Stránka 1 z 1

globalizace v autobusové dopravě

Napsal: pon lis 25, 2019 6:29 pm
od DriverBrno
kolik vlastně ti přepravci osob kdysi museli vydělávat než je Jančura vytlačil s cenami a tito "zelení" cenově drtí Jančuru a pořád se to vyplatí???
zisl 5 % ?? To už zítra taky může být - 5 %
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zele ... paign=null

přestávám už tomu rozumět...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/janc ... lute-44844

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: pon lis 25, 2019 8:08 pm
od ATW service
Jako malý soukromník chceš samozřejmě co největší zisk z co nejmenších investic, ale ti, co točí miliardy, přemýšlí už jinak... Tuhle jsem se díval na čísla hospodaření bratří Ondrů a jejich čerpaček TANK ONO. Na jedné straně ca. 70-80 Kč/hod čistého z jedné pumpy a na straně druhé 14-16 mld. obratu ročně. Samozřejmě stále investujou, ale zisk vzhledem k obratu dělá 0,1-0,2%, což tedy hlavně znamená, že impérium roste a daně jsou malé...

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: úte lis 26, 2019 6:54 am
od DriverBrno
ATW: to potvrzuje tu teorii globalzace, logickým vysvětlením proč to dělají, může být to, že chystají exit..prostě to střelí globálnímu hráči a potřebují "natočit" obraty..a asi je nejvyšší čas v době elektrifikace, možná to koupí Kellner ...ten kupuje všechno :dance:

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: úte lis 26, 2019 11:43 am
od jirka.v
To je jako stejná otázka kolik museli vydělávat dopravci s kamionama. Za Moskvu se dávalo 120-130tis. Dneska na Raalu to nabízej za 63tis. Ze západní Evropy se jezdilo poprázdnu atd.Vlastně i z balkánu. Dneska ti sotva zaplatěj export, někdy ani to ne. O importu se ani nebavíme. Globalizace je všude. Ale koukal sem na celý video s Jančurou. Je to zajímavý

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: úte lis 26, 2019 10:17 pm
od ATW service
Zajímavá čísla o stavu dopravy v ČR - https://www.spcr.cz/muze-vas-zajimat/ek ... -balicek-2

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: úte lis 26, 2019 11:18 pm
od Prouza88
ATW: super info, jen ty grafy budou pokrivený právě těma Letter-Box Co. Nějak se v tom dvakrát neorientuji, ale jsem si jist že zrovna pro takovou firmu dělám a docela mě mrzí, že mi pak bude znemožněno dělat to co dělám(vlastník AT, pobočka v CZ, na ní řidiči a práce AT-DE). Tímto tedy zavřou všechny tyhle "personální agentury" ze západu a pokud chápu správně, pak by mě museli, v tomto případě, zaměstnat přímo jako AT nebo DE šoféra, tedy nás všechny, bo to jinak nepude :shock: No nejsem si jist jestli po tom uplně toužím, v případě, že by vypláceli tu minimální mzdu dle státu a diety jak mají, se mi například rakouská mzda nevyplatí ani se všemi jejich výhodami :shock:
Ty pauzy dejme tomu, klidně bych uvítal co 14 dní doma, ale to "nebo kde si řidič vybere" to bude určite zdrojem očůrávání a budeme si nedobrovolně vybírat kde budem trávit odpočinek auto se odstaví na place podle zákona a šofér bude také tam jen papírově má volno.. mimo kabinu o výkendu je ale blbost.. co 14dní doma by bylo daleko lépe.. ale mě se to teď netýká, pouze je problém s dokazováním, že jsem o výkendu mimo vozidlo, když to teda chtějí, karta v tacho nebo venku nic neřeší :think: Bude to zajímavé

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: stř lis 27, 2019 8:11 pm
od ATW service
Zajímavé v tom silničním balíčku (EP schválil už v dubnu 2019) bude i snížení hranice 3,5t na 2,4t v mezinárodní dopravě se vším, co k tomu patří (koncese, finanční způsobilost, tachograf atd.)...
Na spadnutí jsou i jednotky OBW, do nákladních aut, což by mělo znamenat konec přetěžování aut... https://ec.europa.eu/transparency/regex ... 35366&no=5

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: stř lis 27, 2019 8:56 pm
od Prouza88
Protlačit povinné váhy tímto způsobem nebude nejšťastnější, chápu že to chtějí online, ale co ta další tuna elektroniky :think: Kdo má auto na luftu, tak už má váhy dnes, jen k tomu dát zákonem toleranci aby to šlo použít a rovnou třeba 10%. Lepší všem trochu povolit, než to nesmyslně utáhnout pokutama.. Na autě není rozdíl mezi 40t nebo 44t, vždyť je to 300kg na kolo, kde už tak jsou 4t, alespoň by to přineslo konec dohadování o 150kg na celkové a celkově by se konečně přenesla tahle odpovědnost za váhu malinko mimo řidiče, v tom vidím velký přínos. Že by se blískalo na lepší časy a vzali to konečně rozumní lidé a ne populisté :think:

Re: globalizace v dopravě

Napsal: ned pro 01, 2019 6:44 pm
od ATW service
Prouza88: Moc elektroniky potřeba nebude, propojení s chytrými tachografy usnadní kontrolu. To, že to budou, stejně jako tachografy, kalibrovat na stanicích STK je skoro jasné, akorát si zatím nedovedu dost dobře představit jak to bude probíhat. Asi si budou muset nakoupit VZV a nějaká závaží... :-)

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: ned pro 01, 2019 7:53 pm
od Prouza88
Takhle to začalo s digitálním tacho, aby sme nejezdili nonstop a zkončilo to tím, že mají přehled po vteřině co jsme dělali za poslední dva roky :roll: Tak to teď zkusí tímhle, nakalibrujou na STK na nápravovce a běda jak se ti hne zrní na sklopce o 30kg dopředu.. Optiload ti s tím nekoupí, protože to bude už tak drahý. Vemte si, jaký tlaky jsou na ty kola v zatáčce nebo při brždění, pak je nějaká diskuze kolem 200kg na nápravu uplně zbytečná, leč pokutovatelná :idea: Pokud to nezaimplementují do zákona, včetně velké tolerance a podobně, tak tu bude jen další hon.
Cesta do pekla je vždy dlážděna dobrými úmysly :!:

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: pát kvě 29, 2020 8:54 pm
od DriverBrno
protiglobalizační opatření v Kyjevě :dance:
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/vi ... .sznhp.box

Re: globalizace v autobusové dopravě

Napsal: sob kvě 30, 2020 9:24 am
od 4215
Toto nás čeká v MKD, v nákladní dopravě. Už jsem to tu psal, že to přijde a koukám, že se to blíží hodně rychle.