Mám dotaz ke sklápění korby když ji pouštím dolů tak jde vcelku pomalu zhruba do půlky pak jakoby spadne o jeden píst obrovskou rychlostí a pak jde zase pomalu jenže vám to rozhoupe celý auto. Dělá to pořád ten jeden píst na maileru nevíte čím to je?
A ještě jeden dotaz vzadu jak jsou ty uchýty na sklápění mi tam jeden ten trn úplně zareznul. Vytočil jsme zezadu ty dvě matky vyndal podložku namzal to,ale pořád jde blbě. Chtěl jsme ho vyndat,ale nejde to ani autogen stím nic nesvede, nemáte na to nějak fígl?
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
- Bydliště: Plzeň
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11919
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
jj může být jeden píst na maileru "nafouklej" nebo obráceně nebo tam může být vzduch, ale po několika sklápěních by se to mělo "srovnat"
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
- Bydliště: Plzeň
Elektromagnety
Ahoj, mam problem...z elektromagnetu na sklapeni pri zapnutym cerpadle vykapava emulze (voda + olej) prevazne olej. Mate nekdo s tim zkusenost jak to odstranit? Pokud to lze? Predem dik za info.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromagnety
Asi ti propoustí ventil na sklápění , novej nebo pretěsnit , jestě by ti mohl jít olej z komresoru pres vysoušeč skontrolovat patronu , když bude suchá dělá to urcite ten ventil na sklápění
Re: Elektromagnety
Dekuju za informaci
Re: Elektromagnety
Na rozvaděči pro sklápění je píst na který působí vzduch který tam pouštíš přes el.pneu ventil ze kterého ti teče olej. Jsou tam manžety pod víčky, které drží čtyři šrouby M8. Jedno víčko je zespoda a jedno svrchu. Ve víčku jsou dvě manžety - jedna proti vzduchu a jedna proti oleji. Jinak hlavní vzduchojem je dělený na dvě komory. V mnoha případech je odvodňovací ventil jenom na jedné z nich a na druhé je zátka. Doporučuji tuto zátku vyšroubovat a kondenzát vypustit. (já to měl plný sraček)
Re: Sklápění korby
Blbe se zeptam, ten rozvadec na sklapeni najdu kde? Kolem nadrze na hydrauliku?
Re: Sklápění korby
Litinový těleso přidělený na rámu vozidla do kterého vedou trubky a hadice na vzduch.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sklápění korby
U tahačů je převážně na nadrži hydrauliky a u sklopek s korbou větsinou někde na mezirámu , jdi po vzduchové hadičce nebo po hadici od maileru
Re: Sklápění korby
Dik vsem za informace. Snad to pres zimu na dilne vyresime.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host