Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Rozhovor s Pokorou
https://www.facebook.com/548786601/vide ... 314208398/
https://www.facebook.com/548786601/vide ... 314208398/
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Butul je super chlap a mechanik. Všechno řekl na rovinu, žádné mlžení
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
No a u starýho Kocoura je v rozhovoru vidět že si každý slovo 2x rozmyslí, asi aby náááhodou neprozradil nějaký super tajný know-how. Takový to "nevím, možná, asi, uvidíme, třeba, snad...". Tak nějak sice mluví ale vlastně nic neřekne.
Souhlas Butul je pohodář a mám ten pocit z celýho týmu, zdá se že je tam uvolněná atmosféra. Lopíkům bych to fakt přál.
Souhlas Butul je pohodář a mám ten pocit z celýho týmu, zdá se že je tam uvolněná atmosféra. Lopíkům bych to fakt přál.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Přesně tak. Je to vidět v tom nadhledu na věc. Většinou věci tají ten, kdo nic nemá. Jak je na tom auto všichni poznají podle času, nastavení tlumičů je neokopírovatelné, spotřebu mají všichni +/- stejnou a preventivně měnit skoro všechno není ostuda ale nutnost. Servisní plán DeRooy, nebo Macíka je Alešovi stejně k prdu. A jestli jestli Lavor řeší u Macíka "vyteklé" nápravy, tak je to spíš špatná informace pro jeho klienty.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Tady malinko z jiného soudku, Šoltys o penalizacích: https://youtu.be/xL3JA6E07VE?t=138
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Jsem koukal na to video s Butulem... To vypadalo, jako by tam byly dvě turba, nebo se mi to zdálo?
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
SmallT: To druhé je náhradní. Namontované na rámu.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
JJ náhradní a mívali tam takovou vkusnou ucpávku/krytku PRAGA
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Díky, pánové. Moc mi to nedávalo smysl. Hlavně to umístění.
Jinak smekám před Jardou Valtrem, že s tím motorem dojel. A obdivuju i toho mechanika, jak to dokázal diagnostikovat a potvrdit, že se jedná o ventil a nedochází k další destrukci motoru.
Jsem koukal na videa Buggyry, protože stejně jako auto nemůže za vola co ho řídí, je na tom stejně i ten tým. A ten Kalivoda fakt není soudný vedoucí, měl by to mluvení nechat někomu jinému, pominuli jiné věci.
Tak od zítra zase klukům držme palce, aby jim to jelo nejméně jako dnes, až si kecá, kdo chce, co chce, psa pusa nemůže za mozek, co ho řídí. (;
Jinak smekám před Jardou Valtrem, že s tím motorem dojel. A obdivuju i toho mechanika, jak to dokázal diagnostikovat a potvrdit, že se jedná o ventil a nedochází k další destrukci motoru.
Jsem koukal na videa Buggyry, protože stejně jako auto nemůže za vola co ho řídí, je na tom stejně i ten tým. A ten Kalivoda fakt není soudný vedoucí, měl by to mluvení nechat někomu jinému, pominuli jiné věci.
Tak od zítra zase klukům držme palce, aby jim to jelo nejméně jako dnes, až si kecá, kdo chce, co chce, psa pusa nemůže za mozek, co ho řídí. (;
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Mě popravde u videa Buggyry dost překvapuje, co všechno si Valtr a Šoltys můžou dovolit říct. Vlastně je nakonec BGR sympatičtější v tomhle jak MMT. Technika trápí, tohle, támhleto, sranda z vrtulníku a dokonce se může říct i to, že Šolťákovo auto je starej střep...
Jen mi trochu "mrzí", že Šoltys musel sednout zpátky do kabinovýho, aby si ověřil to co říkají všichni už dlouho (až na Kamaz, což je zajímavý), že prostě čumák lepší.
Jen mi trochu "mrzí", že Šoltys musel sednout zpátky do kabinovýho, aby si ověřil to co říkají všichni už dlouho (až na Kamaz, což je zajímavý), že prostě čumák lepší.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Akorát soudruhům v Naberežnych Čelnách jsou čumáky u zadku. A nezdálo se, že by nějak zaostávali. Tak jestli to náhodou není jinde...
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
S tou kapotou vs trambus se to tu řešilo mnohokrát a krom nějakýho subjektivně lepšího pocitu/posezu to objektivně žádnou výhodu nemá, rád bych řekl tu bezpečnost ale zrovna na Dakaru se čelně moc nebourá. Ne jen Kamaz, ale ani MAZ nevykazoval s kapoťákem o nic lepší výsledky než s trambusem, Macík byl s Liazkou podle mně stejně konkurenceschopnej jako s Ivecem, Aleš přesedl několikrát z čumáku zpět ať už to byla Princezna (jak já ty jejich auto-přezdívky nenávidím ), MAN nebo Phoenix a na všech dokázal jezdit vepředu když technika držela. Nakonec Jarda Valtr jak už jsem zmínil pořád prosazuje kapotu a tuhý nápravy a přitom nejlepší výsledky má na Phoenixu. Vážně si myslím že kapota nic neřeší.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Jo to já neřikám, jen mě tim Šoltys překvapil, navíc takhle na ofiko kanalu BGR.
A za mě ten rozdíl může bejt hlavně tak v tom, co komu vyhovuje, asi jako přetáčivá vs nedotáčivá F1.
A za mě ten rozdíl může bejt hlavně tak v tom, co komu vyhovuje, asi jako přetáčivá vs nedotáčivá F1.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Je jasné, že trambus bude z logiky věci (polohy kabiny) méně pohodlný, než kapoťák. Ale je vidět podle DeRooye, že i kapoťák se relativně komplikovanému odpružení nevyhne...a vlastně je to ještě složitější než u trambusu (Macík by mohl vyprávět jak to s jeho kopií funguje). Kdybych si nechtěl komplikovat život, tak bych šel cestou Kamazu a jeho odpružené kabiny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů