Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Já zase u toho mého PS 24 nadávám,že je to pro zemědělce na obilí,vysoké bočnice a všechno utěsněné bez vůle,všude navařené vinglíky aby zrníčko nepropadlo,takže u hlíny,nebo štěrkodrtí a skrývek pořád škrábat a vyšťárávat všechny spáry,aby to šlo zavírat...co se týká sednutí po naložení apod. tak to ho musím pochválit,od nova za ty roky žádný problem,to samé spolehlivost, v záruce vyměněn ventil dorazu majleru,jinak nic! A to s ním rajtuju v pěkným bordelu,jediný co mě občas zlobí je Haldex EBS, v terénu na hrbech to skočí do nouzáku a pak to brzdí na plný tlak,dokud nevypnu/nezapnu zapalování...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Já provozuji už 3roky 17.13ku v zemědělství za traktorem na obilí atp.,těsnost je boj,takže vše řeší klasicky molitan a montážní pěna.
Zatím je to nejlepší vlek co jsem kdy měl z pohledu stability, betelnosti a pořizovací ceny. Samozřejmě je něco jiného,když se s tím jezdí do 40km/h nebo do 80km/h.
Vozívám na něm až 17t pšenice,prostě klasika co vejde a myslím,že by zvládl i víc,ale nad 17t už mi ho nezvedne hydraulika traktoru,resp. při cca 130-150Baru podle teploty oleje.
Jaké tlaky mají čerpadla třeba na Tatrách atp.? Popř. na kolik si troufáte překládat tyto Panaváky?
Prosím nepiště přihlouplé komentáře typu,že překládání je proti vyhlášce atp.,ve stavebnictví a zemědělství se běžně překládá ať vědomně nebo nevědomně,to už je holt riziko podnikání
Zatím je to nejlepší vlek co jsem kdy měl z pohledu stability, betelnosti a pořizovací ceny. Samozřejmě je něco jiného,když se s tím jezdí do 40km/h nebo do 80km/h.
Vozívám na něm až 17t pšenice,prostě klasika co vejde a myslím,že by zvládl i víc,ale nad 17t už mi ho nezvedne hydraulika traktoru,resp. při cca 130-150Baru podle teploty oleje.
Jaké tlaky mají čerpadla třeba na Tatrách atp.? Popř. na kolik si troufáte překládat tyto Panaváky?
Prosím nepiště přihlouplé komentáře typu,že překládání je proti vyhlášce atp.,ve stavebnictví a zemědělství se běžně překládá ať vědomně nebo nevědomně,to už je holt riziko podnikání
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
17t už je moc,do 15 maximálně,ten rám na to není stavěný,brzo se ti prolomí spodní držáky majlerů,zadní kolíbky pér,nebo praskne šasi nad zadní nápravou(doporučuju každému to tam vyztužit)...každopádně pravidelně vše kontroluj včetně příček šasi mezi rezervou a zadní nápravou a taky malé šasi pod točnou zevnitř,pak ještě tlamy korby,jak jsou vydřené,prasknou a máš korbu na zemi...co se týká ceny,jednoduchosti oprav,váhy,odsypání od kol při sklápění a světlé výšky v terénu nemají tyhle vleky konkurenci.Ohledně těsnosti,stability,robustnosti,poruchovosti a brzdného účinku jsou nové Panavy(18-13,PS 24) úplně jiná liga.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 376
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
pavel 815:
Je to tak,když jsem ten vlek koupil,tak vše to co píšeš bylo rozpraskané a vše jsem to opravoval a svařoval,dva dny hučela triodyna
Ale už jsem to dal dost do pořádku,nabouchal jsem nové brzdové obložení,nové brzdové válce,druhé mailery,protože staré tekly atd.,však to znáte líp jak já.
Ten můj vlek dostával hodně nafrak,ale u mně už je na důchodě a to, že ho sem tam potahám traktorem rychlostí okolo 30km/h už je pro něj spíš odpočinek.
Už homám i přetypovaný jako traktorový OT4.
O tandemu typu 18.13 jsem taky uvažoval,ale za traktorem se to nechová úplně dobře a vyžadovalo by to nemalé úpravy aby to mělo víc charakter návěsu a ne přívěsu.
Ty 3nápravové 24ky S3 jsou parádní,ale už bych to měl problémy tahat,ani ne tak po silnici ale na poli a při výjezdu z něj
Je to tak,když jsem ten vlek koupil,tak vše to co píšeš bylo rozpraskané a vše jsem to opravoval a svařoval,dva dny hučela triodyna
Ale už jsem to dal dost do pořádku,nabouchal jsem nové brzdové obložení,nové brzdové válce,druhé mailery,protože staré tekly atd.,však to znáte líp jak já.
Ten můj vlek dostával hodně nafrak,ale u mně už je na důchodě a to, že ho sem tam potahám traktorem rychlostí okolo 30km/h už je pro něj spíš odpočinek.
Už homám i přetypovaný jako traktorový OT4.
O tandemu typu 18.13 jsem taky uvažoval,ale za traktorem se to nechová úplně dobře a vyžadovalo by to nemalé úpravy aby to mělo víc charakter návěsu a ne přívěsu.
Ty 3nápravové 24ky S3 jsou parádní,ale už bych to měl problémy tahat,ani ne tak po silnici ale na poli a při výjezdu z něj
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Tak jasně,že ty novější Panavy jsou už trochu o něčem jiném a hlavně je to jiný cenový level.
Ty staré BSSka jdou koupit od šrotové ceny nahoru a člověk si to dokáže dát do kupy za přijatelný peníz a službu to ještě udělá,byť už moc ne v autodopravě,ale v zemědělství a ve stavebnictví uplatnění najdou slušné.
Já si na to dodělal i zadní závěs pro druhý vlek,ikdyž to podle vyhlášky není Echt, ale koukal jsem,že dole na jižní Moravě ty silné traktory bez problémů tahají dva takové autovleky za sebou.
Ty staré BSSka jdou koupit od šrotové ceny nahoru a člověk si to dokáže dát do kupy za přijatelný peníz a službu to ještě udělá,byť už moc ne v autodopravě,ale v zemědělství a ve stavebnictví uplatnění najdou slušné.
Já si na to dodělal i zadní závěs pro druhý vlek,ikdyž to podle vyhlášky není Echt, ale koukal jsem,že dole na jižní Moravě ty silné traktory bez problémů tahají dva takové autovleky za sebou.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
My máme BSS dva(původně čtyři)a Panav 17-13 jeden(zelený)teď čerstvě po částečné GO přestříkaný na červeno,ale bohužel mi nejdou z mobilu do počítače stahnout fotky...Z těch novějších dva PS 24,jeden 18-13 a jeden PV 18,pak ještě tandem Meiller...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Koukám,že máš pěknou Tatru,nemá náhodou nějaký delší podvozek,zdá se mi trošku delší než klasické S3ky.
Kolik může vlastně tahat podle TP,vejde se tam i ten tříosý 24t?
Mně se hodně líbí ty staré prodloužené Agro 815ky S2 na balonech s tím delším vlekem 10.10H, tyhle soupravy také odvozily mraky hmoty.
Jinak si ještě pohrávám s myšlenkou,že bych si tu svoji 17.13ku předělal na třístranné sklápění,často se to hodí,ale ještě rozvažuji,jak velké zásahy do konstrukce by si to vyžádalo. Nezkoušel to tu někdo zdejší?
Na netu jsem už našel nějaký pokus:
Kolik může vlastně tahat podle TP,vejde se tam i ten tříosý 24t?
Mně se hodně líbí ty staré prodloužené Agro 815ky S2 na balonech s tím delším vlekem 10.10H, tyhle soupravy také odvozily mraky hmoty.
Jinak si ještě pohrávám s myšlenkou,že bych si tu svoji 17.13ku předělal na třístranné sklápění,často se to hodí,ale ještě rozvažuji,jak velké zásahy do konstrukce by si to vyžádalo. Nezkoušel to tu někdo zdejší?
Na netu jsem už našel nějaký pokus:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
No nevím, tohle už je překopávka na S1, musíš s tím sypat na absolutní rovině, jinak si to snadno lehne. Měl jsem Panav PS3 18.13 ten díky tomu, že byl na měchách měl stabilitu při sypání do zadu výbornou, ale rám byl strašně silný aby to udržel, tahle přestavba důvěru nebudí.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Je to tenhle, a než překovávat tak raději koupit hotové a odzkoušené.
http://auto.bazos.cz/inzerat/59122576/p ... -PANAV.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/59122576/p ... -PANAV.php
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Ta překopávka je hrozná. Problém je to, že panty jsou v tom úzkém místě rámu a nemá to stabilitu....
Kdysi jsem nad tím taky uvažoval. V podstatě musíš zesílit šasí a udělat uložení pro ten jeden mailer. Zadní uložení korby posunout dozadu až na konec rámu, protože jinak to nejde sklopit. No následně musíš předělat rošt korby, aby vydržel podepření mailerem uprostřed a aby pasovala zadní ložiska. A pak už "jen" zadní čelo...
Nemá to smysl, i když to vypadá "jednoduše"....
Hlavní problém tohoto vleku je to uložení náprav. Tím že jsou pera tak blízko sebe to nemá stabilitu.........
Kdysi jsem nad tím taky uvažoval. V podstatě musíš zesílit šasí a udělat uložení pro ten jeden mailer. Zadní uložení korby posunout dozadu až na konec rámu, protože jinak to nejde sklopit. No následně musíš předělat rošt korby, aby vydržel podepření mailerem uprostřed a aby pasovala zadní ložiska. A pak už "jen" zadní čelo...
Nemá to smysl, i když to vypadá "jednoduše"....
Hlavní problém tohoto vleku je to uložení náprav. Tím že jsou pera tak blízko sebe to nemá stabilitu.........
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů