Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
To je právě to,co taky nechápu,když je ,,prerazené,, čidlo,musí to chladit naplno a když by byl už nějaký jiný způsob,že by se to nějak proklemovalo je tam ještě druhé čidlo...je to divný...kapalinku na větráku jste prohlídli? připomíná mi to situaci,co se stala kdysi kolegovi u T1čky ,která se ohřála akorát s vlekem v kopci vlétě na 100,tak najednou mu z ničeho nic vyletěla teplota přes 150,zastavil a našel ve předu na větráku nasátou igelitku...pak ještě kdysi na148 mi ucpal kousek těsnícího tmelu průtokáč oleje vzadu u náhonu větráku,ale v obou případech jsme si toho všimli a včas zastavili...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
To mi bolo povedané mechanikmi, takže predávam ako som kúpil...vraj áno, malo by to tak byt že pri poruche systému sa vetrák zapne na plno ( čo sa mi aj stalo pár krát keď odpadol kábel alebo roztopilo čidlo) avšak nieje to vraj pravidlo...tak neviem...vyber si kde je pravda keď tá riadiaca jednotka má 30 rokov skoro...vetrák, spojka,priechodnosť vzduchu a oleja všetko oka......teraz budem miesto čumenia po babách čumet na teplomer
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Vzhledem k tomuhle příspěvku od Predsedy před pár měsíci se s tím autem nohlo dít naprosto cokoli.
Tatra ťa vezme ďalej....psychicky .....
Tatra ťa vezme ďalej....psychicky .....
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Káždopádně je to poprvé,co slyším,že něco takového zavinila elektrika,vždycky je buď problém mechanický: kapalinka,bordel v žebrech,zakrytý větrák... a nebo pak chladiči, případně seklý termostat-to se ale přehřívá olej,ikdyž větrák jede a na hlavách je to studený...a nebo problém opačný-větrák jede pořád(auto se přechlazuje),kontrolká svítí,bliká,nebo taky ne a dotyčný nemůže najít závadu...Každopádně je zásadní sledovat jestli při zapnutí klíčku probliknou kontrolky a pokud ne a větrák neběží stále,je to potřeba hned řešit anebo hlídat teploměr-pokud ho tam máš...dá se ještě na kontrolku přehřátí připojit bzučák z jeřábu pro totální ignoranty...pak je ještě možnost,co jsem míval na T2 10V kostru od Erchu na motoru zapojit přes vypínač v kabině(sem to měl ještě přes rozpínací relé s kontrolkou aby to fungovalo stylem zapneš vypínač-relé odpojí kostru a rožne se kontrolka-větrák běží stále,jako při poruše chlazení)není to ale nutné,akorát pak vypínač funguje obráceně zapnutý-je normální stav a vypnutý běží větrák stále na plno a takhle sem si zapínal v soupravě větrák před táhlýma kopcama už třeba od 100 stupňů ručně...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
To Mint: tak tak, elektrika je u už asi 5 krát prekopaná...keď sme robili nanovo zväzok smerom dozadu a na náves to bola show, káble pospekane doseba, niektoré zväzky nikam neviedli, na iných boli 4 spoje...išlo nás j....t a ten bordel čo je pod kabinou a maskou ani nehovorím, to sme len poopravovali aby to ako tak bolo dobré, netrúfli sme si to z kolegom prekablovat nanovo, to by chcelo odborné oko a nošu peňazí...ideálny stav by bol keby je dostupný celý zväzok kabeláže, relatka atď....
Každopádne v týždni domontujem bzuciak na jedno čidlo.
Každopádne v týždni domontujem bzuciak na jedno čidlo.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Šlape dobře,povedla se oprava?
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Musím smeknout že to dnes ještě někdo provozuje. Před 7 lety jsem to prodal a neumím si to představit s tím jezdit v dnešním kalupu. A bez retarderu.
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Oprava sa podarila, zatiaľ je všetko v poriadku... Ťahá ako má aj keď zatiaľ jej nedávam nejak extra zabrať...
Samozrejme že toto auto je už dnes ďaleko za zenithom, ale na moju robotu ( naložím, prejdem 15 kilometrov na pole, vyložím a znovu) to zatiaľ stačí. Držím to kvôli prednému náhonu a relatívne lacnému servisu Made in kladivo a kombinačky , spotreba je prijateľná čo sa týka prevezených ton by som povedal že veľmi dobrá....Jasné že by som prijal Phoenix vo fullke len roboty nieje zas toľko aby som si mohol dovoliť 2000 € mesačne leasing.
A za druhé .... mám to auto tak trochu rád...
Samozrejme že toto auto je už dnes ďaleko za zenithom, ale na moju robotu ( naložím, prejdem 15 kilometrov na pole, vyložím a znovu) to zatiaľ stačí. Držím to kvôli prednému náhonu a relatívne lacnému servisu Made in kladivo a kombinačky , spotreba je prijateľná čo sa týka prevezených ton by som povedal že veľmi dobrá....Jasné že by som prijal Phoenix vo fullke len roboty nieje zas toľko aby som si mohol dovoliť 2000 € mesačne leasing.
A za druhé .... mám to auto tak trochu rád...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Taky jsem ho měl rád. Až jsem zjistil, že je lepší mít volno než se pod tím válet, spojka,převodovka,bufik,starter,brzdy neustále gumové a furt dokola!!
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Karel334,
taký ťahač jazdí aj z kameňolomu Malužiná a vozí frakciu 032 a poriadnou vaňou za sebou. Tiež som sa divil, že ešte stým dnes niekto jazdí. Dokonca v tom šofér aj spáva.
taký ťahač jazdí aj z kameňolomu Malužiná a vozí frakciu 032 a poriadnou vaňou za sebou. Tiež som sa divil, že ešte stým dnes niekto jazdí. Dokonca v tom šofér aj spáva.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Tak každý nemá na nové, holt musíme v tatre spávať...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti