Stralis, ano, ty disky sou už 15x sundavavý a nandavaný tak sou tam otlaky, ale tohle vypadá jako by se to čerstvě posunulo, bo tam není blato a prach
153: Někde mam uložený v paměti že to bylo 800Nm, ále nevim to jistě, problém ale je, že ty závity sou dodrbaný, špinavý zrezlý a Nm prostě není správná veličina pro měření dotažení kol
Ono se taky musí utahovat kola jinak na návěsu kterej vozí 8t/nápravu po asfaltu a 15t/nápravu po pařezech a škarpách
Taky se mi nezdá, že by tam byly jen 8.8 šrouby, už jen když na to klepnu tak to zvoní hódně kaleně
4215: U Quehenbergera sem to nekontroloval, jen když mi sundávali kola, tak sem to přeběhl, bo to bys mohl při každým střídání jet na TÜV, aby ti řekli co s tym je
Základ byl, když du kolem auta, koukám po něm, pak ti nemuže nic upadnout, to samý za jízdy, poslouchám, né 24/7 rádio na plný kule
Z toho důvodu sem zaházel ty "těžkotruckerský" krytky na matky
Romus, já mám na to jinej fígl, musíš si vycvičit gumaře, aby to utahoval jak má
K jednomu takovýmu sem jezdil, a tos bral trubku jen pro sichr, hnuls tak s jednou matkou z 10, o kousek, a to sme zase u míry minimálně metr na metrák
Nikdy se nám štefty nenatáhly, a že sme s tym dělali kokotiny.. Pak sem jich taky pár zjebal, že to není utáhlí, jako ujet 150km a pak dát každou matku o otáčku, to není pneuservisák
Navíc sem si u toho většinou byl, dosedací plochy očistil, i díry, a byl pokoj..
Ovšem nedávno sem byl za zelenáče, bo sem nevěděl, že bubny se musej odbrzdit před dotažením, jinak se to zkroutí a pak to kope, a teoreticky to zas přemáhá šrouby
Pak taky může být problém v tom, že přiletíš do servisu s rudejma kotoučama dorveš to, vychladne to a máš tam 2000Nm
Ale ty štefty to musej udržet..