Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Vím že tady budu asi OT, ale ručka a zima moc nejdou k sobě - taky mě to potrápilo na Masterovi minulou zimu (r.v. 2007, cca 150tkm) - a to ji vůbec nepoužívám přes noc na zabrždění auta (stačí přes zařazenou a zamčenou zpátečku), ale asi se nějak dostal bordel do lanovodů, už jsme je 2x měnili a jednou dokonce i pravý brzdič... občas se stalo že se mi zasekla ručka, např. při zastavení v kopci (např. na semaforu) a nebo u zákazníka (jezdíme balíkovku - rozvozy, občas nemá cenu ani vypínat motor), jednou taky celkem zásadní problém - total zaseknuté u rampy na depu v Brně, já měl před sebou ještě 90km domů (OL), tak jsem to zkusil "urvat" popojížděním (dřív se vždy po pár metrech a pár dírách podařilo), ale tentokrát bohužel - po ujetí cca 1km se kouřilo od kola..tak mi nezbylo než v -15 sundat kolo, lehnout pod auto a železnou tyčkou tomu pomoct..no a od té doby radši (nejen v zimě) používám při zabrždění auta patníky, obrubníky a jiné přirozené zábrany.
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Tomíku,v tom sání by to mělo být čidlo tlaku turba,ale vypadalo to spíš jako Termistor,takže to mohlo být i na teplotu,bylo to zašroubovaný v Intercooleru
A k té ručce-jsem zvyklý jí zatahovat přes den,i v zimě,když přes noc mrzne tak ručku nedávám,pokud je nad nulou,tak ruční dávám,a kvalt dávám strašně nerad,teď bohužel musím
S tím zabržděným zadkem jsem odjel cca 15 metrů-vyjetí z řady,popotažení na silnici a kousek vedle,ještě jsem musel podlít zadní kola vodou z petlahve,protože předek hrabal a skákal,spojka brečela,ale ten zadek jsem nemohl odtrhnout
Lanovody byly sice přirezlé,ale nebyla to pravá příčina,i po jejich říznutí mi visely zadní čelisti,zasekl se samoštel mezi paknami a nechal je zašprcnuté,na obou kolech a nic fakt nepomohlo kromě páčení pajcrem a třískání kladivem po obvodu bubnu a i tak to trvalo docela dlouho než povolily a kolo lehce zadrhává při otáčení-zítra s tím jedu na dílnu
Pneu mám měsíc staré matador nordicca,a udělaly se na nich plošky,malé,ale v tom místě je ten vzorek cca o 2 mm menší a otrhané žvýknuté lamely no a při jízdě je slyšet jak to "ducá" do podlahy,je to cítit v sedačce řidiče což mně nevýslovně sere
A k té ručce-jsem zvyklý jí zatahovat přes den,i v zimě,když přes noc mrzne tak ručku nedávám,pokud je nad nulou,tak ruční dávám,a kvalt dávám strašně nerad,teď bohužel musím
S tím zabržděným zadkem jsem odjel cca 15 metrů-vyjetí z řady,popotažení na silnici a kousek vedle,ještě jsem musel podlít zadní kola vodou z petlahve,protože předek hrabal a skákal,spojka brečela,ale ten zadek jsem nemohl odtrhnout
Lanovody byly sice přirezlé,ale nebyla to pravá příčina,i po jejich říznutí mi visely zadní čelisti,zasekl se samoštel mezi paknami a nechal je zašprcnuté,na obou kolech a nic fakt nepomohlo kromě páčení pajcrem a třískání kladivem po obvodu bubnu a i tak to trvalo docela dlouho než povolily a kolo lehce zadrhává při otáčení-zítra s tím jedu na dílnu
Pneu mám měsíc staré matador nordicca,a udělaly se na nich plošky,malé,ale v tom místě je ten vzorek cca o 2 mm menší a otrhané žvýknuté lamely no a při jízdě je slyšet jak to "ducá" do podlahy,je to cítit v sedačce řidiče což mně nevýslovně sere
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Já se toho bojím jako čert kříže,ale už teď vím že mně něco podobnýho nemine u toho mýho,ale tam se to neobejde bez dírek,co tam najdu pod kobercem,to bude hrůza
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti