Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
takový
výkon motoru by ti ukroutil klasickou tatrováckou převodovku ??
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
ano starou mám na mysl.si pamatuji jak jsem byl v servise s ternem a měly tam cistérnu někam do emirátu a měla dojče 560 tak jsem řekl šéfovi servisu že bych ten motor chtěl tak mi řekl že bych zrušil převodovku že jedině automat.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
Je tam sériová převodovka
Hlavně Tomeček říká, že má vůz ze sériových dílů a je to pravda. Prostě vezmeš sériovou převodovku, naliješ do ní neseriový olej Sunoko a jedeš ... Samozřejmě, že jde dolů životnost , to je jasné a na druhou stranu, s tím netahá soupravu 50 tun ...
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
franki
až na ten nehezkej drát na světlech
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
převodovka
Hm tak to jo. Teď už tomu rozumim. Dík
Já myslím,že převodovka je háklivá především na vysoký krouticí moment.Neznamená to,že když má někdo vysoký výkon,takže musí mít hned i vysoký krouticí moment.Např.M.A.N V8 680 má krout.moment 3000Nm a to jenom, protože rychlostka trvale nesnese vyšší moment.Toto platí u všech seriových vysokovýkonných motorů všech výrobců.Seriové převodovky jsou stavěné na dlouhověkost a spolehlivost.Pokud jezdíš závody a máš nadupanej motor,tak asi počítáš s tím,že je tu možnost pokakání něčeho co k výkonu motoru není dimenzované.A RZ
nejezdíš každý den.
nejezdíš každý den.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
Hele Rodeotruku můžeš mi to dodělat.Sám nevím s kterým autem mám jezdit a o takové píčoviny se nyní opravdu nezajímám.Občas ho promažu.Držel jsi maznici někdy v ruce?Umíš ji naplnit?Která vazelína je nejlepší na Tatrmana?Umíš přeskočit z euro tatry do mana a večer do liazu nezamíchají se ti kvalty v hlavě?Máš nějaký takový užitečný poznatek?Napiš ho tady.čus Karel
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Tak ta jedna jezdí v Lounech už cca 1rok.Dost jí vídám dali jí docela do kupy.Tahá zelený skl.náv 3osy na pérech.ten je taky z toho hauzu od Hradce .Majitel je tatrovák má toho dost za sebou asi jako já.17 let přestavby ,generálky atd.Je v dobrých rukou.jinak je to ta zelená (jednobarevná) na str 2 fota od Víti hl.měst.Praha. Ještě doplním že tyto tahače dost sleduji opravdu jich nejezdí moc.Vždy jsem takového tahouna chtěl tak jse si ho koupil.Před 5ti lety jsem seděl v krasavici e2 4x4 červená skoro nic najeto mostecká uhelná ji prodávala.Byla dost drahá prostě jsem na ní nedosáhl.koupil ji soukr. někde ze Sadské a tahal za ní uhlí.Dlouho jsem jí neviděl občas jsem si na ní vzpoměl jak asi dopadla.Nedávno jsem začal tady u nás vídat 4x4 žlutou.jak byla možnost hned jsem oslovil řidiče a ejhle ona je to ta ze šachty.majitel je někde od Hr.Král.Je v super stavu fakt vymazlená.Majitel si naní jezdí sám.čus karel
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 19 hostů