Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Švýcarsko a problematika clení
Tak zrovna Luzern s nohou až na podleze neprojedeš bez bliknutí, ale třeba už to přenastavili, my sme se tam naplatili dost..
Jo a ne že jim tam napíšeš na výjezdu kiláky i s metrama, měli sme experta co Como Basel zajel za asi 28.000Km a to byla řacha
Jinak koukám že bych asi zaplakal na některejch přechodech, naletět tam jako vždy ze zvyku Ale ono se to měnilo furt
Na Lustenau sem jednou přijel před zavíračkou a celník Rakouskej měl zamčíno, bo se byl vyscat a já letěl na Švícara jak to že nejedou, ten se mnou z5, bo to nebylo možný a on už tam zas seděl.. To byla kontrola pak
No a ty přepřahy tam, bo mi propadlo mýto s ožralím kolegem a pak sme zjistili v deset že propadlo i Tčko(to se dívej do kdy platí)
Jo a ne že jim tam napíšeš na výjezdu kiláky i s metrama, měli sme experta co Como Basel zajel za asi 28.000Km a to byla řacha
Jinak koukám že bych asi zaplakal na některejch přechodech, naletět tam jako vždy ze zvyku Ale ono se to měnilo furt
Na Lustenau sem jednou přijel před zavíračkou a celník Rakouskej měl zamčíno, bo se byl vyscat a já letěl na Švícara jak to že nejedou, ten se mnou z5, bo to nebylo možný a on už tam zas seděl.. To byla kontrola pak
No a ty přepřahy tam, bo mi propadlo mýto s ožralím kolegem a pak sme zjistili v deset že propadlo i Tčko(to se dívej do kdy platí)
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Švýcarsko a problematika clení
Luzernem sem nejel ani nepamatuju Ale beru normal dalnici kde neni nikde na znacce 80. Jinak když se spletes s km a zadas tam vic, tak to jde s nima opravit. I když už to vyfakturujou, tak celnik na caře pokud není zrovna protivnej jak prdel, tak mu reknes co a jak se stalo a dá ti nějaky lejstra a na firmě to poresej a oni peníze vratí. U ex firmy se jim to stalo asi rok zpatky.
Re: Švýcarsko a problematika clení
to Prouza88: Ty téčka mají asi 3 neděle až měsíc platnost. To rakušan ten návěs někde zapoměl a pak si vzpoměl na tebe.
To wckr: Jo Wolfurt, máš pravdu. Ale je to dobře značené, když se umíš koukat okolo sebe. A nebyla to slovenka??? Ale je to už let, takže to brát s rezervou.
To wckr: Jo Wolfurt, máš pravdu. Ale je to dobře značené, když se umíš koukat okolo sebe. A nebyla to slovenka??? Ale je to už let, takže to brát s rezervou.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Švýcarsko a problematika clení
Tak vidiš
To už je řada let, myslim že to hodil do schránky a jel, pak přišla faktura jak za raketu No a těch egzotů co to neodevzdali a projeli bylo, pak si sed do auta a na čáře problem jak sviňa A když ne se Švícarem, tak chtěl doplatit mýto Němec, bo někdo někde jel na magnet a nešel mu maut, jak tehdá začly tacha co to poznali Teda spíš šlo o to, že magnetoval na firmě, pak to sundal a nezdechl to, tollcollect byl zblblej a nepočítal už třeba z Vídně(to sme ještě měli krabicu Rakouskou)..
Nadruhou stranu, se Švícarem sem meměl nikdy problém, ani mě neosolil, já umím po jejich, tak se dalo ledacos domluvit ale i tak sem tam nechal 2000Švícarů za ťukanec a 700Š za jízdu bez karty dom.. Chytli pak chytrolína s tym autem a krom toho že byl nalitej a měl na okně střelnicu s noťasem, tak ho prej udělali na ty jízdě bez karty asi 40minut po bundesce v Německu... Tak mi starej dal k úhradě půlku, bo já vůl to ukončil jako AT, ale už sem nenechal v autě lístek od nás z dílny, že to přejíždělo na převozkách na servis(běžná praxe tam)
Na kontrollstelle před Gotardem mě vzali na váhu, pak tacho a baba povidá(a mě to bylo jasný) "nesvítí vám pozička" a já hned že vim ale nemam žárovku už, bo to je 10. návěs, každej to sere a já už nemam.. tak si prej ale musim dojít k nim na büro koupit za milion ty jejich Tak sem ji řek že teda ještě mám a boha jak ta řvala
Nebo na Stabio(vedle Como), naložil sem papír a do PC zadal prázdnou 13t, jenže se Schmitzem sem měl 16t a voni mi teda dali rolu navíc a já měl ale 44t bo sem ještě tankoval.. Na Stabiu, Halt a na váhu, došel a prej to je moc, jestli sem jel Rollou? Jasný, a už sem pelášil
4215: Ten návěs byl v Ikea ve Welsu, a já pro něj dojel, rak vystavil papíry den dopředu, ale asi se upsal nebo co a dal tam datum toho dne co to vystavil, já dojel na čáru ale měl sem bloklej maut, tak se našel partizán co tam za mnou po 5. pivech dojel, přepřáhli sme, já mu šel vyřídit papíry(ty se dělaj až po mautu) a celník mi říká že už neplatí Tčko.. Tak sme zmizli z čáry, přepřáhli z5 , najel sem tam druhej den s papírama aby mi odblokli maut, na špedici tam udělal nový papíry a skládal sem slavnostně až 3. den, bo tuším v Luzernu Ikea bere jen do otvíračky nebo tam pak nemaj celníka.. Normálně sme tam jezdili den dopředu, večer žejo.. No a taky nebyl problém mejt vykládku druhej den ráno ve 4:30 psanou Srandisti..
Jo a bacha mladej, ne jen že je zákaz jízd od 22:00-5:00 ale taky noční klid, takže zapomeň nastartovat auto, nebo nějaký mejdlo v návěsu! Tam ani prásknout dveřma v tu dobu
To už je řada let, myslim že to hodil do schránky a jel, pak přišla faktura jak za raketu No a těch egzotů co to neodevzdali a projeli bylo, pak si sed do auta a na čáře problem jak sviňa A když ne se Švícarem, tak chtěl doplatit mýto Němec, bo někdo někde jel na magnet a nešel mu maut, jak tehdá začly tacha co to poznali Teda spíš šlo o to, že magnetoval na firmě, pak to sundal a nezdechl to, tollcollect byl zblblej a nepočítal už třeba z Vídně(to sme ještě měli krabicu Rakouskou)..
Nadruhou stranu, se Švícarem sem meměl nikdy problém, ani mě neosolil, já umím po jejich, tak se dalo ledacos domluvit ale i tak sem tam nechal 2000Švícarů za ťukanec a 700Š za jízdu bez karty dom.. Chytli pak chytrolína s tym autem a krom toho že byl nalitej a měl na okně střelnicu s noťasem, tak ho prej udělali na ty jízdě bez karty asi 40minut po bundesce v Německu... Tak mi starej dal k úhradě půlku, bo já vůl to ukončil jako AT, ale už sem nenechal v autě lístek od nás z dílny, že to přejíždělo na převozkách na servis(běžná praxe tam)
Na kontrollstelle před Gotardem mě vzali na váhu, pak tacho a baba povidá(a mě to bylo jasný) "nesvítí vám pozička" a já hned že vim ale nemam žárovku už, bo to je 10. návěs, každej to sere a já už nemam.. tak si prej ale musim dojít k nim na büro koupit za milion ty jejich Tak sem ji řek že teda ještě mám a boha jak ta řvala
Nebo na Stabio(vedle Como), naložil sem papír a do PC zadal prázdnou 13t, jenže se Schmitzem sem měl 16t a voni mi teda dali rolu navíc a já měl ale 44t bo sem ještě tankoval.. Na Stabiu, Halt a na váhu, došel a prej to je moc, jestli sem jel Rollou? Jasný, a už sem pelášil
4215: Ten návěs byl v Ikea ve Welsu, a já pro něj dojel, rak vystavil papíry den dopředu, ale asi se upsal nebo co a dal tam datum toho dne co to vystavil, já dojel na čáru ale měl sem bloklej maut, tak se našel partizán co tam za mnou po 5. pivech dojel, přepřáhli sme, já mu šel vyřídit papíry(ty se dělaj až po mautu) a celník mi říká že už neplatí Tčko.. Tak sme zmizli z čáry, přepřáhli z5 , najel sem tam druhej den s papírama aby mi odblokli maut, na špedici tam udělal nový papíry a skládal sem slavnostně až 3. den, bo tuším v Luzernu Ikea bere jen do otvíračky nebo tam pak nemaj celníka.. Normálně sme tam jezdili den dopředu, večer žejo.. No a taky nebyl problém mejt vykládku druhej den ráno ve 4:30 psanou Srandisti..
Jo a bacha mladej, ne jen že je zákaz jízd od 22:00-5:00 ale taky noční klid, takže zapomeň nastartovat auto, nebo nějaký mejdlo v návěsu! Tam ani prásknout dveřma v tu dobu
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Švýcarsko a problematika clení
4215: Ne češka. Slovenka je Eva Sedláková spedice Sedimex na Thayngenu
Re: Švýcarsko a problematika clení
Wckr, možná jsi ve Švýcarsku potkal i naše. Dříve jezdilo cca našich 20 aut pro spedici leible. Nešlo téměř nepotkat. Žluté návěsy. Už to asi před dvěma roky skončilo, ale před 19lety jsem tam taky jezdil. Byla to fajn práce, vyváželi jsme hliníkové svitky, plechy ze Sierre. To byly časy.
Re: Švýcarsko a problematika clení
to wckr: No mě to je jedno, se domluvím i s němcama. Ale myslím že máš opět pravdu, já na ni německy a asi poznala že to není originál, tak začala po slovensky. Co jezdíme Thayngenem tak je pro mě otázka 4min. Kolega říkal, že rekord má 2min.
Jinak když jsme u Thayngenu, zkoušel jsi projet v Schafhausenu bez kontroly??? Tudle jsem přemýšlel, zda to mají nějak ošetřené, když tě ženou přes vrch, přes GAIku zda jedeš na kontrolu, nebo dál, že by jsi jim spodem projel.
Jinak když jsme u Thayngenu, zkoušel jsi projet v Schafhausenu bez kontroly??? Tudle jsem přemýšlel, zda to mají nějak ošetřené, když tě ženou přes vrch, přes GAIku zda jedeš na kontrolu, nebo dál, že by jsi jim spodem projel.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Švýcarsko a problematika clení
Jinak moje nejkratší cesta po Svýcarsku byl nějaký reexport Česko-Svýcarsko-Španělsko. Na Basel, na prvním sjezdu otočit a zpět na Basel. Když viděl LSVA a asi jen 4km, okamžitě jsem jel na HOF. To bylo vysvětlování.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Švýcarsko a problematika clení
St. Louis - Basel (firma brenntag) tuším že jsem najel 2km.
Re: Švýcarsko a problematika clení
Tehdá, nakládka kdesi u toho Widnau, Greiner pacaging, podtácky papírový, asi 200m za čárou Navi(mladej a nezkušenej) dojedu na čáru a tam nic Tak dojedu na firmu a ptám se tam něnakýho, byl postiženej, tak šel pro mistra, ten byl taky a povidá mi něco o Rakousku že až na dálnici Tak sem si chvilu pohrál s myšlenkou že naložím a vypadnu kudy sem dojel ale ne, já su srdcař, tak sem to objel přes Au-Lustenau kde sem vzal maut, naložil a zase přes lustenau vyclil.. No mohl sem to zkrátit, ale to by se mi vrátilo aj s navijákem
A taky St. Margrethen, vlít sem tam, vzal maut a jel hned sem..
Ta cesta doleva vede z5 k celnici a zas sem vypad ze švajcu.. Kilák sem najel no, tehdá tam byl nějakej lágr v tý budově, teď tam rentgenujou železo asi
A taky St. Margrethen, vlít sem tam, vzal maut a jel hned sem..
Ta cesta doleva vede z5 k celnici a zas sem vypad ze švajcu.. Kilák sem najel no, tehdá tam byl nějakej lágr v tý budově, teď tam rentgenujou železo asi
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Švýcarsko a problematika clení
Schaffhausen sem prjizdel hodněkrát, a nikdy sem na kotrole nikde nebyl. Vždy po hlavní až na Thayngen. I když sem jel od Konstanz-Kreutzlingen tak nikde mě nezastavili. Thayngenem zpatky do D jsme jezdili casto a nikdy nic. Jen na čare napravo obcas Deutsche polizei a kontrolovali jen karty a tacho. Takze nevím presne co máš na mysli. Ale už druhej rok sem u Šmídla a švajc jedu parkrat za rok.
-
- Příspěvky: 7541
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Švýcarsko a problematika clení
Me tam stahli na bok na vahu.karta a vaha.vse ok.za mnou scania 900asi tak,od opavy,nebudu jmenovat ale ma jen v8,ten idiot jel cz legal,nemecko magnet durch,myto kupil manual,magnet sundal na care.svycar chtel asi 8000franku
Re: Švýcarsko a problematika clení
to wckr: Ono to je směrem z Thaygenu na Zurych. Zpět to nejde.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Švýcarsko a problematika clení
Aha, já jem Thayngenem do CH jen asi 3x a nikdy nic.
Re: Švýcarsko a problematika clení
to wckr: Tak to jsi prd specialista na Svýcarsko.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti