Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
Ja som to trocha zisťoval očom to všetko bolo. Vraj to dakedy letelo u šoférov a že si to sami vyškrabávali do zrkadla a potom napájali na elektriku, slúžilo to len na okrasu. Boli kadejaké motívy na tých zrkadlách, ale hlavne tie šípky,stopka a autobus. Dakedy aj tie karosy, hlavne diaľkové boli vyčačkané kadečím, vlajky,nálepky a kadejake somariny na roletách, dolepený strop nad šoférom, na predku stojan s kazetami... čím viac, tým lepšie. Jedna vec, čo ktomu patrila, boli aj tieto zrkadlá. Ale údajne čo hovoril kamarát, tak už to nesmú zapájať ani nič lepiť,vešať po roletách, všetko má ostať tak ako z výroby, inak vraj dostanú pokutu zato. Týka sa to SAD Žilina, v ostatných SAD-kách to môže byť inak.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
- pt_55
- Příspěvky: 268
- Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
- Bydliště: Cassovia
- Kontaktovat uživatele:
Tak tie zrkadla "leteli" asi v celej ČS republike ako tak čítam, mali to aj v Košickej MHD, vždy som to ako malý chlapec obdivoval, tak isto v SAD.
Čo sa týka tých pokút tak podniky na to majú interné nariadenia, predpisy kvôli "unifikácii" vozového parku, keďže sa teraz veľmi dbá na "imidž" podnikov odkedy väčšinu vlastnia súkromníci.
Čo sa týka tých pokút tak podniky na to majú interné nariadenia, predpisy kvôli "unifikácii" vozového parku, keďže sa teraz veľmi dbá na "imidž" podnikov odkedy väčšinu vlastnia súkromníci.
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
imič letí i u nás. řekli do určitého data sklidit jinak nastoupí parta hic a vše co tam nepatří zlikvidují. jen nám dovolili držáky na hrnek a závěs za kabinou. přitom jako malýho kluka mě fascinovalo jak je každý bus jinak vybaven. to jsou ty detaily který dělaj vůz tak jedinečný. a jelikož jsem se nemohl s tím smířit a poslední kapka byla když mě zliklidovali karosu s klackem (už tam máme jen automaty) takjsem si pořídil vlastní karosu c734 atmosféru. a vyšperkuju si jí podle svého...
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
c734 r.v. 1985. generálka v provedena v ostravě.
http://i19.servimg.com/u/f19/11/29/10/30/wp_20110.jpg
http://i19.servimg.com/u/f19/11/29/10/30/wp_20111.jpg
http://i19.servimg.com/u/f19/11/29/10/30/wp_20110.jpg
http://i19.servimg.com/u/f19/11/29/10/30/wp_20111.jpg
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
karosa
Zdravím, měl bych dva dotazy na větší znalce autobusů než jsem já.
1.proč má atmosférák opačné řazení než turbo verze karos, vždyt ta převodovka je snad stejná, nebo není?
2.by mě zajímalo jak funguje blokace točny u kloubáků C 744, B741. vím, že je to tu někde vpředu popsané,ale vznikla z toho diskuze a dohady z kterých toho moc nevím. Kde se bere potřebný tlak hydraulické blokace, to má kvůli tomu motor nějaké další čerpadlo nebo jak?
Celkově jsem nikdy neviděl provedení točny, z několika málo fotek co jsem našel na netu mi přijde, že točna neumožnuje příčný zkrut autobusu. Bud to z fotek nebylo vidět,nebo to umožnuje opravdu jen pérování vozidla?
1.proč má atmosférák opačné řazení než turbo verze karos, vždyt ta převodovka je snad stejná, nebo není?
2.by mě zajímalo jak funguje blokace točny u kloubáků C 744, B741. vím, že je to tu někde vpředu popsané,ale vznikla z toho diskuze a dohady z kterých toho moc nevím. Kde se bere potřebný tlak hydraulické blokace, to má kvůli tomu motor nějaké další čerpadlo nebo jak?
Celkově jsem nikdy neviděl provedení točny, z několika málo fotek co jsem našel na netu mi přijde, že točna neumožnuje příčný zkrut autobusu. Bud to z fotek nebylo vidět,nebo to umožnuje opravdu jen pérování vozidla?
Jmenuje se to Prima TL a vyrobila to ČSAD Telnice: http://seznam-autobusu.cz/vuz/15907
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti