Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Řepná kampaň
Je mi jasné, že asi kopnu do vosího hnízda, ale je tu někdo, kdo vozí řepu a má přibližnou představu kolik to váží s těmi nastavci a čepicí navrch? A jak je možné, že policie toleruje překročenou nejvyšší povolenou výšku vozidla? Opět je to tak, že pár jednotlivců si namastí kapsu a všichni dohoromady pak máme silnice a mosty v prdeli. To samé kontejnery, v Číně naloží 40 tun do kontejneru a pak to tady cestuje na kamionech, jeden takový jsem stavěl na kola.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Bydlím pět km od cukrovaru,takže kampaň si užívám plnýmy doušky.Spoustu kluků znám osobně.Mývají kolem padesáti-šedesáti tun celkovou.Policajti to řeší rozumně,když nejseš moc přeloženej tak 600 za vážení a když to je víc tak co kilo to koruna.Dělají to jenom kvůli lidem co si stěžujou aby jim zavřeli hubu.Jinak to žádný moc rito není a ty kluci aby si vydělaly by s papírovou hmotností byly skoro na nule.
No nevím jak to je teď, ale kdysi to bylo velké ryto. Kdysi před léty co si pamatuji, tak se do svozové skupiny dostali auta ze zainteresovaných zem. podniků. S příchodem volného trhu se vše obrátilo a aby se soukromník dostal na řepnou kampaň, tak musel hooooodně (agronom cukrovaru měl po sezoně vždy nové auto) zaplatit, aby podepsal smlouvu. Fungovalo to tak, že byla placená celá točka, a když se z cukrovaru vezli řízky, nebo kořínky, tak byla zaplacena cesta 2x. Tak si to každý umí spočítat. Myslím že hodně lidí na tom zbohatlo a jako se vším podělalo co se dalo. Co si ještě pamatuji, tak za ČSAD jsme měli taky tatru s vanou na kampani, bylo vedeno jen jako hotovostní vozidlo, to znamená, že vozil jen hlínu a občas dovezl furku řepy a vedení si mnulo ruce, jaký to je byznys. Teď je to asi už utažené na hranici rentability a kdo se chce prosadit, tak musí jít s platem řidiče na minumum, aby mohl jezdit, jako všude jinde.
Teď je doprava jako taková pod spedicí soukromé firmy.To že po kampani mají papaláši nové auta se nic nemění.letos je na kampani jen cca 93 aut což je pomalu o dvacet méně něž loni a dostal se tam jen ten co má největší objem.Funguje to že máš naftu ne režii cukrovaru a pár kč k tomu.Ale už to není že se ti za kampaň zaplatilo auto,ty doby už jsou dávno pryč.Sice to je v dnešní době jedna z lepších prací ale lítat na dvě karty jako tady je zvykem to bych snad ani nemusel....
Taky by mě vcelku zajímalo kolik řepa váží,protože to co potkávám na silnicích,tak to jsou nástvaby do nebe.. teď tady u nás jezdili sklápěčky od Kroupy a měli na návěsu snad ještě 3/4 metru nástavce z prken
tohle je moje auto u bývalýho majitele,mělo by to být zhruba před 7 lety vyfocený a už i v tý době se s objemem bláznilo..
tohle je moje auto u bývalýho majitele,mělo by to být zhruba před 7 lety vyfocený a už i v tý době se s objemem bláznilo..
L I A Z 18.33 SB
- LUK444SSSS
- Lukáš
- Příspěvky: 421
- Registrován: stř lis 17, 2010 8:56 pm
- Bydliště: Jur nad Hronom
Co jsem byl jeden rok na kampani.Otec teda i víc, ale ja byl jen před 3ma lety.Od bývalé firmy tam jezdilo cca 5 aut.
Všechno vany já měl hlinikový návěs Gt Benalu.Většinou jsme jezdili v okolí Brna.Nejvíc Uherský Ostroh,Petrov,Kunovice ad.
A svaželo se to do Hrušovan nad Jevišovkou.Co jsme jezdili nahoru na váhu od hlavní silnice.Tak tam stavali občas pomahači, ale vždy jen zajeli na vratnici chvilku tam hovořili s obsluhou a odjeli.Ale klidně nebyl problem 50t celková někteří i víc.Jezdilo tam pár podobných souprav jako má ted Čmakal a ty mohly mít i víc.Jednou se jelo vážit do vedlejší vesnice do JZD.Najelo tam první auto a jak odjížděl tak se poslední ocelový panel na váze vylomil a prdel navěsu mu sklouzla z hrany.No nedozvěděli jsme se kolik měl, ale asi málo ne.A pak jsou tu i jiné věci které bych tu moc nešířil, ale mnozí určitě i ví.Tehdy to ještě bylo docela placeno dobře a co to jezdil otec dřív tak ještě lip.Ale za jakou cenu...
Všechno vany já měl hlinikový návěs Gt Benalu.Většinou jsme jezdili v okolí Brna.Nejvíc Uherský Ostroh,Petrov,Kunovice ad.
A svaželo se to do Hrušovan nad Jevišovkou.Co jsme jezdili nahoru na váhu od hlavní silnice.Tak tam stavali občas pomahači, ale vždy jen zajeli na vratnici chvilku tam hovořili s obsluhou a odjeli.Ale klidně nebyl problem 50t celková někteří i víc.Jezdilo tam pár podobných souprav jako má ted Čmakal a ty mohly mít i víc.Jednou se jelo vážit do vedlejší vesnice do JZD.Najelo tam první auto a jak odjížděl tak se poslední ocelový panel na váze vylomil a prdel navěsu mu sklouzla z hrany.No nedozvěděli jsme se kolik měl, ale asi málo ne.A pak jsou tu i jiné věci které bych tu moc nešířil, ale mnozí určitě i ví.Tehdy to ještě bylo docela placeno dobře a co to jezdil otec dřív tak ještě lip.Ale za jakou cenu...
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Tak ono vyjeté koleje bych přičítal hlavně nekvalitní práci při stavbě silnic, to je jak s kvalitní židlí, ta klidně unese dennodení sezení 150kg maníka ikdyž je dělaná na 100kg a plastiková vám prasne ikdyž jste do metráku Ale je fakt, že ty fůry i těm lepším silnicím moc nepřidají.... Zvláštní je, že cukrovary mají peníze na úplatky ale přidat peněz aby se mohlo jezdit s normálníma fůrama, tak na to nemají...
- LUK444SSSS
- Lukáš
- Příspěvky: 421
- Registrován: stř lis 17, 2010 8:56 pm
- Bydliště: Jur nad Hronom
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti