Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
Tom Oaza,to,co jsi sem dal na fotce nené EGR ventil,ale vypadá to jak nějaký podtlakový elektroventil (solenoid),a ten,pokud je špatný,tak mu už není pomoci,můžeš ho jenom vyhodit a vyměnit za jinej
Egrventil je ten hajzlík kterej je namontovanej mezi sáním a výfukem a přepouští spaliny do sání,teda není k ničemu dobrej,zaslepuje se tím že se vyřízne z plechu plná podložka a vsadí se mezi egrventil a sání aby egr jako takový chodil,ale ty saze z výfuku nezasíraly sání a motor
Egrventil je ten hajzlík kterej je namontovanej mezi sáním a výfukem a přepouští spaliny do sání,teda není k ničemu dobrej,zaslepuje se tím že se vyřízne z plechu plná podložka a vsadí se mezi egrventil a sání aby egr jako takový chodil,ale ty saze z výfuku nezasíraly sání a motor
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Tom-Oaza
- Příspěvky: 1886
- Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
- Bydliště: Nikol-city
- Kontaktovat uživatele:
nj,pletes se, to je prave ovladaci egr ventil. ja svoje auto znam dokonale neboj. druhej egr je na svodech, ale kdyz ho zaslepoim tak jedu v nouzaku. bohuzel u meho motoru to tak je . uz mi to potvrdilo vicero lidi.. a ten egr co mam na fotce odesel a proste nepusti podtlak do toho na svodech. zacarovany kruh, jedes a aauto jede jak bez turba, vymacknes spojku,nechas otacky padnout na volnobeh,pustis spjku a vystrelis jak raketa
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Tak znova-tohle na fotce NENÍ EGR ventil,EGR ventil jako takový přepouští spaliny do sání,tenhle plastový solenoid by to těžko dokázal,na tý fotce je jen ovládací solenoid EGR ventilu Sice ho ovládá,ale označit jako EGR se nedá,stejnej solenoid mi na Xantii ovládal podtlakem klapku v sání,druhý takový regulaci turba a třetí takový ovládal EGR ventil
Musíš sehnat jinej,no dám ti sem kontakt na jednoho pána http://www.autodilyhulin.cz/
Pan Tobolík je chlápek na správným místě a většinou umí sehnat tyhle věci na francouzský auta za zajímavý ceny
Musíš sehnat jinej,no dám ti sem kontakt na jednoho pána http://www.autodilyhulin.cz/
Pan Tobolík je chlápek na správným místě a většinou umí sehnat tyhle věci na francouzský auta za zajímavý ceny
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
kucí co henten bazmek?
http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/ren ... oFrom=list
nebo obligátně se zeptám, co volit?
nějak se mi na to potenciálně rýsuje práce, potřebuju aby to uvezlo 8 palet a logicky co nejvíc ideálně 1600 kilo. Rád bych aby to mělo spačku bo vím jak je to na sedačkách na pikač a je potřeba se aspoň trochu pořádně vyspat.
Je jafný, že daily s dvojmontáží by asi byla jasná volba, ale zas na pokus si nejsem jistej, že bych za ní chtěl vyložit tolika penězí. Což mě přivádí k myšlence co je sakrblé na těch malejch šupácích tak drahýho že to stojí 3 kila?
pak se mi taky zdá transit jako celkem rozum?
http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/for ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/ren ... oFrom=list
nebo obligátně se zeptám, co volit?
nějak se mi na to potenciálně rýsuje práce, potřebuju aby to uvezlo 8 palet a logicky co nejvíc ideálně 1600 kilo. Rád bych aby to mělo spačku bo vím jak je to na sedačkách na pikač a je potřeba se aspoň trochu pořádně vyspat.
Je jafný, že daily s dvojmontáží by asi byla jasná volba, ale zas na pokus si nejsem jistej, že bych za ní chtěl vyložit tolika penězí. Což mě přivádí k myšlence co je sakrblé na těch malejch šupácích tak drahýho že to stojí 3 kila?
pak se mi taky zdá transit jako celkem rozum?
http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/for ... oFrom=list
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Master 2,5 DCi vs. Transit 2,4 TDCi
Master = lepši motor , odolnejší motor , master menej papa , ma predný pohon takže netrpí somarinami ako je kardan a pod.
Transit = stabilnejší podvozok a pohodlnejšia kabína
Ak by bolo na mne tak ja by som bral radšej Master no ešte radšej Jumper/Boxer/Ducato model 1994-2006 motor 2,8 idtd alebo 2,8 JTD/HDi .
niečo také : http://auto.bazos.cz/inzerat/22335824/F ... -28JTD.php
Master = lepši motor , odolnejší motor , master menej papa , ma predný pohon takže netrpí somarinami ako je kardan a pod.
Transit = stabilnejší podvozok a pohodlnejšia kabína
Ak by bolo na mne tak ja by som bral radšej Master no ešte radšej Jumper/Boxer/Ducato model 1994-2006 motor 2,8 idtd alebo 2,8 JTD/HDi .
niečo také : http://auto.bazos.cz/inzerat/22335824/F ... -28JTD.php
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Pavel Šebek : zajtra to rozoberiem a dám vedieť či to pomohlo . No v každom prípade ďakujem za radu . Som z toho nešťastný nechce sa mi veriť aby 125-ps šlo max 107-km/h pričom cestovná rýchlosť je tak 85-km/h . Volal som aj 1 majiteľovi môjho Transita (ja som 3 majiteľ ) a ten mi vravel že to bolo od nová tak lenivé . Tak neviem ale skúsim každú možnosť . No spotreba je super naložený či prázdny 10-11-L/100-km . Dúfam že ak odhalím čo s mojím Trandakom je tak bude prinášať len a len radosť . Aj keď musím povedať že aj teraz jazdi až na tu lenivosť max. spoľahlivo a samozrejme ma XY najazdené km predchádzajúcimi majiteľmi .
Som zvyknutý na Jumper/Boxer/Ducato prevažne 2,2 HDi 4HY a to ide ako osobák . Celkovo sa mi to trio osvedčilo a jednoducho sa mi tie dodavky celkovo zapáčili . No zase Transit je krásna dodávka a hlavne pohodlná oproti Ducatu a spol. . Aj sem tam pozerám na Transit 2,4 TDCi no bojím sa toho motora ako čert kríža .
Čo sa týka Renault Master tak motor ako taký je ten istý čo ma Nissan Pathfinder , Navara . No Nissan si ho prepracoval do "dokonalosti" dal tam reťaz ktorá kolabuje a pod. vychytávky . Sem tam sa stane že aj japonský majster sa sekne a to hlavne v Fr technike . Mal som česť s R. Master 2,5 DCi 116ps a bolo to super auto malo cca 380 000-km a až na ložiska v prevodovke to držalo bez problemov . No čo som rozprával s užívateľmi tohoto auta tak po 500 000-km sa to začne sypať ako domček z kariet .
Ducato/Jumper/Boxer s motorom 2,8 sofim je pri dobrej údržbe aj po 500 000.km max spoľahlivé auto . Až na drobné poruchy ako ložiska na prednej náprave , večne po par tis. km vytrepana náprava , štartér ktorý nechá o sebe vopred vedieť , zasekávanie spínacej skrinky a pod. somariny ktoré neohrozujú prevádzky schopnosť vozidla ak je majiteľ / vodič aspoň trocha zručný .
Som zvyknutý na Jumper/Boxer/Ducato prevažne 2,2 HDi 4HY a to ide ako osobák . Celkovo sa mi to trio osvedčilo a jednoducho sa mi tie dodavky celkovo zapáčili . No zase Transit je krásna dodávka a hlavne pohodlná oproti Ducatu a spol. . Aj sem tam pozerám na Transit 2,4 TDCi no bojím sa toho motora ako čert kríža .
Čo sa týka Renault Master tak motor ako taký je ten istý čo ma Nissan Pathfinder , Navara . No Nissan si ho prepracoval do "dokonalosti" dal tam reťaz ktorá kolabuje a pod. vychytávky . Sem tam sa stane že aj japonský majster sa sekne a to hlavne v Fr technike . Mal som česť s R. Master 2,5 DCi 116ps a bolo to super auto malo cca 380 000-km a až na ložiska v prevodovke to držalo bez problemov . No čo som rozprával s užívateľmi tohoto auta tak po 500 000-km sa to začne sypať ako domček z kariet .
Ducato/Jumper/Boxer s motorom 2,8 sofim je pri dobrej údržbe aj po 500 000.km max spoľahlivé auto . Až na drobné poruchy ako ložiska na prednej náprave , večne po par tis. km vytrepana náprava , štartér ktorý nechá o sebe vopred vedieť , zasekávanie spínacej skrinky a pod. somariny ktoré neohrozujú prevádzky schopnosť vozidla ak je majiteľ / vodič aspoň trocha zručný .
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob zář 09, 2006 10:36 pm
Lubo: Myslim že to řešíš vše zbytečně nic tomu tranzitu nebude.125koni neni moc, hodne velkej odpor klade plachta kor kdyz fouka a hlavně to neni novy má to neco najeto, takže už to bude unavenější. Nic bych neřešil a jezdil.Muj master ma jen 88kw a taky bych si nekdy přál toho třílitra ale doprava neni o tom jak rychle pojedu ale kolik ušetřím takže pohoda klídek 90km/h na dálnici, žádnej spěch
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host