Stránka 1 z 10
podtlakovky...
Napsal: stř bře 16, 2011 4:51 pm
od RomisTDi
Chtěl jsem se zeptat sehnal jsem starší podtlakovky z lokomotivy a napadlo mě je rozebrat a pročistit.. jen nevím jestli se to muže a jestli je to k nečemu dobré.. popřipadě jestli se to pak da složit.. Díky za odpovědi... a rady
Napsal: stř bře 16, 2011 7:46 pm
od iconek
Nevím které přesně máš, ale já takovou velkou trubku zhruba 60 cm dlouhou.Jdou rozebrat,uvnitř je jen kovový plíšek.Klidně to vyčisti pokud netroubí.Musíš mít tlak aspoň 3 bary(teda aspoň u té moji) jinak to netroubí.Měl jsem to kdysi na autobusu a hodlám to fouknout na kamion až mi koupí šéf nový auto

Napsal: stř bře 16, 2011 7:52 pm
od RomisTDi
No ona je větší... těch 40cm asi... a da se rozebrat jsou tam matky na povolení jen sem měl strach jak je to uvnitř jestli tam neni něco co bych poškodil popřipadě nesložil... Dostal jsem mana tga a na podtlakovky už nemám nárok

Napsal: stř bře 16, 2011 8:04 pm
od iconek
Klidně to rozeber,případně očisti ten plíšek.Víc s tím nemusíš dělat.A hurá namontovat na MANa.

Napsal: stř bře 16, 2011 8:11 pm
od RomisTDi
Tak zitra se do toho pustím každopádně díky za reakci

No s montovaním podtlakovky musím ještě poškat... ted se dodělává korba a ve středu to jde na montáž hydr. ruky... tak to vidím tak na 14 dné ještě

Ale ještě jenou dík
Napsal: stř bře 16, 2011 8:30 pm
od Pavel Šebek
Tak ona to hlavně není podtlakovka

Napsal: stř bře 16, 2011 9:17 pm
od Ma'a Nonu
Pavel:

Napsal: stř bře 16, 2011 9:25 pm
od RomisTDi

néééé??? A co tedy?? Pouč nás...
Napsal: stř bře 16, 2011 9:30 pm
od Ma'a Nonu
Pracuje to s tlakem, ne podtlakem

Napsal: stř bře 16, 2011 9:36 pm
od RomisTDi
Takže se tomu říká jak?
Napsal: stř bře 16, 2011 9:46 pm
od emsik
Zdarec kolego, na jakou hadici si to napojil mam taky TGA ale tahače ptal sem se na to na foru a odpověd byla na hadici do rychlospojky k navěsu tam se mi ale moc nechce kdyby nahodou to téčko prasklo tak je docela problém
Napsal: stř bře 16, 2011 10:16 pm
od kruji
Souhlas s Šebkem Pavlem. Podtlakovky je prastará mystifikace šoférů. Pracuje to s tlakovým vzduchem. Podtlakový byl posilovač brzd na Škodě 105. Aby to byly podtlakovky, musel bys mít v autě vývěvu. Ale to je jen tech. detail. Pokud máš ty houkačky ze Sergeje, tak hlavně nepodcenit průřez přívodního potrubí a ovládacího ventilu. Nezáleží tolik na tlaku, ale na množství vzduchu. (Aspoň u Sergeje).
Napsal: stř bře 16, 2011 10:22 pm
od Tomik
co to melete za bludy,podtakovky se tomu říká proto,protože trouběji ne podtlakem. ale POD-TLAKEM.jako pod sílou tlaku

Napsal: čtv bře 17, 2011 8:47 am
od Melda
Vypadá asi takhle?

Napsal: čtv bře 17, 2011 11:13 am
od wr42
kruji píše:Aby to byly podtlakovky, musel bys mít v autě vývěvu.
Pokud vezmu T-cko, do rovne vetve foukam vzduch (volne do ovzdusi bez odporu), tak mi v odbocce vznika podtlak. Viz treba fixirka
