Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
bezmoc
Dobrý večer Páni vím že jsem ženská a neměla bych se motat do záležitostí chlapu s velkejma autama ale já zoufale potřebuji poradit od lidí co mají zkušenosti tak buďte ochotni mě vyslechnout díky všem před za ochotu i popřípadné rady:: tak jak bych začala mám strýce co jezdí mám zato s Manem s hydraulickou rukou na dřevo, a dnes mu změstnavatel sdělil že s papíru tzv. puťovek vyplývá že krade naftu (podotýkam jezdí ve dvou) a ten chudák poctivec stará v životě nic neukradl tak se složil když mi volali co se stalo tak mě malém omyli. Strýc mi říkal že mu za poslední dva měsíce stoupla strašně spotřeba vůbec to nechape neví jak se bránit střídač mu maže stavy spotřeby a vůbec je to zapeklité vedení mu nechce ani ukázat kde co nesedí chlapi nevíte jak z toho jak se bránit
MonY
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
.
Meculino-zažil jsem obdobné zvíře-partáka na autě.Před 8 lety jsem z té firmy odešel po 4 letech,ač nerad.Šéf se totiž rozhodl,že začne platit minimum,zbytek bokem-na to já nee.S kolegou jsme se střídali na autě,jezdím bos a moje auto je vždy uvnitř čistý.Parták vodou od nádobí umyl kabinu,hulil bezotevření okýnek-tak i vařil,prostě hnus.Ted konečně k té Ropě-taky mi nuloval počítač,ale i malé dítě ví,že u Dafika je 1cm 10litříku.Měli jsme 430ky,normu 33,odevzdával jsem mu 31,osobák neznal pumpu,a všek po mě byla nádrž vždy do plna.Kolega mi nechával díru.2 roky jsem nevěděl,jak na to,bo byl šéfa kamarád,tak jsem ho jednou vytáhl na pivko.Asi po 8 kouskách jsem to na něj vybalil,parták se už nějak ke stolu nevrátil ,tak jsem zaplatil utratu a šel.Už jsme ho neviděli,dal písemnou výpověd a o 1ho vola mín,když neumí počítat.Tímto chci říct,ropa-krev firmy-před nástupem na šichtu zkouknout,dotankovat,a hlavně---nikdy nevěř nikomu.At to v pohodě vyřešíte,při problémech klidně na SZ
- Bohousek1
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon črc 30, 2007 9:45 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jedine co mužu doporučit je zkusit se domluvit se zamestnavatelem, ze nic takoveho nedela, at mu ukaže vypocty a ze to nemusi byt on.
Sama pises, ze mu stoupla spotreba - cili stryc o tom vi.
Pokud nebude se zamestnavatel řeč, musí se stýc obrátit na právníka a řešit to právní cestou. Pojisteni právní ochrany zrejme strýc nema .-(
PS: jsem laik na hydraulicke ruce - nemusí být nastartován motor, pokud se pracuje s rukou? Pak je to spotreba bez ujetych kilometru.
Sama pises, ze mu stoupla spotreba - cili stryc o tom vi.
Pokud nebude se zamestnavatel řeč, musí se stýc obrátit na právníka a řešit to právní cestou. Pojisteni právní ochrany zrejme strýc nema .-(
PS: jsem laik na hydraulicke ruce - nemusí být nastartován motor, pokud se pracuje s rukou? Pak je to spotreba bez ujetych kilometru.
Bohousek 1: Zdavím Tě strýc věděl o stoupání spotřeby jen si nedokázal vysvětlit proč to tak je, střídač mu to nechtěl komentovat. vedení se dnes uvolilo nahlídnout do papíru tak snad se z nich něco vyčte jen mě zaráží taková věc strýc jezdí s Manem co je plně ovladanej počítačem vše ukazujou přístoje na palubovce myslíte že se dá tohle nějak obejít nebo je možné z tohodle počítače to nějak vytáhnout ven???
PS:hydraulicka ruka též při páci má určitou spotřebu snad to píšu srozumitelně
PSS: jinak chlapi díky všem za rady
PS:hydraulicka ruka též při páci má určitou spotřebu snad to píšu srozumitelně
PSS: jinak chlapi díky všem za rady
MonY
tak at jim šef při střídání tankuje nádrž do plna a nedává jim klíč od nádrže,jednoduchý jak facka.jestli se nemuže dopočítat tak mu tam evidentně kolega nechává díru jako prase,asi neumí počítat nebo je hamižnej a nebo si myslí že ten druhej je debil a nepříde nato.tohle si museji vyřešit mezi sebou
ruka se používá s motorem počítá se to v motohodinách to je hodina plného zatížení a udává se podle normy toho auta,samozřejmě že když se bude zvedat 1t paleta tak bude spotřeba jiná než když se bude zvedat paleta o 100kg samozřejmě že při jednom zvednutí to nějákej závratnej rozdíl neudělá
ruka se používá s motorem počítá se to v motohodinách to je hodina plného zatížení a udává se podle normy toho auta,samozřejmě že když se bude zvedat 1t paleta tak bude spotřeba jiná než když se bude zvedat paleta o 100kg samozřejmě že při jednom zvednutí to nějákej závratnej rozdíl neudělá
2x Nissan atleon 210
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, nevím jak to strýc má, ale tak každý tankování si má psát ujetý kilometry, spotřeba a tak to může sledovat. Pokaždé dotankovat do plna, u novějších Manů můžeš vynulovat aktuální spotřebu ale celková tam zůstává a tu nesmažeš! Nevím kolik bere ruka, třeba 6 litrů na hoďku. Tak ujedu 150 km natankuju 70 litrů s rukou sem dělal 1,5 hodiny + 9l nafty navíc, de o to jestli jezdí dost do kopca a jak je nafedrovanej... nebo pak jedině GPS, nebo průtočák do nádrže! Nic nepodepisovat pokud tě nechytne nikdo za ruku tak ti nic nedokáže, není nad to když seš na autě sám, přesně vždy zkontrolovat stav PHM v nádrži! Jinak českej člověk je tvor vynalézavý!!!!
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
- Ondra Svijany
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv pro 11, 2008 7:16 pm
- Bydliště: Svijany
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Taky pozoruju u auta, že na palivoměru máš skoro plnou nádrž, ale nádrž je pomalu až po zámek!!! To stojím na rovině a taky aby to neteklo jak slonovi z chobotu přes léto, je to takový divný no snad se to podaří rozluštit
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
Ahoj silně mo to připomíná chovaní v ICOMU tam se na některých vozech dva řidiči předháněly kdo bude lepší a bude mít niší spotřebu tak jeden druhýmu nedotankovaly potom se to řešilo tím že si vůz předávaly pod dohledem garážmistra po natankování plné nádrže. Doporučoval bych strejdovy aby to řešil stejným způsobem ale vždy to taky nejde.
- Ondra Svijany
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv pro 11, 2008 7:16 pm
- Bydliště: Svijany
- Kontaktovat uživatele:
meculina
Kluci, máte bohaté praktické zkušenosti a ve všem naprostou pravdu.
Na začátku vlákna jsem si všimnul, že dotaz položila, v oboru nezkušená, dáma.
Pokusím se pro ni, maximálně zjednodušit shrnutí, shora uvedených skutečností.
Pokud má zaměstnavatel pochyby a chce uplatnit jakékoliv sankce zákonným způsobem, musí nejdříve svoje podezření prokázat.
Není povinností zaměstnance, aby tyto ukazatele hlídal, ale je právo zaměstnavatele, aby zjištěné nesrovnalosti prošetřil.
Podle argumentů shora uvedených, se mu jistě nepodaří prokázat tvému strýci vinu.
Pokud chce sankce uplatnit jiným, než zákonným způsobem, pak je pravděpodobné, že nechce řešit problém, ale jen se obohatit.
Jak je vidět z praxe i z mnoha příspěvků na tomto foru, v dopravě se toto stává hodně často.
Pak je potřeba se bránit. Nejlépe jak zmiňoval Bohoušek, prostřednictvím vhodného právního zastoupení.
Na začátku vlákna jsem si všimnul, že dotaz položila, v oboru nezkušená, dáma.
Pokusím se pro ni, maximálně zjednodušit shrnutí, shora uvedených skutečností.
Pokud má zaměstnavatel pochyby a chce uplatnit jakékoliv sankce zákonným způsobem, musí nejdříve svoje podezření prokázat.
Není povinností zaměstnance, aby tyto ukazatele hlídal, ale je právo zaměstnavatele, aby zjištěné nesrovnalosti prošetřil.
Podle argumentů shora uvedených, se mu jistě nepodaří prokázat tvému strýci vinu.
Pokud chce sankce uplatnit jiným, než zákonným způsobem, pak je pravděpodobné, že nechce řešit problém, ale jen se obohatit.
Jak je vidět z praxe i z mnoha příspěvků na tomto foru, v dopravě se toto stává hodně často.
Pak je potřeba se bránit. Nejlépe jak zmiňoval Bohoušek, prostřednictvím vhodného právního zastoupení.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 15 hostů