Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Jirka Novák mě nepřímo navedl s tou Ifou i příspěvkem o financích - co to třeba vyřešit formou kontejnerové nástavby? Naráží to ale zřejmě na problém přepravy osob během jízdy... Myslím, že nejlepší by bylo hodit na papír požadavky na nástavbu, prokonzultovat to s konkrétním nástavbářem ( a to i včetně homologace, cca hmotnosti apod.)a pak řešit NA CO.
Dva tipy:
http://www.karbox.cz/
http://www.kov.cz/hlavni.php?lng=czech&stranka=babosed
(u KOVu zajímavé označení odkazu )
Dva tipy:
http://www.karbox.cz/
http://www.kov.cz/hlavni.php?lng=czech&stranka=babosed
(u KOVu zajímavé označení odkazu )
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Jenže si zapoměl připsat, že už jen za otevření stránek Kovu Velim se ti z účtu strhne 1000 kč. Kov je dobrej, Kolářovic znám osobně, ale nechají si to setsakra dobře zaplatit. Kvalita=Peníze.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
sakra.... tak to jsem chudší o litr, ani newim jak !
Na druhou stranu, Hořice dělají pro armádu, tak by mohly mít zkušenosti s tvrdšími podmínkami.
Na druhou stranu, Hořice dělají pro armádu, tak by mohly mít zkušenosti s tvrdšími podmínkami.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=1152 Tam to je v tom písku. Fotku nemám novější , to auto je dost vymazlený, jezdí expedice , po světě ......
Velmi luxusní výbava ....
Velmi luxusní výbava ....
Ale tak spotřeba. Když se tim budou jezdit slušně tak to tak žrát nebude. Myslim že klidně okolo 35 na sto by to šlo dyk to pojede skoro "prázdný". Kdyby tam dali mezichladiče tak to navíc bude výkonově oproti V8 E2 uplně někde jinde. No když to bude brát u držky tak si V8 těch 100 na 100 veme zrovna jak tohle.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Pánové stále řešíte auta nad 12 tun, ale pokud s ním najedete na trajekt tak spadne čelist. Platby jsou od rozměrů i váhy a ty náklady můžou být velké stejně jako mejto na dálnicích a omezený průjezd městama. Zlatá kategorie do 12 tun nebo ještě lépe do 7,5 tuny - s ní se dá jezdit i o svátcích i víkendech bez omezení. Taky ta spotřeba je jinde a celkové cestovní náklady třeba u Ify se dají téměř srovnat s Patrolem.
Volvo FL 614.
Nechejme vyjádřit se Výletníka k hmotnostní kategorii. Než se vyjádří , můžeme mu navrhovat , co chceme . Kdo nás tady zná , ví , kdo bude dokola nabízet pomstu za sudety ( IFA ) , kdo bude nabízet TATRY . Myslím, že Výletníka takový trajekt zrovna nezrujnuje , když trajekty nezrujnovaly ani naše dakaristy . Ale to je můj názor. Zase TP koupí za rozumný peníz, GO motoru od Křístka s doživotní zárukou bude mít taky bez problémů , zbytek mu udělá někdo jiný , z Kovu bude mít nádstavbu a vleze se do ceny cca 1500 000 kč , za což by si mohl koupit třeba VW Multivan T5 2,5 Tdi 4 motion , s kterým by mohl jet tak po dálnici Brno - Praha ...
Mimo chodem pane Nováku , můžu mít tu čest a seznámit Vás s řidičem, který jezdil s Ifou srovnávací zkoušky na polygonu Tatra , ale jen do té doby , než z té Ify vypadl sloupek řízení i s převodkou ? Ta Ifa vydržela prý asi 10 dní .... A bylo to Agro ... Zrovna já bych si s Ifou tedy nikam dál mimo střední evropu netroufl . Ani hliníkové startovací kabely , ani spousta jiných vychytávek východoněmeckých soudruhů konstruktérů nevzbuzují mou důvěru .
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
k IFA
Bazilišáku,, a komu tím prospěješ? Východoněmečtí soudruzi udělali chybu, že stříleli do vzduchu... Kdy jsme u těch NDR vozítek,,, nedávno Traboše projeli Afriku, a kdysi v 80 letech jsem viděl jak jeli s Barkasem někam po východoafrickém prostředí... Asi fakt záleželo kus od kusu jak byl složenej a z čeho. Ale zpět k homologaci.. Mě se zdá kontejnerová nástavba 1) krabicoidní, 2) těžká , není lepší udělat něco na míru,, dnes existují super lehoučké hliníkoplastovéhliníkové tabule, ze kterých to složíš.
Poslední věcí je na jakého blba narazíš na STK a na polici při povolování přestavby...
Poslední věcí je na jakého blba narazíš na STK a na polici při povolování přestavby...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů