Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

DriverBrno
Příspěvky: 3397
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Re: Podnikání

Příspěvek

Karel: to je výsledek volby menšího zla- petislepence.
stř bře 09, 2022 6:54 pm

vašek
Příspěvky: 1448
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Re: Podnikání

Příspěvek

kamiony ničí cesty, tak nic asi
čtv bře 10, 2022 9:12 am

Prevozník
Příspěvky: 94
Registrován: pát led 14, 2022 11:41 am

Re: Podnikání

Příspěvek

Obrázek
sob bře 12, 2022 11:54 am

Prevozník
Příspěvky: 94
Registrován: pát led 14, 2022 11:41 am

Re: Podnikání

Příspěvek

Zdá sa, že nikto nepochybuje o tom, že rok 2023 nebude pre odvetvie dopravy ľahký. Čoraz častejšie sa hovorí o zhoršovaní situácie dopravcov, najmä o menšom počte objednávok a veľmi vysokých nákladoch.

Len 1 z 5 dopravcov uvažuje o kúpe kamiónov – takto sa začína krízový rok

https://40ton.net/tylko-1-na-5-przewozn ... ysowy-rok/
ned dub 09, 2023 9:46 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4452
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Re: Podnikání

Příspěvek

No já bych to viděl trochu jinak. Ten článek se týká pořizování nových aut. Ale byznys s second-handem kvete. A má to i logiku. Z východu přichází vlna "taky řidičů" a než aby jsem jim koupil nové auto, tak jim radši koupím soupravu z čech a ukažte co umíte. Když vydělají na nové auto, tak teprve pak jim objednám funglovku. Osobně se divím jakou mají poláci odvahu,že posadí do auta co jim přijde pod ruku a davaj hoblovat západ. Ono i kolikrát potkáš, že jisté auto stojí na jednom místě na parkovišti i několik měsíců.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
ned dub 09, 2023 10:08 pm

wckr
Příspěvky: 1019
Registrován: čtv čer 01, 2017 6:47 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Podnikání

Příspěvek

Když to dokurvi tsk to zaplatí, nebo doplatí spoluúčast. Kde problém??? U nás starý auta nemáme a UA jezdí v novych.
sob dub 15, 2023 3:58 pm

DriverBrno
Příspěvky: 3397
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Re: Podnikání

Příspěvek

to mě taky říkal Urajinec na PL spz...jezdím nonstop turnus, na UA se nechystám, práce, auto pokud je vše tak jak chci já, tak OK, pokud ne položím klíče , můžu si vybírat.
Auto v normě., plato, vezl hutní materiál, nevyzvídal jsem, ale rozkecal se...2500 euro je pro něj pry OK. A takových po válce pokud přežijí bude mraky.
ned dub 16, 2023 11:00 am

R
Příspěvky: 35
Registrován: pát kvě 23, 2014 6:29 pm
Bydliště: Brno

Re: Podnikání

Příspěvek

JEN POROVNÁNÍ PRO NOVĚ ZAČÍNAJÍCÍ DOPRAVCE.
System komunismu.
Ti udajne zly Komunisti se snazily , aby delnicka trida nejak prosperovala. To znamenalo , ze jidlo bylo pomerne kvalitni a za prijemne ceny. Bydleni bylo dostupne pro vsechny a za prijemne ceny. Narocne Delnicke profese jako havir vydelavaly 15 ci 20 tisic za mesic a ridici kamionu treba po revoloci co jezdily na tusko meli mezi 50 az 70 tisici rekneme 60. Samozrejme podle firmy.
Ale to uz jsme v jinem systemu.
System kapitalismu. Davat co nejmene za prac,i nejlepe jen na preziti a chtit co nejlepsi vysledky, a proto i za vsechno mozne sankce. Delnik je v kapitalismu ten posledni clanek , kterej musi na vsechny vydelat ale sam ma nejmin.
Kolem roku 1993 jsem pracoval ve fabrice za cca 3000 cisteho a ten kamionak co jezdil rusko mel bez dalsich bocnich prijmu, ktere tu nebudem resit zhruba tech 60 000. Tedy 20 krat vic nez ja ve fabrice.
Dnes ve fabrice maj strojari cca treba tech 30 000 cisteho. POKUD TECH 30 000 VYNASOBIME TAKE 20 KRAT JAKO TEHDY PO DOJIZDEJICIM SYSTEMU PO KOMUNISTECH TAK VYJDE 600 000 KČ. Takze dnes by meli brat ti kluci na kamionech pri zachovani stejne urovne růstu oproti fabrice 600 000 mesicne. Ale nemato nikdo z nich a bohuzel ani ten dopravce a ani fakturacne natoz v cistem zisku.
Z vyse uvedeneho vydime kdo byli delnici kamionaci za komunistu a kdo jsou dnes. Ti co dnes dosahnou na tech trebas i 60 000 tak maj dost casto i za 15 ti hodinove sichty v tydnu a na pasce dost casto vidi jen zaklad kolem 20 000 zbytek do 60 000 v dietach nebo bokem. O nervovani se s tim kde zaparkuji, jestli se budou mit moznost najist tepleho dobreho jidla (a hlavne v klidu ) , moct se na noc osprchovat nebo budou vubec moct jit nekam na civilizovanou toaletu ani mluvit nebudu.
Takze pokud to nebudu detailneji rozebirat a zhrnu to, tak sehnat ridice DEBILA PROFESIONALA co vam moc nebude delat problemy a bourat bude cim dal vetsi problem, protoze dnes to pujde delat nekdo kdo moc neumi pocitat, coz muze byt dobre pro vas , ze nekoho ziskate ale podle toho pak ta prace muze od takoveho cloveka vypadat.
ZAVEREM PRO JEDNODUCHOST:
PUJDETE vy sami na kamion pracovat prescasy s nevyhodnymi podminky pracovnimi treba za 50 000 cisteho ale na pasce kolem 20 000 anebo pujdete do fabriky za 30 000 cisteho za 7,5 hodiny teple jidlo treba na obed v zavodni jidelne samozrejme za dotovanou cenu podnikem, sprcha po praci i vecer doma pred spanim, chrani vas odbory takze nejaky kapitalisticky manyry vam urcite hned tak nehrozi atd... a pokud budete delat ve fabrice prescasy tak prescasy mate zaplacene ,TAKZE DNES ZHRUBA KDYZ ODPRACUJETE TECH 250 + HODIN TAK I VY MATE VE FABRICE TECH 50 000 CISTEHO JAKO TEN DNES UZ HLOUPY KAMIONAK CO NEUMI POCITAT , KTEREJ TO ALE NA TE PASCE PROSTE NEMA !!!!!!!!!!!!!!!!!! A PAK KDYZ KAMIONAK ONEMOCNI NEMA NA NAJEM SKONCI NA ULICI, A TO STEJNY V DUCHODE ZA TY VSECHNY PRESCASY A TU DRINU BUDE MIT ALMUZNU A MOZNA TAKY SKONCI NA ULICI.
TAKZE TO JEN pro ty dobrodruhy co chtej vlozit nemalej vlastni majetek ci si nabrat pujcky na podnikani do oboru , kterej uz davno neni tim ziskovym jak byval a v tomto KAPITALISTICKEM SYSTEMU kdyz se zamyslite nad vyse uvedenym Vam musi byt jasne kam to bude nejspis smerovat.
Proto pozor pokud si nekdo koupi kamion a nebude mit domluvenou dobre placenou stabilni praci a dobre pravne zajistenou a stejne tak bez dobrych ridicu to nepujde.
Vsem co o tom nic nevedi ale prace by se jim libila a hlavnim cilem neni jenom zisk, maximalne doporucuji zkusit si treba na rok praci dispecera dopravy at vite co to pro vas na dalsi velkou cast zivota bude znamenat, protoze ty investice do aut a vubec celeho podniku budou ohtomne a takto si aspon uvedomite co je v tomto oboru rizik, musite se naucit predevsim odpovednost, spolehlivost a resit spoustu veci a budete ziskavat zkusenosti a kontakty v oboru , coz se vam pak vse bude v budoucnu hodit a takto budete mit na cem stavet a hlavne si ujasnite co za typ dopravy by jste chteli delat a hlavne si uvedomite, ze ridit firmu bude znamenat resit spoustu starosti a HLAVNE spoustu sveho casu, ktery ted mozna jako zamestnanci po praci mate a jeste si ho neumite mozna tak vazit.
Ps: Napsal jsem tu dost veci o kterych se daj urcite vest dlouhe nikam nevedouci diskuse s kritiky, ktere rozhodne
nepovedu. Proto k tomu uvadim , ze vyse uvedene je zatim muj nynejsi azor a postoj k veci a tim to pro me zacina a konci.
úte srp 15, 2023 12:14 am

Stralis 4P2
Příspěvky: 333
Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Podnikání

Příspěvek

Hledam kolegu OSVČ na mobilni nakladni pneuservis. Podminka Plzeň, Plzeň-Jih. Zakladna je v Blovicich. Prace je narocna, ale po ziskani urciteho grifu to neni nic tezkeho. Jezdi se hlavne kontroly a prezouvani pneu po firmach v okoli Plzne. Vyjezdy na silnici minimalne. Nutna samostatnost, zakladni znalost techniky brzd, naprav, vzduchoveho perovani. Ridicak skupiny B, jezdi se dodavkou. Jen jako OSVČ. Vse vysvetlim pri osobni schuzce. Tel: 602261886.
pát srp 18, 2023 8:45 pm

Prevozník
Příspěvky: 94
Registrován: pát led 14, 2022 11:41 am

Re: Podnikání

Příspěvek

Výroba nákladných áut klesá, továrne znižujú zamestnanosť – 250 ľudí musí odísť

O dopravnej kríze sa hlásia nielen dopravcovia, ale aj výrobcovia vozidiel. Fabriky sa pripravujú na menej objednávok od dopravných spoločností, čo sa bohužiaľ prejaví znížením zamestnanosti.

https://40ton.net/produkcja-ciezarowek- ... si-odejsc/
stř bře 13, 2024 1:59 pm

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů