Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Nástavba je od Technocaru ,máme už třetí a spokojenost . Na mém TGAčku je z roku 2005 , krom už sedraného háku a omačkaného zajištění kontíku vše funkční. Snad jednu hadici jsem měnil jinak všechny origoš. Druhá je 2010 ,vyměněno hydr. čerpadlo a snad všechny hadice (šofér idiot). Jinak bez problému. V polsku je vyrábí a montují ,servis je v Kroměříži. Krasava má automat s pedálem spojky ,ten jsem si tam nechal dát kvůli časté jízdě (spíš zapadnutí v terénu) i když to má umět i nějaké rozhoupání auta. Na konťas jsem najížděl jen na place a v klidu ,převodovka umí i manipulační mód ,který je přímo k tomu určený.
Dnes to přivezli ze servisu tak uvidíme po neděli.
Dnes to přivezli ze servisu tak uvidíme po neděli.
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Ano na rozjezd sešlápneš spojku a pak už jede automat, při dojezdu nebo krizovkách zase zmáčkneš spojku. Dojíždění na citovku je v pohodě, když jsem ji bral tak jsem si zkusil plný automat a tohle a spojka prostě musí být. V plném automatu si dojezd k finišeru proti kopci nedokážu ani přestavit, to je tak na kamionku.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Když najíždíš na finišer na rovině, tak je to v pohodě, ale pokud to dlábíš někde do kopce navíc po šotolině, kde ti prohrabávají kola, a ty to držíš na spojce dokud se lehounce neopřeš o finišer až pak to zašlápneš. S tím automatem, jsem jezdil a už jen zařazení je jedno cuknutí v převodovce, navíc cit tam není žádný, prostě to tam automat napere. I rozhoupání v měkčím terénu, máš snadnější se spojkou. V tomhle provozu nevěřím, že by ten automat přežil 100 tis km.
Mám tam Scaniácké sledovaní, a už jen to jejich počítání šlápnutí na brzdu, předvídání a podobně, je taky zážitek, potom ti řeknou, že je to dělané na kamionku, na brzdu, že šlápneš max 1x za 100 km, to já na brzdu musím šlápnout i 5x než naložím na obalovně retardérem pod násypkou nezastavím. Plný automat je fajn, ale na sklopkách a jiných dělnících je spojka důležitá.
Mám tam Scaniácké sledovaní, a už jen to jejich počítání šlápnutí na brzdu, předvídání a podobně, je taky zážitek, potom ti řeknou, že je to dělané na kamionku, na brzdu, že šlápneš max 1x za 100 km, to já na brzdu musím šlápnout i 5x než naložím na obalovně retardérem pod násypkou nezastavím. Plný automat je fajn, ale na sklopkách a jiných dělnících je spojka důležitá.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Šlápneš na spojku a pravou rukou otočíš volič pro převodovky pro jízdu vpřed nebo vzad. Zařadí se rychlostní stupeň a jede to v automatu, nebo pokud potřebuješ posuvným tlačítkem si přepneš manuál a můžeš tím ovladačem řadit normálně nahoru přidáváš, dolů podřazuješ. Automat si můžeš přepnout do více režimů, podle toho v jakých otáčkách chceš aby řadil. Jinak manuál jsem si dával v terénu, kde jsem si potřeboval jet s plynem na cit a nebo v průdkém kopci, kdy bylo riziko, že ti v blbém místě začne automat řadit a tím ztratíš akceleraci.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti