Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 991
Registrován: sob srp 02, 2008 11:47 am
Bydliště: hl.m.P.

Příspěvek

Jirka Novák mě nepřímo navedl s tou Ifou i příspěvkem o financích - co to třeba vyřešit formou kontejnerové nástavby? Naráží to ale zřejmě na problém přepravy osob během jízdy... Myslím, že nejlepší by bylo hodit na papír požadavky na nástavbu, prokonzultovat to s konkrétním nástavbářem ( a to i včetně homologace, cca hmotnosti apod.)a pak řešit NA CO.
Dva tipy:
http://www.karbox.cz/
http://www.kov.cz/hlavni.php?lng=czech&stranka=babosed
(u KOVu zajímavé označení odkazu :D )
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
stř dub 07, 2010 8:52 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jenže si zapoměl připsat, že už jen za otevření stránek Kovu Velim se ti z účtu strhne 1000 kč. :lol: Kov je dobrej, Kolářovic znám osobně, ale nechají si to setsakra dobře zaplatit. Kvalita=Peníze.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
stř dub 07, 2010 8:57 pm

Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 991
Registrován: sob srp 02, 2008 11:47 am
Bydliště: hl.m.P.

Příspěvek

sakra.... :wall: tak to jsem chudší o litr, ani newim jak :D !
Na druhou stranu, Hořice dělají pro armádu, tak by mohly mít zkušenosti s tvrdšími podmínkami.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
stř dub 07, 2010 8:59 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

bazilisak: co to je za vozidlo, co má Tvůj známý? Nahoď fotku, pokud to teda není nějaké tajné vozidlo... ;-)
stř dub 07, 2010 9:08 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=1152 Tam to je v tom písku. Fotku nemám novější , to auto je dost vymazlený, jezdí expedice , po světě ......
Velmi luxusní výbava ....
stř dub 07, 2010 9:50 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nooo....zajímavééé. To by zas vyřešilo problém s počtem míst v techničáku, nemusely by být sedačky v nástavbě. A ke koupi by se nějaký tahač 6x6 našel předpokládám. Ale zase ta spotřeba ....
stř dub 07, 2010 10:08 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zrychlit sestup , bez závaží je to lehčí , nalít syntetické převod oleje a spotřeba je na únosné mezi ... Samozřejmě pomůže mezichladič ....
stř dub 07, 2010 10:11 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ale tak spotřeba. Když se tim budou jezdit slušně tak to tak žrát nebude. Myslim že klidně okolo 35 na sto by to šlo dyk to pojede skoro "prázdný". Kdyby tam dali mezichladiče tak to navíc bude výkonově oproti V8 E2 uplně někde jinde. No když to bude brát u držky tak si V8 těch 100 na 100 veme zrovna jak tohle.
stř dub 07, 2010 10:13 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Pánové stále řešíte auta nad 12 tun, ale pokud s ním najedete na trajekt tak spadne čelist. Platby jsou od rozměrů i váhy a ty náklady můžou být velké stejně jako mejto na dálnicích a omezený průjezd městama. Zlatá kategorie do 12 tun nebo ještě lépe do 7,5 tuny - s ní se dá jezdit i o svátcích i víkendech bez omezení. Taky ta spotřeba je jinde a celkové cestovní náklady třeba u Ify se dají téměř srovnat s Patrolem.
Volvo FL 614.
stř dub 07, 2010 10:33 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nechejme vyjádřit se Výletníka k hmotnostní kategorii. Než se vyjádří , můžeme mu navrhovat , co chceme . Kdo nás tady zná , ví , kdo bude dokola nabízet pomstu za sudety ( IFA ) , kdo bude nabízet TATRY . Myslím, že Výletníka takový trajekt zrovna nezrujnuje , když trajekty nezrujnovaly ani naše dakaristy . Ale to je můj názor. Zase TP koupí za rozumný peníz, GO motoru od Křístka s doživotní zárukou bude mít taky bez problémů , zbytek mu udělá někdo jiný , z Kovu bude mít nádstavbu a vleze se do ceny cca 1500 000 kč , za což by si mohl koupit třeba VW Multivan T5 2,5 Tdi 4 motion , s kterým by mohl jet tak po dálnici Brno - Praha ...
stř dub 07, 2010 10:56 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Mimo chodem pane Nováku , můžu mít tu čest a seznámit Vás s řidičem, který jezdil s Ifou srovnávací zkoušky na polygonu Tatra , ale jen do té doby , než z té Ify vypadl sloupek řízení i s převodkou ? Ta Ifa vydržela prý asi 10 dní .... A bylo to Agro ... Zrovna já bych si s Ifou tedy nikam dál mimo střední evropu netroufl . Ani hliníkové startovací kabely , ani spousta jiných vychytávek východoněmeckých soudruhů konstruktérů nevzbuzují mou důvěru .
stř dub 07, 2010 11:02 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Ano to může být pravda, ty kabely byly opravdu v určité době hliníkové, a to bylo problematické. Ono se jedná taky o 45 let starou koncepci. Pokud ale má výletník dost prostředků tak se fantazii meze nekladou a může si pořídit co chce,
Volvo FL 614.
čtv dub 08, 2010 8:28 am

tatraman
Příspěvky: 400
Registrován: pon led 15, 2007 9:49 am
Bydliště: BM
Kontaktovat uživatele:

k IFA

Příspěvek

Bazilišáku,, a komu tím prospěješ? Východoněmečtí soudruzi udělali chybu, že stříleli do vzduchu... Kdy jsme u těch NDR vozítek,,, nedávno Traboše projeli Afriku, a kdysi v 80 letech jsem viděl jak jeli s Barkasem někam po východoafrickém prostředí... Asi fakt záleželo kus od kusu jak byl složenej a z čeho. Ale zpět k homologaci.. Mě se zdá kontejnerová nástavba 1) krabicoidní, 2) těžká , není lepší udělat něco na míru,, dnes existují super lehoučké hliníkoplastovéhliníkové tabule, ze kterých to složíš.
Poslední věcí je na jakého blba narazíš na STK a na polici při povolování přestavby...
čtv dub 08, 2010 4:05 pm

PetrP
Příspěvky: 300
Registrován: čtv říj 30, 2008 11:17 am
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek

A pánové co toto?Výroba na zakázku Tatra kopřivnice,rok 1990.AL prachotěsná,plně izolovaná nástavba na podvozku 8v-408 koní.Z pravé strany dokonce prostor pro průzkumný motocykl.5 nádrží-1200 litrů.Celková hmotnost 16 tun.Vyrobeno pro L.Šimánka pro cestu napříč Ruskem.(cca přes 30000 km).

Obrázek Obrázek
Petr.P
čtv dub 08, 2010 5:47 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To je Terno ! Tohle jsem myslel , jen jsem si nemohl vzpomenout na to jméno . Jinak to auto mám v kalendáři.
čtv dub 08, 2010 6:22 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů