Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Voloďa-když sem dovezl to moje Terrno nové od dealera tak první co sem udělal,bylo demontáž spodních stupaček,zkrácení zadních zástěrek a posunutí kastlíku nahoru a dovnitř,sou tam na to origo díry stačí si to jen posunout podle vlastních představ,se zábranama je to horší,pokud jezdíš fakt pořád v terénu kde je ohýbáš tak je lepší je oddělat a máš klid,prodloužení ventilů sem odstraňoval postupně s defektama a přezouváním sou tam akorát na problémy...
tady je ten kastlík pěkně vidět
tady je ten kastlík pěkně vidět
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, plno věcí si vylepšíš až časem a vychytáš mouchy, tohle téma je prospěšný jako celej tento web, že si to vychytaj podle zkušeností i ostatní ono z fabriky to není ještě dokonalý, já si taky urval hned origo zavěšený zástěreky a pak to dal dál a vejš na 4 karabiny a byl klid, teď nemluvím teda o Tatře pardon za OT taky ten Man měl stupačky až důle, ale nebyl sem důchodce a modráky sem měl volný tak nehrozilo roztrhnutí tedka na jeřábu je řeťaz a chlapi tam měli cosi aj gumovýho
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
Karle já sem viděl na Topgeu tenkrát jednoho tvého kolegu,jak si na tom Manu urval díky zástěrce 2x po sobě celý blatník a překvapilo mě že se nepoučil a dal to tam vždycky stejně nazpátek...sorry za O.T.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
na terrnu střídám, ty ventilky taky vyhazujem po defektu, zábrany musíš mít na cestu, za 815 jsem tahal vlek r.v. 83 policajt při kontrole chtěl zábrany i na něm, pak mu to ceníci vysvětlili že je to podle r.v. spíš mě mrzí že tyto věci by měly byt u tatry samozřejmé. U 148 se muselo dávat pozor na schody při přejíždění hromady jinak lezla i po zdi, ale za klima ticho a žádný prach je supr. Jak jste spokojení s řazením? tuhé a nepřesné máme 6+pulky a c"
Tak u,, Tatry samozřejmé,,musíš si uvědomit že Tatra musí při prodeji nových aut splňovat určité legislativní parametry a od toho se to všechno odvíjí,co my jako uživatelé si tam pak upravíme už je jiná kapitola a taky si to pak musíme obhájit při kontrolách...Co se týká řazení tak nepopírám že třeba převodovky ZF jdou lehčeji a přesněji,ale když si pak sednu do T1čky,148čky nebo nedej bože do Liazky,tak zlatá 6+C made in Tatra,nemluvě o tom že je pro ty auta přímo vyvinutá a né převzatá z nějakého ,,silničáku,,a hlavně ta jednoduchost provedení!
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
no já bych jako první určitě vyměnil motorovku,takovej hydrodynamickej retardér by nebyl vůbec špatnej.Potom bych vyměnil SCR systém za EGR jako to maj Scanie a byl by od toho pokoj je to akorát hodně poruchový,o pumpě a filtru na předku motoru pod kabinou nemluvě ta mohla zůstat na deklu za kabinou jako u starý 815,a ještě samoštelovací systém PERROT ten je taky docela živelnej neni nad to sundavat kola,bubny a pajcrem popondavat o zoubek aby to vůbec drobet brzdilo .Toť je asi všechno co bych uvítal za změny
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů