Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Ridicu je dost?
Zajima me vas nazor. Muj je, ze ridicu je az az. A zamestnavatele nemaji problem s nabidkou a stale ubyva kvalitnich pracovnich prilezitosti. Zamestnavatele jsou si toho vedomi a platy jdou , respektive nabidky za vykonanou praci se snizuji. Rad bych se pletl. Jaky je vas nazor?
Tohle povolani se mi zda jde mesic od mesice do kytek a hlasy, ze drahy profesak neco zmeni- nezmeni.
A bude hur. Kdy se to zmeni? slysel jsem, ze i v zahranici jdou ceny dolu a zahranicni ridici si taky nemuzou uz tak vyskakovat. O pristupu nadrizenych pracovniku radsi nemluvim. Kazdej s nama chce ojebat. Jsem ted fakt nasranej, jelikoz nevim kde za svou praci lze dostat kvalitni plat, aniz bych nemusel krute prekracovat aetr a tim byt jednou nohou v krimu- vnitro. Mkd- mesic venku, dva dny doma. Des.
No cekal jsem, ze pomalicku a i takove byli predpovedi- se to ma lepsit, ale prave nevim, jestli je to muj subjektivni dojem, se deje spise opak. Jinak treba i cs cargo nenabizi praci- prijmeme ridice a ma vlastne plno, coz o necem svedci. Ono to neni moc dobre, protoze bych nerad zazil to o cem se tu pise. Jak drive rekl zamestnavatel nelibi se ti, tam jsou dvere. Takze tyhle podminky, nebo zadne. Mam kamose v Nicotransu a rika, ze kazdej mesic naberou spoustu novych lidi a tedy jim uz moc nezalezi jestli nekdo zajetej vypadne. Viz ze borec, kteremu se jiz nechtelo jezdit pres aetr musel odejit, jelikoz takove nepotrebuji. Respektive ho vyhodili. Po roce.
Takze si opravdu myslim, ze je nas az az, at uz novacku jako ja, ci zkusenych pilotu. Hlavne ze to nekdo odtahne. Jenze bohuzel stylem, kdy se jde pod vlastni cenu. Vykrik do tmy: Lidi nenechejme si srat na hlavu!!!
Tohle povolani se mi zda jde mesic od mesice do kytek a hlasy, ze drahy profesak neco zmeni- nezmeni.
A bude hur. Kdy se to zmeni? slysel jsem, ze i v zahranici jdou ceny dolu a zahranicni ridici si taky nemuzou uz tak vyskakovat. O pristupu nadrizenych pracovniku radsi nemluvim. Kazdej s nama chce ojebat. Jsem ted fakt nasranej, jelikoz nevim kde za svou praci lze dostat kvalitni plat, aniz bych nemusel krute prekracovat aetr a tim byt jednou nohou v krimu- vnitro. Mkd- mesic venku, dva dny doma. Des.
No cekal jsem, ze pomalicku a i takove byli predpovedi- se to ma lepsit, ale prave nevim, jestli je to muj subjektivni dojem, se deje spise opak. Jinak treba i cs cargo nenabizi praci- prijmeme ridice a ma vlastne plno, coz o necem svedci. Ono to neni moc dobre, protoze bych nerad zazil to o cem se tu pise. Jak drive rekl zamestnavatel nelibi se ti, tam jsou dvere. Takze tyhle podminky, nebo zadne. Mam kamose v Nicotransu a rika, ze kazdej mesic naberou spoustu novych lidi a tedy jim uz moc nezalezi jestli nekdo zajetej vypadne. Viz ze borec, kteremu se jiz nechtelo jezdit pres aetr musel odejit, jelikoz takove nepotrebuji. Respektive ho vyhodili. Po roce.
Takze si opravdu myslim, ze je nas az az, at uz novacku jako ja, ci zkusenych pilotu. Hlavne ze to nekdo odtahne. Jenze bohuzel stylem, kdy se jde pod vlastni cenu. Vykrik do tmy: Lidi nenechejme si srat na hlavu!!!
Naposledy upravil(a) Esprit dne pon lis 24, 2008 3:00 pm, celkem upraveno 2 x.
Esprit: Nevím, jestli se to horší, protože nejsem v o oboru dostatečně dlouho, ale opravdu se neprojevuje, že by řidičů ubývalo. Důkazem je i to, že máme potřebu se sdružovat do jakési obdoby odborové organizace (Sdružení profesionálních řidičů), abychom si vydupali základní práva. Kdyby skutečně řidičů ubývalo, řešil by to trh práce sám - dopravci by se předháněli, aby získali dobrého řidiče pro sebe. Není tomu tak. Zatím totiž stále platí, že profesák je prakticky zadarmo, zákon o povinných "drahých školeních" je sice v platnosti, ale není ho jak provést, tak to nějak usnulo na mrtvém bodě. Taky mě zajímá, kdy a jestli vůbec se to zlepší. Zatím je to tak, že kdo získá slušné zaměstnání v tomto oboru, má prostě kliku a jiný má smůlu a bohužel to nebývá o skutečných schopnostech dotyčného.
Řidičů je málo, ale kokotů s řidičákem je bohužel dost, proto to vypadá, tak jak to vypadá. To, co řidič odmítne jet, tak za dveřama čeká dalších pět volů, co to odjedou, předpisy nepředpisy.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Vincek1 a 1 host