Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Ano, jak to chytne stupacka z boku, tak to pak jo. Pruzna je v "predozadnim" smeru, do boku je tuha. Zase se s ni ale diky tomu lepe nastupuje a neuhyba jak retizek, nebo lanove provedeni zname taky z 815. Pokud ale jezdis v takovem terenu a nevadi ti ta vyska, tak je lepsi ji asi sundat.
stř říj 06, 2010 10:16 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Každopádně je lepší ji sundat,u 6x6 se nastupuje v pohodě i bez ní,akorát když se mnou jednou za rok jede drahá polovička tak jí tam musím vytlačit za prcku :lol:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv říj 07, 2010 8:25 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A to přeci není žádný problém .................... :lol:
čtv říj 07, 2010 8:43 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Bazi to víš že né,co bych pro vlastní ženu neudělal :lol:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv říj 07, 2010 8:49 pm

volodˇa

Příspěvek

tady je dobře vidět, kdo opravdu jezdí a kdo se jenom svezl,málo místa v terrnu, nepřesné řazení, motorovka skoro na nic,zrcátko nad čelním sklem je blbě, vybrat blato z manžet nejde bez lehnutí na zem. Jinak paradní mašina tahání vleku supr, ale v terénu moc věcí na urvání.
pon bře 28, 2011 9:16 pm

jarda
Příspěvky: 215
Registrován: úte bře 28, 2006 7:24 pm

Příspěvek

volodˇa kde máš co na urváni v terénu já tam mám nejslabší 10 mm železo, i ty plastový stupačky spolehlivě hrnou bláto se štěrkem
pon bře 28, 2011 9:35 pm

volodˇa

Příspěvek

když musíte projet hluboké koleje, zábrany, stupačky a plastová bedna drhnou, trhají se prodloužení ventilků v řikým blateˇ,
sob dub 02, 2011 8:12 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Voloďa-když sem dovezl to moje Terrno nové od dealera tak první co sem udělal,bylo demontáž spodních stupaček,zkrácení zadních zástěrek a posunutí kastlíku nahoru a dovnitř,sou tam na to origo díry stačí si to jen posunout podle vlastních představ,se zábranama je to horší,pokud jezdíš fakt pořád v terénu kde je ohýbáš tak je lepší je oddělat a máš klid,prodloužení ventilů sem odstraňoval postupně s defektama a přezouváním sou tam akorát na problémy...
Obrázektady je ten kastlík pěkně vidět
:wink:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob dub 02, 2011 9:07 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Přesně tak, plno věcí si vylepšíš až časem a vychytáš mouchy, tohle téma je prospěšný jako celej tento web, že si to vychytaj podle zkušeností i ostatní ono z fabriky to není ještě dokonalý, já si taky urval hned origo zavěšený zástěreky a pak to dal dál a vejš na 4 karabiny a byl klid, teď nemluvím teda o Tatře pardon za OT taky ten Man měl stupačky až důle, ale nebyl sem důchodce a modráky sem měl volný tak nehrozilo roztrhnutí tedka na jeřábu je řeťaz a chlapi tam měli cosi aj gumovýho
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
sob dub 02, 2011 9:12 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Karle já sem viděl na Topgeu tenkrát jednoho tvého kolegu,jak si na tom Manu urval díky zástěrce 2x po sobě celý blatník a překvapilo mě že se nepoučil a dal to tam vždycky stejně nazpátek...sorry za O.T.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob dub 02, 2011 9:18 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Pavle:

Vis co bych ja zmenil na TERRNo???

Jak jsem se dival u nas na dilnach, na tatru TERRNo S1 8x8, tak urcite nektere ridice a majitele! Ja tak zevnirt zasrany motor u tatry jeste nevidel! Tam asi nelili olej, ale ja ani nevim, nejaky mazut nebo co! To ani neslo rozdelat odstredivku.
sob dub 02, 2011 9:23 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Jo jak na to někdo kašle tak to pak vypadá...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob dub 02, 2011 9:26 pm

volodˇa

Příspěvek

na terrnu střídám, ty ventilky taky vyhazujem po defektu, zábrany musíš mít na cestu, za 815 jsem tahal vlek r.v. 83 policajt při kontrole chtěl zábrany i na něm, pak mu to ceníci vysvětlili že je to podle r.v. spíš mě mrzí že tyto věci by měly byt u tatry samozřejmé. U 148 se muselo dávat pozor na schody při přejíždění hromady jinak lezla i po zdi, ale za klima ticho a žádný prach je supr. Jak jste spokojení s řazením? tuhé a nepřesné máme 6+pulky a c"
ned dub 03, 2011 9:38 am

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Tak u,, Tatry samozřejmé,,musíš si uvědomit že Tatra musí při prodeji nových aut splňovat určité legislativní parametry a od toho se to všechno odvíjí,co my jako uživatelé si tam pak upravíme už je jiná kapitola a taky si to pak musíme obhájit při kontrolách...Co se týká řazení tak nepopírám že třeba převodovky ZF jdou lehčeji a přesněji,ale když si pak sednu do T1čky,148čky nebo nedej bože do Liazky,tak zlatá 6+C made in Tatra,nemluvě o tom že je pro ty auta přímo vyvinutá a né převzatá z nějakého ,,silničáku,,a hlavně ta jednoduchost provedení!
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
ned dub 03, 2011 9:14 pm

Jarda92
Příspěvky: 495
Registrován: úte úno 21, 2012 11:21 am
Bydliště: Nové Hrady

Příspěvek

no já bych jako první určitě vyměnil motorovku,takovej hydrodynamickej retardér by nebyl vůbec špatnej.Potom bych vyměnil SCR systém za EGR jako to maj Scanie a byl by od toho pokoj je to akorát hodně poruchový,o pumpě a filtru na předku motoru pod kabinou nemluvě ta mohla zůstat na deklu za kabinou jako u starý 815,a ještě samoštelovací systém PERROT ten je taky docela živelnej neni nad to sundavat kola,bubny a pajcrem popondavat o zoubek aby to vůbec drobet brzdilo .Toť je asi všechno co bych uvítal za změny
stř úno 29, 2012 7:39 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů