Já jsem byl v neděli a jako teda... Skoro bych řekl nic moc.
Jednak mě překvapily Milovice. Dlouho jsem tam nebyl a vůbec jsem to tam nepoznal. Řekl bych, že lokalita hrozně utrpěla. Je to tam najednou docela malé, kvůli velmi členitému trénu vlastně není nic vidět. Když člověk sleduje jednu kategorii, tak většinou není vidět žádná další. Takže se jen kouří někde zpoza kopce a pak nic. Ale to se holt nedá nic dělat.
Překvapila mě i malá účast posádek. Jestli nejsou peníze...
Nebo v očekávání hnusného počasí a tím šíleně špinavého auta a nesjízdného terénu se na to dost lidí vykašlalo, těžko říct.
Takže neděle za mě taková trochu o ničem. Žádná nedělní hecovačka, ono vlastně moc ani nebylo kde a už vůbec nebyl kdo.
S1 a S2 nesleduji, jinak S3 - V3Sky klasicky supr. Vlastně bych řekl, že se mi to líbilo snad skoro nejvíc. LIAZky dobrý, tam by potenciál byl, ale nějak mi přišlo, že nebylo kde a ani chuť.
S4/2 - 815 sklápěčky: To mě "rozsekalo" snad nejvíc! Pouze 3 posádky! V neděli jen dvě, takže jezdili jen ráno a konec.
Jinak Mašíno pecka. Ta Tatra mu chodí jak pila, po jezdecké stránce taky dobrý. Njn ale musí mít s kým jezdit a nebýt tam prakticky sám.
S4 klasika: Taky vlastně nikdo. Dost změn v posádkách. Dan Styblík s TPčkem Zlobra...
Ale kromě toho, že zapad při přesunu k sekci vlastně nic. Seňor pěkný - taková klasika, Jarda Klinkáček pěkný ale hodně usedle. Tam za hlavní důvod považuju, že Tatra je hrozně dobitá a jezdí už jen silou vůle a asi přeci jen po 17 letech ježdění TT už asi není úplně chuť (a možní i peníze) stavět nové auto, tak to jedou už tak na klid. Ale těžko říct. Pak 815 VVN 6x6 po Vrbický/Coufal byla s novou posádkou, ale ti také v neděli jeli jen ráno a pak zmizeli. Ani jsem je neviděl.
S5: asi taková ta klasika. Dalo se na to koukat, ale žádný "kulervoucí" zážitek. Což se tam ostatně neděje již posledních několik let. Tatra Dana Styblíka s novou posádkou - to prodal?
Vypadalo to tak.
Tož tolik k mojí účasti po mnoha letech v Milovicích. Snad se to rozjede a v příštích podnicích to bude lepší.