Stránka 50 z 54

Napsal: ned kvě 17, 2015 10:30 pm
od Jirka Novák
Mě se velice líbí a je to jako retro T111 :D , ta kabina je jak z plánů pro WH :D

Napsal: ned kvě 17, 2015 11:32 pm
od Hynek
MTVR je konec 90. let. Kabina pochází z čehosi emerického vojenského sériového...

Napsal: pon kvě 18, 2015 9:08 pm
od nero
Už se to tu řešilo před devíti lety. :wink:
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... be2faa4aca

Napsal: pon kvě 18, 2015 9:30 pm
od Rummcajs
No možná jo,já to tady zkoumal,ale nikde jsem neviděl fotky :D .A na Válce jsem to
taky nenašel.

T815-8x8 AGRO

Napsal: čtv čer 11, 2015 1:23 pm
od msifa
Prototyp T 815 agro 8x8 pro potřeby zemědělců

U nás ve firmě se objevily na začátku 80. let dva tyto prototypy, kde jeden byl osazen cisternou určenou pro práškování/hnojení a pak byl tento vůz podroben zátěžovým testům v provozu.
Druhý prototyp stál na dílně a bylo na něm zkoušeno různé uchycení a provedení nástaveb a po cca 2 měsících byl odvezen zpět do Kopřivnice.
Bohužel u prvního prototypu se během zkoušek objevilo spoustu problému na předních nápravách (problematické zatáčení v měkkém terénu, velice rychlé opotřebení pneu, jízdní vlastnosti při vyšších rychlostech na silnici). Po cca 6 měsících byla nástavba demontována a i tento vůz byl odvezen zpět do Kopřivnice, kde mělo dojít k odstranění nedostatků. Ale následně byl tento projekt pozastaven a dále se pokračovalo pouze s vývojem nástaveb pro typ agro s podvozkem 6x6.

http://img9.rajce.idnes.cz/d0901/8/8282 ... .jpg?ver=0

http://img9.rajce.idnes.cz/d0901/8/8282 ... .jpg?ver=0

http://img9.rajce.idnes.cz/d0901/8/8282 ... .jpg?ver=0

Napsal: pon črc 06, 2015 11:41 pm
od lubossss
Obrázek Obrázek

Napsal: pon črc 06, 2015 11:57 pm
od nevim
ten žlutej speciál to je auto pro příznivce nízké nástupní výšky :wink:

Napsal: úte črc 07, 2015 3:54 pm
od Hynek
Prototyp důlní sklápěčky pro rusko.

Napsal: pát srp 12, 2016 1:45 pm
od JAN B
Za co patří tento tatrovacký vlek.
Obrázek Obrázek

Napsal: pát srp 12, 2016 9:06 pm
od Urpín
Kluci , nevíte neco o tomhle stroji? Občas jí vidím jezdit po Pelhřimově. Údajně se tady mají dělat na ni nástavby, ale trvá to už nějak dlouho.
Obrázek Obrázek

Napsal: pát srp 12, 2016 9:44 pm
od Hynek
JAN B: Tipuju že za to hafo pískovejch T815-7 co se vozí nebo vozily někam do Emirátů - byly to kontejnerové dílny a tak podobně

Urpín: Docela dlouho jezdila ve zkušebním provozu na letišti v Ostravě Mošnově...

Napsal: pát srp 12, 2016 11:18 pm
od pipiroha
Ten přívěs je super úlovek! Myslel jsem si, že přívěsy Tatra už jsou minulostí! :shock:

Ta Tatra Vario byla svého času nějaká úplně super tajná, kdysi se nějaké fotky z TF i mazaly, ale mám takový pocit že tento projekt tak trošku vyšuměl... :? (toto vlákno strana 46-47, tady fotky když byla v Mošnově: http://www.papirovemodelarstvi.cz/phpBB ... &start=330)

Napsal: sob srp 13, 2016 1:13 pm
od Hynek
Ano výrobce (IPEX Frenštát) si tehdy nepřál zevřejnění. On to byl mrtvý projekt už samého od začátku - při platné EURO V to mělo motor EURO II, kabina Fendt bez zajištění dodávek pro sérii atd... Zajímavý a krásný projekt který podle mě už v začátku neměl naději na úspěch...

Napsal: sob srp 13, 2016 7:24 pm
od Brabo
Možná že i dnes by to Tatře stálo za úvahu. Když se chtějí zaměřovat na okrajové segmenty.

Napsal: sob srp 13, 2016 7:33 pm
od Hynek
Opravuji svou mylnou informaci, v autě podle výrobce je motor EURO V.