Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Jaký by měl být nástupce 815-ky
---
Naposledy upravil(a) nomerad dne ned říj 15, 2006 6:06 pm, celkem upraveno 2 x.
vzhledem k tomu,čemu je Tatra určená(teda si myslím),tak podvozek nechat,motor Tatra asi vyměnit(je to můj názor po desetileté zkušenosti,tak mě moc nepranýřujte),v kabině vylepšit ovládaní zakladních věcí jako blinkry,stěrače apod,vyměnit naftové a olejové topení za něco normálního,prostě vylepšit prostředí pro šoféra,no a pak už to asi záleží jakou to ponese nástavbu
Podvozek ??? no řekl bych že křížové čepy hnané nápravy mají své meze a tudíž zmenšují reidové natočení kol to je problém u většiny hnaných předních náprav .nomerad píše:No, já navrhuji několik oblastí, o nichž je možno diskutovat:
PODVOZEK - celkově odlehčit a zjednodušit jeho konstrukci, zmenšit poloměr zatáčení(zvětšit rejd kol), dál pracovat na variantách bez pohonu předních náprav, tatrovácká koncepce je ideální pro vzduchové pérování všech náprav.
NÁSTAVBA - u sklápěcích koreb bych zvýšil kubaturu, vhodné by bylo zmenšit prázdné místo mezi zadní stěnou kabiny a nástavbou - nevyužitého cca 0,5 m.
Nástavba - půl metru ??? když o toho půl metru posuneš čelo nástavby zvýšíš tím tlak a zatížení přední nápravy
Nové přední nápravy, které budou odpruženy vzduchem již budou mít větší rejd, než ty stávající - tatra to už prezentovala pod názvem Tatravize 3000.petr.truck píše:Podvozek ??? no řekl bych že křížové čepy hnané nápravy mají své meze a tudíž zmenšují reidové natočení kol to je problém u většiny hnaných předních náprav .nomerad píše:No, já navrhuji několik oblastí, o nichž je možno diskutovat:
PODVOZEK - celkově odlehčit a zjednodušit jeho konstrukci, zmenšit poloměr zatáčení(zvětšit rejd kol), dál pracovat na variantách bez pohonu předních náprav, tatrovácká koncepce je ideální pro vzduchové pérování všech náprav.
NÁSTAVBA - u sklápěcích koreb bych zvýšil kubaturu, vhodné by bylo zmenšit prázdné místo mezi zadní stěnou kabiny a nástavbou - nevyužitého cca 0,5 m.
Nástavba - půl metru ??? když o toho půl metru posuneš čelo nástavby zvýšíš tím tlak a zatížení přední nápravy
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Ale do civilního sektoru se systém tatravize zatím moc nedostal.nero píše:Nové přední nápravy, které budou odpruženy vzduchem již budou mít větší rejd, než ty stávající - tatra to už prezentovala pod názvem Tatravize 3000.petr.truck píše: Podvozek ??? no řekl bych že křížové čepy hnané nápravy mají své meze a tudíž zmenšují reidové natočení kol to je problém u většiny hnaných předních náprav .
Nástavba - půl metru ??? když o toho půl metru posuneš čelo nástavby zvýšíš tím tlak a zatížení přední nápravy
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
Zatím ne, ale počítá se s ním. Řekl bych, že ta červená tatra na druhé straně níže uvedeného dokumentu už má právě novej systém řízení i odpružení. Nejspíš prototyp.tatracyber píše:Ale do civilního sektoru se systém tatravize zatím moc nedostal.nero píše: Nové přední nápravy, které budou odpruženy vzduchem již budou mít větší rejd, než ty stávající - tatra to už prezentovala pod názvem Tatravize 3000.
http://www.tatra.cz/cz/down/profil_CZ.pdf
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Doufejme, že je to nízkej tlak vzduchu namísto menší chybičky ve výpočtu ze strany pracovníku Tatrytatracyber píše:Jo to je myslim jen prototyp. Ma to testovaci SPZ.
Ne techto fotkach je videt ze to ma to vzduchovy perovani i na predni naprave (malej tlak)
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojedeš na českých silnicích nejdále
Tak tahle červená osmikola jezdí u fi. Chalupecký a je to opravdu prototyp se vzduchem i na předku. A někde by měla být ještě jedna zelená, ale má snad ty větší kola.tatracyber píše:Jo to je myslim jen prototyp. Ma to testovaci SPZ.
Ne techto fotkach je videt ze to ma to vzduchovy perovani i na predni naprave (malej tlak)
http://img271.imageshack.us/img271/8848/hett2zr5.jpg
http://img68.imageshack.us/img68/5401/hett4zh9.jpg
-
- Příspěvky: 166
- Registrován: úte srp 29, 2006 2:38 pm
- Bydliště: Kopřivnice
interiér už vypadá obstojně i z dojmu řidiče můžu potvrdit lepší dostupnost ovladačů a přehlednost, možná se málo ví, že většina vozů se standartně montuje s klimatizací a to je úplně jiný komfort při řízení
viděl jsem i návrhy nové palubovky a na terénní auto to je velice slušné, snad už příští rok bude, záleží na novém vedení, čemu dá zelenou
viděl jsem i návrhy nové palubovky a na terénní auto to je velice slušné, snad už příští rok bude, záleží na novém vedení, čemu dá zelenou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 15 hostů