Odlišná pravidla
Právě jsem se vrátila z první cesty do F a stačila jsem tam zaznamenat, že při jízdě po kruháči blikají doleva. Když z kruháče vyjíždějí, buď neblikají vůbec nebo doprava jako my. Ví někdo jak to opravdu má být? Díky.
Jo, a jestli by mi mohl někdo vysvětlit smysl kruháčů řízených světly. To jsem byla jak v Jiříkově vidění (nejsou jediní, prvně jsem se s tím setkala v Anglii, ale to je blázinec sám pro sebe ). Co si mám počít, když ho nestihnu na zelenou objet (a to nestihnu nikdy). Mám tam zůstat stát uprostřed jak trubka nebo můžu dokončit objezd tam, kam potřebuju?
-
- Příspěvky: 268
- Registrován: pát srp 17, 2007 9:39 pm
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Takovýto kruháč je i v Hradci Králové.
Ota Pentagon- člen 1. asociace řidičů v ČR !
SPŘ ČR, o. s. www.proridice.com
SPŘ ČR, o. s. www.proridice.com
- Mykesh
- Příspěvky: 1259
- Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
- Bydliště: Praha/Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Irys - ad blikani na kruhaci ve F. uz jsem se tam s ti taky setkal, pred vjezdem na kruhac auta blikaji tam kam odbocuji, pote projedou kruhac bez blinkru a hodi pravy az na sjezdu, nebo vubec... Ale jestli to maji ve vyhlasce to fakt nevim... Ja to same delam obcas i u nas v CZ, ze obcas pred kruhacem 2-3x bliknu doleva, protoze si kolikrat nejsem jisty, jestli ten co na kruhac prijizdi zprava/proti mne doopravdy vi ze je to kruhac, viz treba tam mala podivna vec pred Intersparem v Pardubicich.
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP !!!
K té Francii.Praktikují to jen řidiči kamionů, takové nepsané pravidlo. Při vjezdu na více proudý kruháč, bliká vlevo z důvodu, aby dal najevo autům za sebou, že si nadjíždí přes 2 pruhy. Nebo , že pokračuje v jízdě po kruh. objezdu. Tak aby ho nikdo nepodjel z leva. Nebo bliká v levo, když pokračuje dál po kruháči, tak aby dal zřejmě najevo přijíždějícím ke kruháči, že pokračuje v jízdě po něm. Takhle to bylo vysvětleno mě, doufám, že je to trochu srozumitelný.
A Anglie...blbost, že to nikdo neřeší,máš tam žlutě vyšrafovaný místa, kde nesmíš zůstat stát. Takže když nestihneš přejet na zelenou,musíš zustat tak, aby jsi nezamezil průjezd, těm co mají zelenou. Fršten?
A Anglie...blbost, že to nikdo neřeší,máš tam žlutě vyšrafovaný místa, kde nesmíš zůstat stát. Takže když nestihneš přejet na zelenou,musíš zustat tak, aby jsi nezamezil průjezd, těm co mají zelenou. Fršten?
No k tomu blikání, blikají i osobní a je to opravdu o tom, že pokud pokračuje dál po kruh. tak aby to věděli ti za ním i co najíždějí. Pokud bliká už před kruh. doprava, tak bude vyjíždět prvním výjezdem. Jinak třeba semafory u stavby, nebo kde je nějaké zúžení, tak stop je červená a volno je blikající oranžové světlo.
Práci čest,rukám klid.
FH 12 420 2000,FH 12 420 2001,FH 13 440 2007,
FH 13 440 2008, Man TGX 440 2009
Teď Béda Trávníček
FH 12 420 2000,FH 12 420 2001,FH 13 440 2007,
FH 13 440 2008, Man TGX 440 2009
Teď Béda Trávníček
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti