Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Pneu - jaké a kolik vydrží
Kama na zadku 65 000km
Naposledy upravil(a) Melda dne čtv úno 19, 2009 6:34 pm, celkem upraveno 1 x.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Já když jsem odcházel s FH, mělo najeto 450 000km a na předku byly pořád původní balóny Michelin, na zadku se měnily tuším ve 420 000km, protože jedna byla řízlá a bouchla Myslím, že tak 10 by ještě vydržely. Ale ven se jezdilo s pár tunama a všechno po pěknejch silnicých. Zpět do čech téměř vždy plná nálož.
BES - běs
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
400000 je fakt dost... ...mě tak 150...ve předu se vždycky nějaká blbě sjede a na zadku jednu oddělám a co dělat s třema docela slušnejma gumama??? musí se vyměnit všechny...a na návěsu na zadní cca 200 tis km, přední zvedací...300? a prostřední vypadá pořád jako nová ...je fakt, že na tahači mi ty gumy hodně požírá retardér a silnější motor jim taky moc nesvědčí...Mack tam zapoměl určitě jednu nulu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
400.000 na gumě je pro nás nedostižná hranice. Jezdíme víceméně pod komínem a většinou bývámě vytížení na těch povolených 40-42 tun, takže na předku ty zimní goodyaery vydží 100-120.000, na zadku protektoty tak 70.000 (retardér je strašný žrout, na návěsu zvadačka tak 80.000, prostřední má skoro 180.000 a pořád neubývá a poslední náprava tak 60.000 a prořezat a do šmelca na návěsu používáme klasik studené protektory a zatím nebyl problém, nová Sava vydžela ještě méně než protektor a kupovat jiné na práci, kde se 3x denně točíte na pětníku nebo kde najíždíme k vagonům před kterým je 15m plac a souprava má 16,5, takže to je vždy zlomit do jedničky a bu´d to vyjde, nebo ne Prostě gumy hoří Ale jinak, třeba po michelinech vůbec netoužíme, měli jsme je jako původní gumy a když auto v létě na mokré silnici hrabalo do kopce a někdy i na rovině, tak jsme se ani neodvažovali zjištovat, co by se dělo v zimě. Takže protektory s K51vzorkem to jistí, každou zimu můžem dát nové a 4 stojí to samé co jedna michelina.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tahle fotka je z prosince a lepší bohužel nemám. V lednu jsem si udělal jednu fůru, takže na gumách se toho moc nezměnilo, ale ty předky jsou opravdu původní!
http://img126.imageshack.us/img126/1007 ... 543yk2.jpg
http://img126.imageshack.us/img126/1007 ... 543yk2.jpg
BES - běs
Vydrží, ale jen někdy ...ale za 5000 jsou nějaký čínský , nebo protektory a ty já chválit zrovna nemůžu..vzorek sice hezkej ale po 30 tis z ničeho nic na dálnici bouchla...naštěstí jsem byl skoro prázdný a vůbec se neroztrhla, tak jsem v pohodě dojel na parking a zacvičil s klíčem...kostra Goodyear?
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11923
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
přidám svojí zkušenost .
za komanče stomil (návěs polský džamboo s nájezdama pneu 8.25)
plzen -D-1- padesátej km (cca 150km ujeto) dvě v čudu naloženo 15 tun (bez brždění-studený brzdy) do měsíce byli na hadry....
tatra těžká koník -barum 15-20 tis a zdar
mrazák -převážně dálnice evropa ,obutí michelin
auto
-př-do 120-normální pneu
-zadní od 95-145 podle kdy se obujou (retarder)
návěs
-zvedačka 150-180
-prostředek-250-300
-zadek-95-125 (podle točení a pod nakl+vykl.)a chování
kormoran (kapitan korkorán) 315/70 zadek (na tga silná motorovka)170 jednou řezaný-ty uplně první co se prodávali
ted auto př.balony brigestone asi 70 a maj 55-65%
zadek měl sem continental (regional trafic 315/70) 75 tis. hrozný sračky ...retarder je uplně sežral
ted mám michel.remix něco 2+ záběr dobrej a výdrž vypadá taky dobře
na vaně (sklopce) stejný proběhy jako na mrazáku snížený asi o 20-30% (okresky ,JZD a pod častý otáčení do vinglu se botě moc nelíbí)
tlaky aspon já dávám auto př.8,5 zadek 9,20
návěs 9,20 (zadní 9:50 při sklápění se vypouští měchy a skoro celá váha je na zadku)
za komanče stomil (návěs polský džamboo s nájezdama pneu 8.25)
plzen -D-1- padesátej km (cca 150km ujeto) dvě v čudu naloženo 15 tun (bez brždění-studený brzdy) do měsíce byli na hadry....
tatra těžká koník -barum 15-20 tis a zdar
mrazák -převážně dálnice evropa ,obutí michelin
auto
-př-do 120-normální pneu
-zadní od 95-145 podle kdy se obujou (retarder)
návěs
-zvedačka 150-180
-prostředek-250-300
-zadek-95-125 (podle točení a pod nakl+vykl.)a chování
kormoran (kapitan korkorán) 315/70 zadek (na tga silná motorovka)170 jednou řezaný-ty uplně první co se prodávali
ted auto př.balony brigestone asi 70 a maj 55-65%
zadek měl sem continental (regional trafic 315/70) 75 tis. hrozný sračky ...retarder je uplně sežral
ted mám michel.remix něco 2+ záběr dobrej a výdrž vypadá taky dobře
na vaně (sklopce) stejný proběhy jako na mrazáku snížený asi o 20-30% (okresky ,JZD a pod častý otáčení do vinglu se botě moc nelíbí)
tlaky aspon já dávám auto př.8,5 zadek 9,20
návěs 9,20 (zadní 9:50 při sklápění se vypouští měchy a skoro celá váha je na zadku)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů