Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravím všechny
opět bych potřeboval radu, nyní s Tatrou euro 3, rv 2003, konkrétně nevypne motor po otočené klíče ve spínači, a motor je třeba vypínat nouzově packou pod volantem, uměl by mi poradit jak je to děláno? kde začít hledat problém? Děkuji za radu
opět bych potřeboval radu, nyní s Tatrou euro 3, rv 2003, konkrétně nevypne motor po otočené klíče ve spínači, a motor je třeba vypínat nouzově packou pod volantem, uměl by mi poradit jak je to děláno? kde začít hledat problém? Děkuji za radu
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Funguje ti motorová brzda a regulace chlazení? Problikávají kontrolky chlazení po zapnutí klíčku?
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
ahoj. Kontrolky probliknou normálně, chlazení neumím otestovat ani motorovku neumím vyzkoušet, nakolik je auto bez kardanu sa zkracuje.Zasvitila se mi raz kontrolka ,, CR!,, ale ta po vypnutí motora zhasla..dik za reakcii
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Jak to budeš mít složený, tak se ozvi, napíšu jak to máš vyzkoušet, abys našel závadu...
Re: Poruchy a opravy Tater
Dnes ma čaka vybranie nápravy , predneho diferaku. Je niečo na čo si dávať pozor, pripadne aky postup zvoliť? Kde podložiť auto , až to vydrží? T815 S3 T1.
Ďakujem.
Ďakujem.
Re: Poruchy a opravy Tater
Prosim o radu , skusenosti , nenasiel som vlakno o bufikoch do tatry napisem sem.
Z aliexpresu , kupoval uz niekto tento bufik?
€88.99 53%OFF | 2/5/8KW 12V/24V Car Air Heater w Silencer LCD Remote Control Air Heater Thermostat Caravan Diesel Car Heater Motorhome RV
https://a.aliexpress.com/_mM6ECXm
Či sa to oplati za taku cenu, pripadne nejake skusenosti ak ho ma niekto namontovaný. Už ma nebavi v kabine dychat naftu
Ďakujem pekne.
Z aliexpresu , kupoval uz niekto tento bufik?
€88.99 53%OFF | 2/5/8KW 12V/24V Car Air Heater w Silencer LCD Remote Control Air Heater Thermostat Caravan Diesel Car Heater Motorhome RV
https://a.aliexpress.com/_mM6ECXm
Či sa to oplati za taku cenu, pripadne nejake skusenosti ak ho ma niekto namontovaný. Už ma nebavi v kabine dychat naftu
Ďakujem pekne.
Re: Poruchy a opravy Tater
V T-1 mám niečo podobné ako toto, bola to nejaká Ukrajinská napodobenina za 150€ dva roky dozadu, funguje to, kúri to, nekadi to, nežere to.....
Re: Poruchy a opravy Tater
No, uvidime . Objednal som ho , dám vedeť ked sa namontuje
Re: Poruchy a opravy Tater
Podobnou čínu mám čtyři roky za sedačkou řidiče, Originál pod kapotou jsem nechal (ráno rychle rozmrazí čelní sklo) Jakmile začne být ráno od origo buffíka vedro, vypnu ho a zapnu čínu, je regulovatelná, žere pětinu nafty a dvacetinu baterek, budeš spokojený jak želva. Je to věrná kopie Webasta, akorát za dvacetinu ceny, možná to šikmoocí pro skopčáky dělají
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Méně to bude o docela dost. originál má tepelný výkon 10 kw a na štítku tvého je heating 1 kw. to bude znát
Re: Poruchy a opravy Tater
Nemal original 7kw? Neviem teraz. Ale na mojom je napisane 1kw-8kw , je to na foto zle vidno. Kupoval som 8kw.
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Tak jsem zkoukl štítky v jeřábu a Autobrzdy Jablonec má 4,8kw/8,2kw a v nástavbě Ateso X7-1 M má 10 kw. Dle servisáka je výkon daný dávkou palivového čerpadla.
Re: Poruchy a opravy Tater
Když už zde máme téma bufíků tak se také optám
Před cca dvaceti lety jsem jezdil s tatrou 815 T1 a ta měla tři páky ovládání topení a šlo to z bufíu poslat rovnou na sklo.
Nyní jsem se vrátil k ježdění a jezdím s jednou z posledních 815 T2, tam už jsou páky pouze dvě a nelze pustit z bufíku rovnou na sklo, má to už olejové a naftové topení. Bufík fouka jen dolu a odtade lze nasávat teplý vzduch na sklo přes ventilátor toho olejáku, ale už se to dost ochladí a trvá to strašně dlouho než se dá vyjet. Je to tak z výroby nebo je tam něco špatně? Byla měněná kabina.
Před cca dvaceti lety jsem jezdil s tatrou 815 T1 a ta měla tři páky ovládání topení a šlo to z bufíu poslat rovnou na sklo.
Nyní jsem se vrátil k ježdění a jezdím s jednou z posledních 815 T2, tam už jsou páky pouze dvě a nelze pustit z bufíku rovnou na sklo, má to už olejové a naftové topení. Bufík fouka jen dolu a odtade lze nasávat teplý vzduch na sklo přes ventilátor toho olejáku, ale už se to dost ochladí a trvá to strašně dlouho než se dá vyjet. Je to tak z výroby nebo je tam něco špatně? Byla měněná kabina.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů