Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
Tak já SORky moc v lásce teda nemám, místa tam je málo, jak lezu za volant, tak se vždy do něčeho uhodím, po šichtě mě vždy bolí hlava, asi z toho, jak tam vše duní a rezonuje. Je pravda, že ty nové sorky jsou už trochu lepší, ale jsou to pořád sorky- 10.5 pořád nemá rejd, ventilátory dělají pořád kravál atd. Led diody na denní svícení to nezachrání... Radši starou sedmičku než sorku...
Sorka není autobus, je to jen "pokus" o autobus, tak to bylo, je a asi i bude v budoucnu. Karose, teď už Iveco se to prostě nevyrovná...
Sorka není autobus, je to jen "pokus" o autobus, tak to bylo, je a asi i bude v budoucnu. Karose, teď už Iveco se to prostě nevyrovná...
Souhlasím Karosa sedmička je nedopustitelnej autobus, ale já osobně radši rezonující SORku, než současnou modelovou řadu z Mýta. Doporučuju desetihodinovou směnu v Citelisu, jak říkáš malá kabina, po půlce směny mě bolely záada jak čert, levou nohu není kam dát (zlatej klackobus), všechno rezonuje, drnčí, vymlácená přední náprava... rejd to sice trochu má, ale trošku delší rozvor, tudíž kam jsem se s Karosou protáhl, tak tímhle beru obrubníky (teď už teda míň, bo jsem si zvykl...)
Není autobus bez vady...
Není autobus bez vady...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Sedmičková řada byla podle mě nejlepší řada, která kdy sjela z výrobní linky ve Vysokém mýtě. Jednoduchý autobus, pět pojistek, tři relátka, hodně věcí si tam člověk opravil sám. Člověk měl za volantem dostatek místa, sedačka super, přístrojovka parádní- všechny budíky na očích včetně voltmetru.
Bohužel nám je už všchny odvezli do šrotu a je mi z toho smutno...
Pak uznávám i Irisbus 952 a 954, ty jsou taky dobré až na tu nepovedenou olejovou vanu na levém boku motoru, kde vesměs teče kolem olejové zátky a v zimě jsou problémy s dveřmi.
Ale pokud bych si měl vybrat bral bych stoprocentně sedmičku to je moje nej.
Bohužel nám je už všchny odvezli do šrotu a je mi z toho smutno...
Pak uznávám i Irisbus 952 a 954, ty jsou taky dobré až na tu nepovedenou olejovou vanu na levém boku motoru, kde vesměs teče kolem olejové zátky a v zimě jsou problémy s dveřmi.
Ale pokud bych si měl vybrat bral bych stoprocentně sedmičku to je moje nej.
Nevím, co mám zkušenosti s 951 tak hodně plavaly (dalo se to ukočírovat), ale když do toho člověk sedl po půl roce a mazal někam za město, tak měl co dělat, aby jel rovně.
Chválu jsem slyšel ještě na 930E - nízké náklady, vysoká spolehlivost. Ale na tej sedmičce se shodnem určitě.
Koukám, tak Hradec už se dočkal...
Chválu jsem slyšel ještě na 930E - nízké náklady, vysoká spolehlivost. Ale na tej sedmičce se shodnem určitě.
Koukám, tak Hradec už se dočkal...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Jo jo chlapci,máte pravdu,sedičková řada byla fakt moc dobrá.Já měl 734.model tuším 1340,měla lízu euro 1,plny turbo,jezdila jak letadlo za 25 l,parádně topila,netáhlo do ní,tichoučká,fakt luxusní stroj.Poslední s liazkou.Pak došly s Renaultama,to byl děs,rachot jak v lomu,ale ještě se to dalo.No pak irisbusy,nic moc no,tvrdy jak hrom ale jede to pěkně.A teď crossway a arway,všecko to mlátí,skřípe a vrže.Sedmistovka byla fakt luxus.
- TATRATRUCKER
- autobusák
- Příspěvky: 586
- Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
- Bydliště: Zlínsko
Tož taky přihodím co jsem se kočíroval minulý týden - je to stará C10.5 a jezdilo se mi s ní lépe než s Karosou - je tuhá a má krátké kvalty narozdíl od Karosy, což tady v kopcích velmi ocenuji.
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
- TATRATRUCKER
- autobusák
- Příspěvky: 586
- Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
- Bydliště: Zlínsko
Tak tento týden jsem tři dny jezdil s C12 euro 4,naprosto luxusní vůz,perfektní rejd,motor,ovladače..je fakt,že jsem v tomhle oboru nováček ale myslím že v tomhle voze se shodnem..
A dnes jsem jezdil s tou, na kterou tady asi všichni nadáváte protože tohle fakt nebyl autobus :mad: Rejd jak ventra,houpalo se to jak kačena,nízko posazená sedačka řidiče..aspon že motor to mělo celkem živý. Je to ta první, 1Z8
A dnes jsem jezdil s tou, na kterou tady asi všichni nadáváte protože tohle fakt nebyl autobus :mad: Rejd jak ventra,houpalo se to jak kačena,nízko posazená sedačka řidiče..aspon že motor to mělo celkem živý. Je to ta první, 1Z8
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
TATRATRUCKER
Čau byvalý kolego, vidím že se tobě Sor líbí. Mě se moc nezdál. Připadal jsem si vždycky jako za trest v koutě. Zlatá Karosa. Jednou jsem ze Sorem 10,5 tak zapad že př. kolo na jedné straně bylo 15cm v luftě, diky bohu za rolbu co mě vytáhla. Z Karosou C954E co jsem měl, jsem to samé místo projel jak v létě.(Akorát mi byla zima)
- TATRATRUCKER
- autobusák
- Příspěvky: 586
- Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
- Bydliště: Zlínsko
Voky: Ahoj a už busem nejezdíš ale přesedlals na Tatru ? Mě tatra občas chybí ale co se dá dělat..SOR mě celkem nadchl ale tento poslední co jsem tu dal, v zimě to bude nejspíš utrpení,to jo a zlatá karosa..já si nestěžuju ani na karosu ale bohužel jsem dostal pocit,že poslední karosa co stála za to bylo sedmikilo ..nedávno jsem ten názor ještě nesdílel ale když postupně procházím ty nové káry a vidím co to má za problémy a má to relativně prd najeté..
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
- TATRATRUCKER
- autobusák
- Příspěvky: 586
- Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
- Bydliště: Zlínsko
Voky: A jsi spokojený?? Já si v čsad připadám jak v jiném světě..uplně jiný přístup než v jiných firmách. Ale je to o zkušenostech kde člověk všude dělal a co všechno musel dělat..
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
Teď už jo. Taky jsem si tam připadal jak v jiném světě, ale to je už trochu OT. Jinač poslední rok kadždý den jiný vůz, někdy i 3 za den. Ale nebyl jsem ve Zlíně,jako ty. (Soudím podle barvy horního pruhu.) Slavné staré SORky v kterých ti pršelo za krk a ráno jsi měl promočenou sedačku. Točil jsi se s nima jak V3Skou. Za celý den mě v SORu hučela hlava a bolela od neustálého se třískaní o něco. Jediné co musím pochválit je spotřeba, ta je opravdu nízká. Jednou jsem v 10,5 vezl asi 65 lidí; 3 kola; 2 kočárky a 2 psy. A rekord 101 lyžařů z běžkama. A to jsem jel na 1 půl kopce do Pusteven.
Připojím se k hodnocení jednotlivých autobusů - z pohledu cestujícího na mne působí jednotlivé busy takto:
1) Karosa 700 do roku výroby 1987 (např. C 734.00) - uřvaný motor Liaz ML 635, zadní náprava Rába s velkým nábojem. Je to klasika. Dělá randál, ale tento randál prostě miluju.
2) Karosa 700 (od r. 1987) - výborný klasický bus, s příjemným zvukem liazáckého motoru.
3) Karosa 930 a 940 - podobné dojmy jako předchozí řada, motory Liaz i Renault mají docela příjemný zvuk. Pro mne, jako cestujícího je tato řada, spolu s posledními ročníky řady 700, nejpříjemnější a nejpohodlnější.
4) SOR - jednoduchý bus klasické koncepce (vnitřní uspořádání). Nedělá ze sebe něco, čím není. Většinou příjemnější než Irisbusy.
5) Iribus 950 a 960 - nepříjemný zvuk motoru Iveco (u prvních verzí HOOOOODNĚ NEPŘÍJEMNÝ). U verze 954 zbytečná zájezdová sedadla a zvýšená podlaha pod sedadly vytváří dojem velmi úzké uličky.
6) Irisbus Crossway - zvenku huj, uvnitř fuj. Tváří se jako moderní perfektní bus, ale opak je pravdou. Bus má hezký dizajn, ale vrzající plastové police nad hlavami cestujících a protivný zvuk motoru Iveco dělají z cestování noční můru!
Zlatá C 934!!!
1) Karosa 700 do roku výroby 1987 (např. C 734.00) - uřvaný motor Liaz ML 635, zadní náprava Rába s velkým nábojem. Je to klasika. Dělá randál, ale tento randál prostě miluju.
2) Karosa 700 (od r. 1987) - výborný klasický bus, s příjemným zvukem liazáckého motoru.
3) Karosa 930 a 940 - podobné dojmy jako předchozí řada, motory Liaz i Renault mají docela příjemný zvuk. Pro mne, jako cestujícího je tato řada, spolu s posledními ročníky řady 700, nejpříjemnější a nejpohodlnější.
4) SOR - jednoduchý bus klasické koncepce (vnitřní uspořádání). Nedělá ze sebe něco, čím není. Většinou příjemnější než Irisbusy.
5) Iribus 950 a 960 - nepříjemný zvuk motoru Iveco (u prvních verzí HOOOOODNĚ NEPŘÍJEMNÝ). U verze 954 zbytečná zájezdová sedadla a zvýšená podlaha pod sedadly vytváří dojem velmi úzké uličky.
6) Irisbus Crossway - zvenku huj, uvnitř fuj. Tváří se jako moderní perfektní bus, ale opak je pravdou. Bus má hezký dizajn, ale vrzající plastové police nad hlavami cestujících a protivný zvuk motoru Iveco dělají z cestování noční můru!
Zlatá C 934!!!
!LIAZ 4life!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů