Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
jejha Fiatka 500 ako si spokojný s ňou a akú ma spotrebu ??? stále ma laka takáto sranda bud 500 alebo 600 ale v každom prípade s rolovacou strechou
no pridávam foto môjho Punta ktoré som nemal nikdy predať bolo to užasne auto a jednoznačne si ho ešte kúpim
kolekcia leto
kolekcia zima
no a ešte ockova Multipla na ktorej tak z 65% jazdím ja je to bezproblémové auto čoskoro prekročí tachometrovich 200 000-km keďže to bol dovoz z CH cez SK bazaristu tak je možne že ma aj viac ale to je jedno keďže je bezproblémová a dá sa na ňu vždy spoľahnúť a je z ňou sranda stále sa na parkovisku niekto prihovori , poprosí či si nemôže do nej sadnúť , majitelia Multip si na cestách zdravia je jednoznačne radosť mať toto autíčko a z domu určite nepôjde už nikdy !!!!!
foto len spoločne s druhým autom keďže bohužiaľ som nenašiel žiadne iné v PC
no pridávam foto môjho Punta ktoré som nemal nikdy predať bolo to užasne auto a jednoznačne si ho ešte kúpim
kolekcia leto
kolekcia zima
no a ešte ockova Multipla na ktorej tak z 65% jazdím ja je to bezproblémové auto čoskoro prekročí tachometrovich 200 000-km keďže to bol dovoz z CH cez SK bazaristu tak je možne že ma aj viac ale to je jedno keďže je bezproblémová a dá sa na ňu vždy spoľahnúť a je z ňou sranda stále sa na parkovisku niekto prihovori , poprosí či si nemôže do nej sadnúť , majitelia Multip si na cestách zdravia je jednoznačne radosť mať toto autíčko a z domu určite nepôjde už nikdy !!!!!
foto len spoločne s druhým autom keďže bohužiaľ som nenašiel žiadne iné v PC
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Bravo ak máš na mysli 1 generáciu tak uprednostni ročníky po roku 1998 a viac malí už totiž riadiacu jednotku Magneti Marelli a nie to smetie BOSCH čo sa montovalo dovtedy - dá sa to jednoducho zistiť na riad. jednotke je značka tak ak je tam Magneti Marelli tak ok ak BOSCH treba rátať že sa môžu vyskytnúť nejaké problemi s elektrikou . Motory sú okrem 1,4-12v všetky ok ale aj tak ak by bolo na mne tak by som bral 1,2 , 1,6 alebo 1,9 D pripadne 1,9 TD -75 ani JTD nie je zle práve naopak ale ja som kluďas človek čo nepotrebuje silne auto a preto ak by som sa obzeral po nafte tak by som bral tu 1,9 D alebo 1,9 TD 75 su to motory s minimom elektriny a naprosto spoľahlivé priam nezničiteľne motory
v prípade ak chceš new Bravo tak o ňom ešte neviem totálne nič okrem toho že to je krásne auto
v prípade ak chceš new Bravo tak o ňom ešte neviem totálne nič okrem toho že to je krásne auto
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Lubo - Koupil sem to ve středu a zatim jsem spokojenej.
Má pár much ale sta snad vychytam.
Spotřebu netušim ale podle toho jak se mi na trase chomutov-plzeň pomalinku hejbala rafička tak bych řek že nebude zlá.
Tluče silent na LZ rameni (1200,-) je na prd termostat (580,-) loučí se vejfuk (1400,- + 1250,-) je trochu volnější kulák (310,-) a nejhorší je že klepe hydroštos (450,- až 800,-) což blbě zjistim kterej a kupovatt všechny na ráz je docela raketa ale jinak to nejde.
Kastle zachovalá stejně jako zbytek auta tak doufam že bude dělat radost.
Nejsem bukvice ale s každym dnem se mi to auto líbí víc
Má pár much ale sta snad vychytam.
Spotřebu netušim ale podle toho jak se mi na trase chomutov-plzeň pomalinku hejbala rafička tak bych řek že nebude zlá.
Tluče silent na LZ rameni (1200,-) je na prd termostat (580,-) loučí se vejfuk (1400,- + 1250,-) je trochu volnější kulák (310,-) a nejhorší je že klepe hydroštos (450,- až 800,-) což blbě zjistim kterej a kupovatt všechny na ráz je docela raketa ale jinak to nejde.
Kastle zachovalá stejně jako zbytek auta tak doufam že bude dělat radost.
Nejsem bukvice ale s každym dnem se mi to auto líbí víc
No,není se zač stydět,máš pěkný auto Martine My měli kdysi Fita Panda,dobrý auto,dodnes je pojízdný,i když už je to vrak,vídáme ho stát odstavený na parkovišti.
Nezničitelnej držák.,zastaví ho jedině koroze.
No,ten termostat bych udělal jako první,má na spotřebu docela vliv,tomu hydroštosu se dá trochu pomoci Přísadou proti klepání hydroštosů,tuším že to dělá liqui Moly,a prý to pomáhá,ale samozřejmě tě výměna časem nemine.
Jinak,kolik to koštovalo,pokud to není tajné?
P.S:Copak Lucka,že furt stojí?Už dva měsíce jí vídám na jednom parkovišti kousek od Scanie,vždycky na ní čumím,když jedu kolem
Nezničitelnej držák.,zastaví ho jedině koroze.
No,ten termostat bych udělal jako první,má na spotřebu docela vliv,tomu hydroštosu se dá trochu pomoci Přísadou proti klepání hydroštosů,tuším že to dělá liqui Moly,a prý to pomáhá,ale samozřejmě tě výměna časem nemine.
Jinak,kolik to koštovalo,pokud to není tajné?
P.S:Copak Lucka,že furt stojí?Už dva měsíce jí vídám na jednom parkovišti kousek od Scanie,vždycky na ní čumím,když jedu kolem
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
U scanie? Kravina stojí furt na stejnym místě jen občas o 1-2 místa jinde.
Nejdřív musim udělat silent na zadním ranmenu a varovky aby nebyl problem na STK. Ohřejvá se to dobře páč sem narval karton přech chladič.
Hydroštosy mě sice čekaj ale dřív jak za rok na ně nebude důchod tak musej počkat.
Lucka potřebuje před sezonou rozvody a rád bych do tater tak aby nebyl nějakej velkej problém cestou.
Nejdřív musim udělat silent na zadním ranmenu a varovky aby nebyl problem na STK. Ohřejvá se to dobře páč sem narval karton přech chladič.
Hydroštosy mě sice čekaj ale dřív jak za rok na ně nebude důchod tak musej počkat.
Lucka potřebuje před sezonou rozvody a rád bych do tater tak aby nebyl nějakej velkej problém cestou.
Ja rozmyslim jestli si koupit Fiat Brava, nebo ne. Kdyby ano tak chci jedine 1.6 16v. muzete mi nekdo, kdo to auto ma o tom neco vice rict? chtel bych vedet jizdni vlastnosti,poruchovost (i elektro) atd. Dale se rozmyslim mezi auty do 35 tis. Kc (jsem jeste student) Opel Astra F (Benzin,nafta?) a Trojkovym Golfem (tady bych chtel spis 1.9 TDI a ten si drzi dobrou cenu). Diky za kazdou radu
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Sice jsme ve vlákně fiat ale i tak zkusim poradit.
Na vopla se rovnou z vysoka vy...
Golfa v TDi kolem 35 budeš shánět dost těžko aby byl v nějakym únosnym stavu. Ale zas můžeš mít štěstí a budeš mít nemrtelnou káru.
Takže ač zarytej VWčkář tě odkážu na toho fiata za tu cenu by nemusel bejt nejhorší a díly proti VW taky trochu levnější.
Na vopla se rovnou z vysoka vy...
Golfa v TDi kolem 35 budeš shánět dost těžko aby byl v nějakym únosnym stavu. Ale zas můžeš mít štěstí a budeš mít nemrtelnou káru.
Takže ač zarytej VWčkář tě odkážu na toho fiata za tu cenu by nemusel bejt nejhorší a díly proti VW taky trochu levnější.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Já bych jednoznačně volil VW, díly bych řekl nejlevnější a hlavně jich nebude tolik potřeba oproti těm dvou rivalům...
Golf lll má celkem potíže s korozí, ale Opelix s Fionem na tom nejsou líp.
A VW bude mít jednoznačně nejlepší motor, pokud nebudeš kupovat 1.9 TD a benzínový mám doma čtyři
Golf lll má celkem potíže s korozí, ale Opelix s Fionem na tom nejsou líp.
A VW bude mít jednoznačně nejlepší motor, pokud nebudeš kupovat 1.9 TD a benzínový mám doma čtyři
BES - běs
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
jednoznačne Fiat Brava - najlepšie po roku 1998 - od toho roku ma spoľahlivejšiu elektriku ( Magneti Marelli ) čo sa tyká antikoróznej ochrany tak sa na ňu ani z ďaleka nechytá GOLF 3 a Astrička už bohužiaľ deto . Čo sa tyká spotreby tak 1,6 - papa okolo 7 L na 100-km čo si myslím že je celkom prijateľne . S Fiatom Brava nemáš čo pokaziť ak sa vyhneš motorom 1,4 L !!!! ale to všetko som už napísal zopár príspevok naspäť.
Astra je pekná ale strašne moc koroduje no na druhu stranu ma odolne priam nesmrteľne 8 ventilové motory a super 1,8 16v motor Opelackej nafte sa radšej vyhni lebo sú na ňu rozporuplne názory a preto zvol už keď naftu tak od ISUZU v Astre ho nájdeš ako 1,7 TD 60-kw pozor ostatne 1,7 sú Opelacke ( 1,7 D 42-kw , 1,7 TD 51-kw ) . Astra mala kolísavú kvalitu keďže sa robili zvlášť modely pre východ , západ a juh Európy - to znamená že niektoré hrdzavejú ako šialene niektoré sa celkom držia niektoré zase trápi elektrina . Inak 8 ventilové motory sú síce odolne ale papajú olej hlavne 1,6 55-kw .
VW GOLF 3 - tu by som si tiež vybral 8 ventil od 1,4 - 44-kw , 1,6 -55 kw , 2,0-85-kw sú to odolne agregaty akurát žerú olej tak že ho netreba ani meniť ( to platí aj pre ASTRU 1,6 55-kw ) je normálne a dokonca aj v manuály napísane že na 1000-km môžu spotrebovať aj liter oleja !!! Golf 3 je jednoducho ešte stari dobrý VW čo mu kvalita nebola cudzia ale aj cez to všetko ma mizernú antikoróznu ochranu takže pekelne rychlo hrdzavejú . Ale zato ma odolne naftové motory 1,9 D a TD . Osobne by som sa TDi vyhol keďže TD ide celkom pekne aspoň na môj vkus a oproti TDi ťa nečaká žiaden problém . Tým nevravím že TDi 66 a 81 -kw su zle !!! ale klasické D alebo TD je spoľahlivejšie
Osobne by som do vyberú zahrnul Peugeot 306 a Citron Xsara a tu buď 1,4 -55 kw - nesmrteľný motor alebo 1,6 - 65-kw . A naj voľba je určite 1,9 D a TD osobne som mal TD najazdené "len" 390 000-km a to mal ešte aj turbo od novoty !!! sú to poctivé auta aké sa dnes už nerobia
Astra je pekná ale strašne moc koroduje no na druhu stranu ma odolne priam nesmrteľne 8 ventilové motory a super 1,8 16v motor Opelackej nafte sa radšej vyhni lebo sú na ňu rozporuplne názory a preto zvol už keď naftu tak od ISUZU v Astre ho nájdeš ako 1,7 TD 60-kw pozor ostatne 1,7 sú Opelacke ( 1,7 D 42-kw , 1,7 TD 51-kw ) . Astra mala kolísavú kvalitu keďže sa robili zvlášť modely pre východ , západ a juh Európy - to znamená že niektoré hrdzavejú ako šialene niektoré sa celkom držia niektoré zase trápi elektrina . Inak 8 ventilové motory sú síce odolne ale papajú olej hlavne 1,6 55-kw .
VW GOLF 3 - tu by som si tiež vybral 8 ventil od 1,4 - 44-kw , 1,6 -55 kw , 2,0-85-kw sú to odolne agregaty akurát žerú olej tak že ho netreba ani meniť ( to platí aj pre ASTRU 1,6 55-kw ) je normálne a dokonca aj v manuály napísane že na 1000-km môžu spotrebovať aj liter oleja !!! Golf 3 je jednoducho ešte stari dobrý VW čo mu kvalita nebola cudzia ale aj cez to všetko ma mizernú antikoróznu ochranu takže pekelne rychlo hrdzavejú . Ale zato ma odolne naftové motory 1,9 D a TD . Osobne by som sa TDi vyhol keďže TD ide celkom pekne aspoň na môj vkus a oproti TDi ťa nečaká žiaden problém . Tým nevravím že TDi 66 a 81 -kw su zle !!! ale klasické D alebo TD je spoľahlivejšie
Osobne by som do vyberú zahrnul Peugeot 306 a Citron Xsara a tu buď 1,4 -55 kw - nesmrteľný motor alebo 1,6 - 65-kw . A naj voľba je určite 1,9 D a TD osobne som mal TD najazdené "len" 390 000-km a to mal ešte aj turbo od novoty !!! sú to poctivé auta aké sa dnes už nerobia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host