Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Simir: Ale na tyhle odpovědi už si můžete odpovídat třeba v hospodě
Tohle už je úplně mimo přestavbu motoru
pát led 01, 2010 2:54 pm
-
VN59
- Příspěvky: 25
- Registrován: čtv kvě 19, 2011 8:23 pm
- Bydliště: jirkov
Příspěvek
tak jak stím tlumičem u předělavaný V10 na turbo kuchat nebo tlumič s E2?
úte kvě 24, 2011 9:04 pm
pon čer 20, 2011 8:47 pm
-
pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
Kurnik před měsícem jsem měnil na E1 turbo, škoda za 3 tis. to jde ale záleží jak je na tom. Já koupil nové za 12,500,-
úte čer 21, 2011 9:07 am
-
Karel334
- Příspěvky: 1602
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
Příspěvek
Celej ten krám má hodnotu cca 500kč.Jeté turbo si koupí jen negramot a ty roury nemají žádnou hodnotu.škoda že nejsou celé svody od motoru to už zajímavé je.
úte čer 21, 2011 8:51 pm
-
Štolfa V.
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
- Bydliště: Zlín
ned zář 09, 2012 11:18 am
-
talaš.m
- Příspěvky: 3597
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
Toto je ten systém uchycení chladiče kdy není potřeba párat tunel?
ned zář 09, 2012 11:23 am
-
Štolfa V.
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
- Bydliště: Zlín
ned zář 09, 2012 11:25 am
-
filip 90
- Příspěvky: 6367
- Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Hm ale ten chladič je nějakej menší. Asi budou trošku horší parametry.
Filip Nikl
ned zář 09, 2012 11:33 am
-
Benďa
- pyrotechnik diabolek
- Příspěvky: 1085
- Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
- Bydliště: Žlutava
Příspěvek
Ale furt lepší než bez chladiče
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
ned zář 09, 2012 6:05 pm
-
Štolfa V.
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
Přesně tak. Parametry lepší než 10V turbo a cena stejná
ned zář 09, 2012 6:12 pm
-
Tomas 815
- Příspěvky: 836
- Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm
Příspěvek
A jaky je vykon a Mk max ? Kolik by to udelalo u atmosfericke V8 ?
ned zář 09, 2012 7:36 pm
-
filip 90
- Příspěvky: 6367
- Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
No na jejich stránkách píšou 20 - 40 kW zvýšení u desetiválce. Ale těžko se to takle určí. Závisí jak moc by se to upravilo. Podle mě by se to mohlo dostat někam na 200 kW.
Filip Nikl
ned zář 09, 2012 8:31 pm
-
Štolfa V.
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
Viděl jsem k tomu rozlišení na grafu rozdil mezi 10V turbo a 10V turbo +chladič ,rozdil není ani tak ve výkonu jako v průběhu krouťáku.Spíš mě překvapuje že ty parametry nemaji zveřejněné na svých stránkách
ned zář 09, 2012 8:46 pm
-
filip 90
- Příspěvky: 6367
- Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Jo to mě taky a eště tam píšou viz. graf. Jo tak ten chladič je malinkej, neni to na zvýšení výkonu ale pro zlepšení parametrů. Ono totiž ty naturbované V10 bez chladiče trpí přehřívánim při velké zátěži. Tímhle se tomu zabraňuje. Kdyby z toho měl bejt 500 - koňskej dravec, to by to muselo vypadat jinak.
Filip Nikl
ned zář 09, 2012 8:55 pm
Zpět na „TATRA“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů