slečna se tváří jako by tam tak seděla už dva dnycuisine píše:http://img89.imageshack.us/img89/2436/1003117vk4.jpg
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
-
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned bře 05, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Město piva
- Kontaktovat uživatele:
Tak velebnosti a jdu blejt. Někdo z Hyosungu by měl pekelně vysoko viset, to na čem sedí slečna je přepajcovanej Harley VRSCA V-Rod, z toho žlutýho humusu je cejtit Hayabusa až to neni pěkný a nad těma mašinama na panelu co má slečna nad bych musel chvíli dumatcuisine píše:http://img89.imageshack.us/img89/2436/1003117vk4.jpg
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
No aby ne....když má takovej hezkej obal ale zapoměli jí vybalitOlda píše:slečna se tváří jako by tam tak seděla už dva dnycuisine píše:http://img89.imageshack.us/img89/2436/1003117vk4.jpg
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Od pátku mam pekelnej stroj Babetta 210.
To jedepyčo uplně hustěpyčo a ten výkonpyčo je krutejpyčo a namontoval sem superrychlýpyčo samolepkypyčo který přidávaj hafo klokanů navícpyčo
To jedepyčo uplně hustěpyčo a ten výkonpyčo je krutejpyčo a namontoval sem superrychlýpyčo samolepkypyčo který přidávaj hafo klokanů navícpyčo
Naposledy upravil(a) martin_100 dne pon lis 06, 2006 5:55 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Tak jo, ale budu stručnej, je to celkem dlouhý. Začátek je o tom, co tatra dělá a jak je v tom skvělá. Pak se píše, že v souvislosti se světovým boomem motocyklů navrhlo vývojové oddělení v Tatře stroj, který měl co se týče výkonu, pevnosti a techniky předčit vše do té doby známé a předběhnout tak svou dobu. A nezůstalo jenom u čmáranic na papíře. Byly vyrobeny tři prototypy, jeden bez a dva s postranním vozíkem. Motor měl 960 ccm, čtyři válce v řadě a byl, jak jinak, chlazený vzduchem. Podvozek byl dostatečně dimenzován a byl mimořádně pevný. Pak je tam něco málo o tom, že pro takový výkon se nedaly sehnat pneumatiky (motorka asi trhala asfalt, pro představu kroutící moment to mělo 100 Nm), proto se zastavil vývoj samostatného motocyklu a pokračovalo se jenom se sidecary. Ty používaly obutí pro osobní automobily. S prototypy se najely tisíce kilometrů, ale do sériové výroby se měly dostat až v době, kdy vzhledem k hospodářskému růstu a přicházející cestovní horečce přestal být o motocykly zájem. Ty nebyly v té době již moc cool, naopak byly spíše známkou chudoby jejich majitele (týkalo se hlavně sidecarů). Proto oddělení marketingu v Tatře s těžkým srdcem projekt ukončilo. Po ukončení vývoje opustil vedoucí inženýr Tatru a odstěhoval se do Řecka. Jako odstupné dostal právě ony dva motocykly, které si vzal na svou vinici, kde mu spolehlivě sloužily místo oslů A protože nebyly náhradní díly, brzy se ze dvou motocyklů stal jeden. Po smrti svého majitele byla celá vinice i s motocyklem prodána jednomu americkému koncernu. Díky internetu si motorky na prodej všiml její stávající majitel, který pro ni do Řecka odletěl. Tohoto giganta motorkářské historie našel v dobrém ale opotřebeném stavu. Od srpna 2000 po důkladné restauraci jezdí tento stroj v létě i zimě za každého počasí ve službách hostince Gruener Jaeger.cuisine píše:nenašel by se někdo kdo by to moh přeložit ?? aspoň vo co tam gou ???
Takže vážení, pohádka končí happyendem. A tatracyber si může na svý stránky přihodit další unikátní kousek.
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů