Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2023 první zprávy
Proč pořád všichni dělají takové tajnosti kolem Šoltyse?
Re: Dakar 2023 první zprávy
spíš je smutný, že na FB, každý píše že to ví a je to překvapení pro ostatní. Vlastně to tady dost upadlo a nejsou tu žádné informace. Na tatra truck píšou, že na Dakaru uvidíme 6 posádek, přitom jich bude 7 a 9 tatra podvozků.
Koukal jsem že Tomáš Tomeček má už jen 3 led světla, jsem zvědav jestli ho na Dakar doplní.
Koukal jsem že Tomáš Tomeček má už jen 3 led světla, jsem zvědav jestli ho na Dakar doplní.
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
Re: Dakar 2023 první zprávy
Dnes byla Tatra se kterou pojede Šoltys na přejímkách. Startovní číslo 503
Re: Dakar 2023 první zprávy
Stejně by mě zajímalo, jak se tenhle scénář okolo FatBoye a Šolťáka upekl. Teoreticky tedy tatru vlastní Petr Čapka a ten ji pronajal Šoltysovi, který jede opět pod Buggyrou? Kruh se uzavřel..
Re: Dakar 2023 první zprávy
Tak jestli chápu správně, Jordi Juvantenny má svou krásnou šestikolku MAN na vodík (částečně), prý uspoří asi 40-50% nafty. Už vloni prý jeli částečně na LPG
https://www.youtube.com/watch?v=-vmGDsVyaRo
https://www.youtube.com/watch?v=-vmGDsVyaRo
Re: Dakar 2023 první zprávy
Šoltys 503 a Lopík 508 ??? Svět se točí obráceně ??
Re: Dakar 2023 první zprávy
To je jedno, Karel vyhrál i s dvacetpětkou
Re: Dakar 2023 první zprávy
On to zminovl Macik v nejakem rozhovoru proc jsou takhle veprrdu, hlavne Koolen. Prvni 3 cisla na dakaru jsou podle poradi v sampionatu ktery Loprais ani jina konkurence krome MM a Feshfesh nejel. Akorat moc nesedi proc tam je Soltys ktery se ucastnil jednoho zavodu ktery nedojel a neni tambmisto nej Vratny ktereho Macik primo zminival ktery skoncil v sampionatu treti a ucastnil se dvou zavodu z nichz jeden dojel.
Vim.ze do sampionatu se pocitaji i body umisteni v etapach, ale ty pri letosni ucasti naskakovali sami a tezko to mohl soltys nahnat za pul dakaru
Vim.ze do sampionatu se pocitaji i body umisteni v etapach, ale ty pri letosni ucasti naskakovali sami a tezko to mohl soltys nahnat za pul dakaru
Re: Dakar 2023 první zprávy
Ty čísla nejsou vyjma prologu až tak nejpodstatnější. Kdo je rychlej a daří se mu, tak je od začátku v etapě vždycky vysoko, tudíž startuje ve předu bez ohledu na číslo. Taky neutralizace v etapě maj bejt zrušený, což taky udělá svoje. Navíc letos snad mají bejt některý etapy rozdělený na dvě varianty, kdy někdo pojede tuhle a druhej tamtu, tudíž nějakýho překážení by mohlo bejt zas o trochu míň
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: pát úno 06, 2009 1:07 pm
- Bydliště: Plzeň
Re: Dakar 2023 první zprávy
zemi8:
Mě z toho auta bolí oči,jak je to seřízlé ale na krásu to nejezdí
Mě z toho auta bolí oči,jak je to seřízlé ale na krásu to nejezdí
Re: Dakar 2023 první zprávy
Původní FatBoy byl za mě daleko hezčí. Každopádně nechápu ty tajnosti okolo toho...
Re: Dakar 2023 první zprávy
A nemůže být to mediální ticho prostě tím, že si Šoltys nezaplatil ten "skvělej" buggyráckej marketing?? Jako laik tomu nerozumím, ale dovedu si to představit nějak takhle...
- Auto Buggyry není, to si Šoltys obstaral jinde.
- Nejede za Buggyru vlastně, ale sám za sebe.
- Samozřejmě neměl ale prachy / čas / možnosti si pořizovat doprovodný auta, tým mechaniků atd.
- Tak si tuhle službu prostě zaplatil u Buggyry. Za převlečení do jejich barev dostal slevu.
- Videa a marketing v ceně nebyly, musel by zaplatit víc, k tomu neměl důvod.
- Vyhozenej Šoltys a dávno vyřazený starý auto nepřišly Buggyře tak zajímavý, aby je mediálně podporovala zadarmo. Kdyby Šoltys se starou 815 "nedej Bože" pojezdil Valtra a Kasáka, mohl by to být dokonce marketingovej průser. (A že je to marketingovej průser pro Macíky, že "radši" jede se starou Tatrou než novým Ivecem, o tom už ani nemluvím...)
- Auto Buggyry není, to si Šoltys obstaral jinde.
- Nejede za Buggyru vlastně, ale sám za sebe.
- Samozřejmě neměl ale prachy / čas / možnosti si pořizovat doprovodný auta, tým mechaniků atd.
- Tak si tuhle službu prostě zaplatil u Buggyry. Za převlečení do jejich barev dostal slevu.
- Videa a marketing v ceně nebyly, musel by zaplatit víc, k tomu neměl důvod.
- Vyhozenej Šoltys a dávno vyřazený starý auto nepřišly Buggyře tak zajímavý, aby je mediálně podporovala zadarmo. Kdyby Šoltys se starou 815 "nedej Bože" pojezdil Valtra a Kasáka, mohl by to být dokonce marketingovej průser. (A že je to marketingovej průser pro Macíky, že "radši" jede se starou Tatrou než novým Ivecem, o tom už ani nemluvím...)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 19 hostů