Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek

martin_100
pomocný admin
Příspěvky: 2809
Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
Bydliště: beercity

Fiat

Příspěvek

Hlavně aby moc nepršelo nebo mi z toho vyroste stralis :twisted:

Obrázek Obrázek
Obrázek
Obrázek Obrázek
čtv bře 11, 2010 10:21 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jejha Fiatka 500 ako si spokojný s ňou a akú ma spotrebu ??? stále ma laka takáto sranda bud 500 alebo 600 ale v každom prípade s rolovacou strechou 8)


no pridávam foto môjho Punta ktoré som nemal nikdy predať :cry: bolo to užasne auto a jednoznačne si ho ešte kúpim

kolekcia leto :-)
Obrázek Obrázek Obrázek

kolekcia zima


Obrázek Obrázek


no a ešte ockova Multipla na ktorej tak z 65% jazdím ja :lol: je to bezproblémové auto čoskoro prekročí tachometrovich 200 000-km keďže to bol dovoz z CH cez SK bazaristu tak je možne že ma aj viac ale to je jedno keďže je bezproblémová a dá sa na ňu vždy spoľahnúť a je z ňou sranda stále sa na parkovisku niekto prihovori , poprosí či si nemôže do nej sadnúť , majitelia Multip si na cestách zdravia je jednoznačne radosť mať toto autíčko a z domu určite nepôjde už nikdy !!!!!

foto len spoločne s druhým autom keďže bohužiaľ som nenašiel žiadne iné v PC

Obrázek Obrázek
sob bře 13, 2010 2:18 am

l.kazda

Příspěvek

jj Lubo souhlasím s tebou taky sem měl Puntika jak mu manželka říkala,jedinečné auti,taky mě sere že sem ho prodal a misto toho koupil Fabii. před Puntikem jsem měl Uno 1.3turbo v originalní upravě abarth 130koni a lital 220.a teď si říkáme s maminou že bysme koupili Bravo
sob bře 13, 2010 8:23 am

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Bravo ak máš na mysli 1 generáciu tak uprednostni ročníky po roku 1998 a viac malí už totiž riadiacu jednotku Magneti Marelli a nie to smetie BOSCH čo sa montovalo dovtedy - dá sa to jednoducho zistiť na riad. jednotke je značka tak ak je tam Magneti Marelli tak ok ak BOSCH treba rátať že sa môžu vyskytnúť nejaké problemi s elektrikou . Motory sú okrem 1,4-12v všetky ok ale aj tak ak by bolo na mne tak by som bral 1,2 , 1,6 alebo 1,9 D pripadne 1,9 TD -75 ani JTD nie je zle práve naopak ale ja som kluďas človek čo nepotrebuje silne auto a preto ak by som sa obzeral po nafte tak by som bral tu 1,9 D alebo 1,9 TD 75 su to motory s minimom elektriny a naprosto spoľahlivé priam nezničiteľne motory

v prípade ak chceš new Bravo tak o ňom ešte neviem totálne nič okrem toho že to je krásne auto :-)
sob bře 13, 2010 11:06 pm

martin_100
pomocný admin
Příspěvky: 2809
Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
Bydliště: beercity

Příspěvek

Lubo - Koupil sem to ve středu a zatim jsem spokojenej.
Má pár much ale sta snad vychytam.
Spotřebu netušim ale podle toho jak se mi na trase chomutov-plzeň pomalinku hejbala rafička tak bych řek že nebude zlá. :twisted:
Tluče silent na LZ rameni (1200,-) je na prd termostat (580,-) loučí se vejfuk (1400,- + 1250,-) je trochu volnější kulák (310,-) a nejhorší je že klepe hydroštos (450,- až 800,-) což blbě zjistim kterej a kupovatt všechny na ráz je docela raketa ale jinak to nejde.
Kastle zachovalá stejně jako zbytek auta tak doufam že bude dělat radost.

Nejsem bukvice ale s každym dnem se mi to auto líbí víc :D
ned bře 14, 2010 2:23 am

l.kazda

Příspěvek

No my bysme chtěli tohle Obrázek
Bravo 1.6 MultiJet 16v 105k Active Známej má prodejnu a můžu ho mít i s klimatizací za 290tisic
ned bře 14, 2010 11:27 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

No,není se zač stydět,máš pěkný auto Martine :D My měli kdysi Fita Panda,dobrý auto,dodnes je pojízdný,i když už je to vrak,vídáme ho stát odstavený na parkovišti.
Nezničitelnej držák.,zastaví ho jedině koroze.

No,ten termostat bych udělal jako první,má na spotřebu docela vliv,tomu hydroštosu se dá trochu pomoci Přísadou proti klepání hydroštosů,tuším že to dělá liqui Moly,a prý to pomáhá,ale samozřejmě tě výměna časem nemine.
Jinak,kolik to koštovalo,pokud to není tajné?

P.S:Copak Lucka,že furt stojí?Už dva měsíce jí vídám na jednom parkovišti kousek od Scanie,vždycky na ní čumím,když jedu kolem :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
ned bře 14, 2010 7:46 pm

martin_100
pomocný admin
Příspěvky: 2809
Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
Bydliště: beercity

Příspěvek

U scanie? Kravina stojí furt na stejnym místě jen občas o 1-2 místa jinde.

Nejdřív musim udělat silent na zadním ranmenu a varovky aby nebyl problem na STK. Ohřejvá se to dobře páč sem narval karton přech chladič.
Hydroštosy mě sice čekaj ale dřív jak za rok na ně nebude důchod tak musej počkat.
Lucka potřebuje před sezonou rozvody a rád bych do tater tak aby nebyl nějakej velkej problém cestou.
ned bře 14, 2010 10:06 pm

Uživatelský avatar
Diki
Příspěvky: 19
Registrován: pon led 11, 2010 9:45 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek

Ja rozmyslim jestli si koupit Fiat Brava, nebo ne. Kdyby ano tak chci jedine 1.6 16v. muzete mi nekdo, kdo to auto ma o tom neco vice rict? chtel bych vedet jizdni vlastnosti,poruchovost (i elektro) atd. Dale se rozmyslim mezi auty do 35 tis. Kc (jsem jeste student) Opel Astra F (Benzin,nafta?) a Trojkovym Golfem (tady bych chtel spis 1.9 TDI a ten si drzi dobrou cenu). Diky za kazdou radu :wink:
ned dub 04, 2010 8:19 am

martin_100
pomocný admin
Příspěvky: 2809
Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
Bydliště: beercity

Příspěvek

Sice jsme ve vlákně fiat ale i tak zkusim poradit.

Na vopla se rovnou z vysoka vy...

Golfa v TDi kolem 35 budeš shánět dost těžko aby byl v nějakym únosnym stavu. Ale zas můžeš mít štěstí a budeš mít nemrtelnou káru.

Takže ač zarytej VWčkář tě odkážu na toho fiata za tu cenu by nemusel bejt nejhorší a díly proti VW taky trochu levnější.
ned dub 04, 2010 12:18 pm

Uživatelský avatar
Diki
Příspěvky: 19
Registrován: pon led 11, 2010 9:45 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek

a proc tu Astru treba ne :?: spatne auto?
ned dub 04, 2010 12:35 pm

l.kazda

Příspěvek

Fiat ano proč ne já měl 3 a spokojenost,akorát bych možná místo 1,6 sehnal 1.2 16V 80k mají to naši a dobrý hlavně málo baští.ta 1.6 prej baští dost
ned dub 04, 2010 1:14 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Já bych jednoznačně volil VW, díly bych řekl nejlevnější a hlavně jich nebude tolik potřeba oproti těm dvou rivalům...

Golf lll má celkem potíže s korozí, ale Opelix s Fionem na tom nejsou líp.
A VW bude mít jednoznačně nejlepší motor, pokud nebudeš kupovat 1.9 TD a benzínový mám doma čtyři :wink:
BES - běs
ned dub 04, 2010 1:38 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jednoznačne Fiat Brava - najlepšie po roku 1998 - od toho roku ma spoľahlivejšiu elektriku ( Magneti Marelli ) čo sa tyká antikoróznej ochrany tak sa na ňu ani z ďaleka nechytá GOLF 3 a Astrička už bohužiaľ deto . Čo sa tyká spotreby tak 1,6 - papa okolo 7 L na 100-km čo si myslím že je celkom prijateľne . S Fiatom Brava nemáš čo pokaziť ak sa vyhneš motorom 1,4 L !!!! ale to všetko som už napísal zopár príspevok naspäť.

Astra je pekná ale strašne moc koroduje no na druhu stranu ma odolne priam nesmrteľne 8 ventilové motory a super 1,8 16v motor :-) Opelackej nafte sa radšej vyhni lebo sú na ňu rozporuplne názory a preto zvol už keď naftu tak od ISUZU v Astre ho nájdeš ako 1,7 TD 60-kw pozor ostatne 1,7 sú Opelacke ( 1,7 D 42-kw , 1,7 TD 51-kw ) . Astra mala kolísavú kvalitu keďže sa robili zvlášť modely pre východ , západ a juh Európy - to znamená že niektoré hrdzavejú ako šialene niektoré sa celkom držia niektoré zase trápi elektrina . Inak 8 ventilové motory sú síce odolne ale papajú olej hlavne 1,6 55-kw .


VW GOLF 3 - tu by som si tiež vybral 8 ventil od 1,4 - 44-kw , 1,6 -55 kw , 2,0-85-kw sú to odolne agregaty akurát žerú olej tak že ho netreba ani meniť :-) ( to platí aj pre ASTRU 1,6 55-kw ) je normálne a dokonca aj v manuály napísane že na 1000-km môžu spotrebovať aj liter oleja !!! Golf 3 je jednoducho ešte stari dobrý VW čo mu kvalita nebola cudzia ale aj cez to všetko ma mizernú antikoróznu ochranu takže pekelne rychlo hrdzavejú . Ale zato ma odolne naftové motory 1,9 D a TD . Osobne by som sa TDi vyhol keďže TD ide celkom pekne aspoň na môj vkus a oproti TDi ťa nečaká žiaden problém . Tým nevravím že TDi 66 a 81 -kw su zle !!! ale klasické D alebo TD je spoľahlivejšie

Osobne by som do vyberú zahrnul Peugeot 306 a Citron Xsara a tu buď 1,4 -55 kw - nesmrteľný motor alebo 1,6 - 65-kw . A naj voľba je určite 1,9 D a TD osobne som mal TD najazdené "len" 390 000-km a to mal ešte aj turbo od novoty !!! sú to poctivé auta aké sa dnes už nerobia

:roll:
pon dub 05, 2010 2:23 am

Uživatelský avatar
Diki
Příspěvky: 19
Registrován: pon led 11, 2010 9:45 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek

Lubo: moc dekuji ze jsi to takhle rozepsal :wink: , urcite dam vedet co jsem zvolil :)
pon dub 05, 2010 7:36 am

Odpovědět

Zpět na „Osobní auta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů