Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: Bagry a nakladače
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bagry a nakladače
Ahoj Furgone!
Je to CCCP technika E 302, nebo E 304. Já jezdil na pásový verzi s bahňákama, motor DT
Po roce 1980 jsem ještě vyfasoval novej. Za odměnu
Je to CCCP technika E 302, nebo E 304. Já jezdil na pásový verzi s bahňákama, motor DT
Po roce 1980 jsem ještě vyfasoval novej. Za odměnu
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bagry a nakladače
Ahoj, díky za odpověď.
O ruských bagrech E-302 jsem nenašel na českém webu skoro žádné informace (nebo špatně hledám). Snad jen na bagry.cz v tématu Lanové bagry je na straně 4 obrázek.
O buldozerech DT moc nevím, jen jsem v rychlosti přečetl na Wiky o DT 75.
Tak když jsi na tom bagru pracoval, můžeš případně napsat něco více? Já vím, je to 40 let...
- Jestli je motor z DT, tak je to přibližně šestilitrový vznětový čtyřválec?
- Startuje nějak normálně startérem, nebo má ještě i benzinový motorek?
- Má bagr nějaké stabilizační packy?
- Poháněná je jedna náprava, nebo obě?
- Při přesunu na jiné pracoviště za náklaďákem se připojoval na tyč? Musel se přitom také, jako dnes u ultramoderních kamionů, odpojovat kardan, aby se nezničila v tu chvíli nemazaná převodovka?
Děkuji.
O ruských bagrech E-302 jsem nenašel na českém webu skoro žádné informace (nebo špatně hledám). Snad jen na bagry.cz v tématu Lanové bagry je na straně 4 obrázek.
O buldozerech DT moc nevím, jen jsem v rychlosti přečetl na Wiky o DT 75.
Tak když jsi na tom bagru pracoval, můžeš případně napsat něco více? Já vím, je to 40 let...
- Jestli je motor z DT, tak je to přibližně šestilitrový vznětový čtyřválec?
- Startuje nějak normálně startérem, nebo má ještě i benzinový motorek?
- Má bagr nějaké stabilizační packy?
- Poháněná je jedna náprava, nebo obě?
- Při přesunu na jiné pracoviště za náklaďákem se připojoval na tyč? Musel se přitom také, jako dnes u ultramoderních kamionů, odpojovat kardan, aby se nezničila v tu chvíli nemazaná převodovka?
Děkuji.
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bagry a nakladače
- A kde je vůbec převodovka pro pojezd? V té otočné nástavbě, a do podvozku vede jeden hřídel v ose otáčení nástavby?
Tenhle přenos výkonu z otočné nástavby do podvozku mi nikdy nebyl jasný. Budu to muset nastudovat na popisu nějakého nádražního Fortschrichtu...
Tenhle přenos výkonu z otočné nástavby do podvozku mi nikdy nebyl jasný. Budu to muset nastudovat na popisu nějakého nádražního Fortschrichtu...
Re: Bagry a nakladače
Ahoj!
Stále ještě pracuji. Jsem 1956,
Jak jsem psal měl jsem jen pásový baheňák ( široké pásy). Přesuny na Transportě+T141 nebo T 813. Byla to dřina a nechaly se vydělat peníze. Sory!
Mirek.
Stále ještě pracuji. Jsem 1956,
Jak jsem psal měl jsem jen pásový baheňák ( široké pásy). Přesuny na Transportě+T141 nebo T 813. Byla to dřina a nechaly se vydělat peníze. Sory!
Mirek.
Re: Bagry a nakladače
Pre Avia Furgon, ale aj pre iných
Na Tvojom obrázku je E-302.
Dávam linky, je to v ruštine, ale aj s obrázkami:
E302: http://www.techstory.ru/exco_one/e302b.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e302b_tech.htm
E303: http://www.techstory.ru/exco_one/e303_3111.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e303_tech.htm
E304: http://www.techstory.ru/exco_one/e304abvg.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e304a_tech.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e304v_tech.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e304g_obrat_loop.htm
(Konec hlášení v ruském jazyce!)
Na Tvojom obrázku je E-302.
Dávam linky, je to v ruštine, ale aj s obrázkami:
E302: http://www.techstory.ru/exco_one/e302b.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e302b_tech.htm
E303: http://www.techstory.ru/exco_one/e303_3111.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e303_tech.htm
E304: http://www.techstory.ru/exco_one/e304abvg.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e304a_tech.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e304v_tech.htm
http://www.techstory.ru/techinfo/e304g_obrat_loop.htm
(Konec hlášení v ruském jazyce!)
Re: Bagry a nakladače
DÍKY!
Tibor mi ušetřil datlování a vše je jasné. A s příhradovým ramenem s vlečnou lopatou jsem čistil rybníky a Radbuzu.
Tibor mi ušetřil datlování a vše je jasné. A s příhradovým ramenem s vlečnou lopatou jsem čistil rybníky a Radbuzu.
Re: Bagry a nakladače
Wunderschönes Foto, Andreas! Danke!
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů