Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
v době kdy jsem pracoval ve vývojové konstrukci Motorpalu Jihlava se mi dostaly do rukyvýkresy motoru Marineti/už si vše nepamatuju/použitého do tankeru,délka25m,výška 18m, 10-ti válec,vrtání 2020mm,zdvih 2000mm,výkon si nepamatuju max poč ot.650,výška vstřikovají jednotky 1700-1800mm,prostě impozantní dílo a tak jsme spočítali spotřebu nafty na Cubu a zpět je to padesátka bazén/50x25x12m/v tankeru jsou dva motory ale běží vždy jenom jeden.Ten stroj je natolik monstrozní,že jen škoda ,nemoci to vidět na vlastní oči.Motor je osazen lešením a několika jeřáby,protože nic nejde uchopit do ruky.
Naposledy upravil(a) HOUZAR dne stř lis 24, 2010 5:01 pm, celkem upraveno 1 x.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
To Mikki ... obecně pokud se pamatuju, tak se vše počítá teda odvozuje od teploty cca 20 st. celsia a pruměrnému tlaku v 0 M nadmořské výšky , a pak se používá přepočet maj na to nějaký tabulky....např pokud má být konkretní kus používán ve velké nadmořské výšce ,,ale to jen tak mlhavě -možná se najde někdo kdo to ví líp
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Dakujem, to mi bohate staci. Ja som nasiel na webe udaj 25 stupnov, ale to bude za jedno. Potrebujem to na prepocitanie parametrov pri laboratornych podmienkach merania. Tie parametre sa zmenia len nepatrne, cize to nehra az taku vyznamnu ulohu.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Taky pěkný drobek V16 3200 koní
[IMG=http://img9.imageshack.us/img9/7308/188e0.jpg][/IMG]
[IMG=http://img9.imageshack.us/img9/7308/188e0.jpg][/IMG]
Pridám jeden technický problém:
Jedná sa o vozidlo Škoda Favorit 136L (karburátor Jikov/Pierburg). Motor dobre štartuje, má výkon, zdravý zvuk a celkovo jeho chod nijak obzvlášť nevybočuje z normálu. Problémom je nadmerný únik tlakov zo spaľovacieho priestoru do kľukovej skrine. Olej sa nestráca, motor za tepla nedymí. Priemer nameraných tlakov pre všetky valce bol zhruba 11 kp/cm2, čo pravdepodobne vylučuje opotrebované piestne krúžky. Poradte.
Jedná sa o vozidlo Škoda Favorit 136L (karburátor Jikov/Pierburg). Motor dobre štartuje, má výkon, zdravý zvuk a celkovo jeho chod nijak obzvlášť nevybočuje z normálu. Problémom je nadmerný únik tlakov zo spaľovacieho priestoru do kľukovej skrine. Olej sa nestráca, motor za tepla nedymí. Priemer nameraných tlakov pre všetky valce bol zhruba 11 kp/cm2, čo pravdepodobne vylučuje opotrebované piestne krúžky. Poradte.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Těžko říct co je nadměrný únik tlaků ze spalovacího prostoru. To jako že ti to dýmý do kliky jak jsi psal v Tatře? Zkus ještě jednou změřit tlaky (nepamatuju se kolik má mít Favorit ale o to nejde), pak do každého válce nalej trošku motorového oleje, pokud se tlak zvedne tak ti to utíká přes kroužky. V opačném případě bych to hledal někde na hlavě. Pak bych asi zkusil sundat víčko ventilů a nastartovat jestli tam něco neuvidíš popř shodit hlavu. Ber to ale jen jako návod na diagnostiku, těžko se po síti radí když člověk u toho motoru není.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Nějaké tlaky tam budou vždycky, od toho tam to odvětrání je. Když jde píst dolů tak pod sebou (myšleno směrem do kliky) do klikové skříně tlačí vzduch co se tam nachází. Aby se motor zbytečně netlakoval tak je tam odvětrání (lidově oddech). Novější motory už to mají vytáhlé do sání kde se případná olejová mlha spálí v motoru. Nám se na jednom autě (Iveco) ten oddech zacpal hlínou jak jezdil v terénu (má to oddechovou trubičku vytáhlou pod motor). To auto začalo hrozně dýmit, podezření bylo na turbo protože sání bylo plné oleje a hřídelka měla vankl jak sviňa. Po výměně turba to samé- hulilo to jak V3S zastudena a sání o5 plné oleje. Už jsme chtěli reklamovat turbo když jednoho napadlo zavolat známému mechanikovy a ten nám poradil ať ještě zkusíme ten oddech skontrolovat.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Zdar borci. Potreboval by som úplnú charakteristiku motora (Mooshov, vajíčkový diagram) (viď odkaz) používaného v nákladnom vozidle. Prihoďte sem, ak niečo máte. Ďakujem.
http://www.posterus.sk/wp-content/uploa ... _obr02.png
http://www.posterus.sk/wp-content/uploa ... _obr02.png
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů