Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Honza.K
Příspěvky: 39
Registrován: pát kvě 09, 2008 4:19 pm
Bydliště: okr.pb

Dotaz: Jak na MIX T815

Příspěvek

Potřebuju poradit jak fungujou přepínače na otoč bubnu na nástavbě AM 369. Mam stím jezdit tak tam nechci bejt hned za blba. Je to na Tatře 815 t1 tak to dávam sem. Za rady dík.
pát úno 06, 2009 8:40 am

Uživatelský avatar
TATRA-BA
Příspěvky: 1948
Registrován: pon říj 27, 2008 11:19 pm
Bydliště: TVER

Příspěvek

Myslým že nebude problém to vyskúšať naprázdno, tak to vyskušaj,je to jednoduché,prídeš nato aj sám.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
pát úno 06, 2009 8:08 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Pokud si dobře pamatuju tak ten přepínač má 5 poloh. ta prostřední by měla být neutrální, při samotném přepínání je potřeba počkat až vzduchový válec zapne nebo vypne spojku a v další poloze přepínač sepne vzduchem řazený směr otáčení.Časové prodlevy můžou být u každého auta jiné.Prostě de o to nepřepnout přepínač jedním tahem z jedné krajní polohy do druhé.
pát úno 06, 2009 9:26 pm

Memidek.dk
Příspěvky: 66
Registrován: pát úno 29, 2008 8:15 am
Bydliště: okres Trutnov

Příspěvek

Je to tak,přepínač má pět poloh.Prostřední je neutrál a mezi polohy fungují jako spojka nebo na ně lze na chvíli buben zastavit,pak dopředu ve směru jízdy se míchá a dozadu se vyprazdňuje.A opravdu je třeba počkat,nedoporučuju najednou,ikdyž to také jde,ale je to hrozná rána.A ještě je potřeba vyzkoušet v jaké poloze má být přední ovladání vůči zadnímu.Střídal jsem tři mixi a každý to měl jinak.Je tam nebezpečí,že se buď vypálí ovládaní a nebo v lepším případě se buben bude točit stále na stejnou stranu a většinou na tu,kterou nepotřebuješ :D .
sob úno 07, 2009 10:30 am

Honza.K
Příspěvky: 39
Registrován: pát kvě 09, 2008 4:19 pm
Bydliště: okr.pb

Příspěvek

No tak snad to pude. Holt to asi příde provozem. Díky za rady je lepší se připravit než pak nato koukat jak vejr.
sob úno 07, 2009 4:39 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A nebo vyblejt mix betonu, kam jsi vůbec nechtěl ... :lol:
sob úno 07, 2009 4:46 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Při správném zapojení,musí být v kabině přepinač v poloze na míchání aby fungovalo přepínání ze zadu, pokud je v poloze jiné nepujde měnit směr otáčení z venkovního ovládání.Taky pokud auto nemá dostatek vzduchu nejde měnit směr otáčení a buben se bude točit jenom na míchání, a to vyhořelé ovládání bych viděl na nějaký neodborný zásah do elektrické instalace :shock:
sob úno 07, 2009 6:44 pm

Memidek.dk
Příspěvky: 66
Registrován: pát úno 29, 2008 8:15 am
Bydliště: okres Trutnov

Příspěvek

Štolfav : souhlasím s neodborným zásahem do elektroinstalace,jedna z tater to měla nastavené tak jak popisuješ,vepředu na míchání a vzadu se to pak nechalo přepínat,ale u těch ostatních jsem musel ovladač vepředu nastavovat do prostřední polohy jinak to nefungovalo a zrovna tak ovládání vzadu muselo být v prostřední poloze.Když by to tak nebylo bylo mi řečeno,že to můžu vypálit a zkoušet se mi to vážně nechtělo.A jinak to jsou osmsetpatnáctky se zetorem,takže už něco pamatují a ta eletrika určitě nebude originál továrna,spíše to bude originál ala elektrikář :D
ned úno 08, 2009 11:39 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů