Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Tak i u Valtra výměna spojovačky - Iveca na to mají nějakou smůlu...
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Já žiju v domění, že dneska bral žolíka Sainz a že ho to dalo na první startovní pozici
Koukněte na to někdo, to jsem blázen
Koukněte na to někdo, to jsem blázen
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Podle časů startoval z devátého místa (tak jak včera dojel).
A žolík určitě nikoho neposune na první startovací místo....
A žolík určitě nikoho neposune na první startovací místo....
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Aha, tak jsem blbě koukal.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Musím říct, že se ve Frenštátu sešla opravdu pěkná sestava. Snad Honza Tománek zůstane u kamionů co nejdéle.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Šestá etepa byla dalším dakarským oříškem. Výborně si vedli Josef Macháček a Tomáš Enge, kteří zajeli shodný čas a obsadili třetí místo mezi prototypy. Engeho na konečnou šestou pozici sesadila následná penalizace. Do problémů se dostali naopak jezdci speciálů Tatra Phoenix: Martinu Šoltysovi praskla tyč řízení, Ignacio Casale jel bez tlumičů kabiny.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Půlka a začíná se to rozpadat, takže hupky dupky postavit nový přes volnej den
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Meli s temi spojovackami problemy i Iveca od De Rooye? Treba loni spojovacku jsem u MM chapal jak skocil na to jedno kolo, ale ted z toho videa mi neprislo, ze by skocil nejak drasticky a spojovacka ohla. Jak se to stalo Valtrovi to nikde nebylo, ale prijde mi to zvlastni.
Tomáš Ďurčo
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Ta spojovačka je dost nízko + ještě oblouk pod diffem, je tam hrozně na ráně. Stačí trefit šutr a je to hned.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Většina to má řešený stejně, není tam okolo diffu moc místa aby to šlo horem, pak se zas potkává s perama... Vsadil bych se že už jí každej někdy ohnul, většinou se s tím ale dá dojet do cíle, myslím že to je jedna ze spotřebních věcí.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Já si nemyslím, že by dostala ránu od něčeho. Prostě když 9 tun hupsne na dvě kola do písku, tak to nevydrží a ohne se.
Derooy to má řešené jinak. Už jen proto, že má nápravy SISU, zatímco v Sedlčanech používají nápravy RABA.
Jinak pokud dobře koukám, tak DeRooy má jako spojovačku rovnou tyč. Takže když auto někam hupsne na přední kola, tak je namáhání čistě na vzpěr, což vydrží víc. Zase je víc na ráně.
Martin s Jardou mají právě ten oblouk okolo diferenciálu, takže namáhání je kombinované - ohyb + vzpěr, což je trošku záludnější. Zase je víc schovaná za nápravou.
Derooy to má řešené jinak. Už jen proto, že má nápravy SISU, zatímco v Sedlčanech používají nápravy RABA.
Jinak pokud dobře koukám, tak DeRooy má jako spojovačku rovnou tyč. Takže když auto někam hupsne na přední kola, tak je namáhání čistě na vzpěr, což vydrží víc. Zase je víc na ráně.
Martin s Jardou mají právě ten oblouk okolo diferenciálu, takže namáhání je kombinované - ohyb + vzpěr, což je trošku záludnější. Zase je víc schovaná za nápravou.
Filip Nikl
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
+1 tuna a -1000 Nm, to jako vážně?
https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/m ... 1e235671ed
https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/m ... 1e235671ed
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Ano tento handicap se pravidelně začíná objevovat okolo půlky Dakaru v okamžiku, kdy Aleš není na bedně a auto jede bez technických potíží.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů