Stránka 1 z 81

Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.

Napsal: úte říj 04, 2011 6:35 pm
od TACHO.1
V tomto vlákně se budeme snažit odpovídat na dotazy ohledně NR(ES) č.561/2006, Dohody AETR, tachografů a podobně. Společnosti Centrum dopravního vzdělání s.r.o. a Truck Data Technology s.r.o, se zabývají touto problematikou sociálních předpisů v silniční dopravě. 8)

www.cdvz www.tdt.cz

Napsal: úte říj 04, 2011 9:42 pm
od pavel78
Zajímalo by mě jak je to se sociálním předpisem 561 v rámci závodové kyvadlové dopravy (přepravy 8 km export 8 km import) zásobování továrny výrobním produktem, přepravy denně (365 dní v roce) díky

Napsal: úte říj 04, 2011 10:04 pm
od TACHO.1
To jezdíš pouze v areálu, nebo i mimo něj. :?: Jakým vozidlem :?:

Napsal: úte říj 04, 2011 10:08 pm
od roadtrain
mohu dvě patnáctky po sobě :?:
děkuji

Napsal: úte říj 04, 2011 10:19 pm
od TACHO.1
Určitě myslíš prodloužený výkon na 15 hodin a zkrácený odpočinek na devět hodin. Samozřejmě můžeš a taky můžeš hned dvakrát prodloužit denní dobu řízení na deset hodin. Hodně řidičů chodí s tvrzením, že nemůže dvě desítky po sobě a při zkráceném odpočinku. 8)

Napsal: úte říj 04, 2011 10:24 pm
od roadtrain
přesně tak jak jsi popsal,.ptal se mě kolega že mu zase někdo někde tvrdil že ne tak mi psal sms jak to je tak jsem mu napsal to co jsi mi ted napsal.
takže děkuji :wink:

Napsal: úte říj 04, 2011 10:26 pm
od TACHO.1
Příště se zastav až zase projedeš okolo, kouknem jak to praktikuješ 8)

Napsal: úte říj 04, 2011 10:28 pm
od roadtrain
ráno cca kolem 9 tam pojedu okolo :lol:

Napsal: stř říj 05, 2011 5:59 am
od pavel78
tacho: jezdí se i mimo závod (do druhého závodu se musí přes město), a vozidlo normálně tahač+návěs .jde mi o to, že fabrika se nemůže zastavit to je jasný,přepravy jsou většinou 6-14 hod. (podotýkám z 90%), jezdí samozřejmě 2 řidiči, jde mi jen o to max.využít pracovní dobu a samozřejmě nejlépe se vyprostit předpisů vztahujících se na klasickou - řekněme MKD dopravu. Mohu (s patřičným odůvodněním samozřejmě) podat žádost na příslušný krajs.úřad dopravy o udělení výjimky? díky moc

Napsal: stř říj 05, 2011 7:02 am
od TACHO.1
O vyjimku nežádáš, bud se na vozidlo vztahuje nebo ne. Ve tvém případě se na tebe vztahuje také nařízení 561.

Napsal: stř říj 05, 2011 2:17 pm
od Šedý Vlčák
Počítá se do celkového výkonu i bezpečnostní přestávka nebo jen jízda a jiná práce?
Děkuji.

Napsal: stř říj 05, 2011 2:26 pm
od TACHO.1
Bezpečnostní přestávka se započítává do odpracované doby a je také placená.

Napsal: stř říj 05, 2011 2:44 pm
od Šedý Vlčák
Prosím ještě o vysvětlení 15-ti hod. výkonu. V nařízení 589/2006 je psáno, že délka směny může činit nejvýše 13 hodin. Vím, že se "patnáctky" normálně dělají, jen to jaksi nemůžu pochopit... :think: :cry:
Děkuji

p.s.nějaký termín na školení v Ostravě by byl?

Šedý Vlčák

Napsal: stř říj 05, 2011 7:22 pm
od TACHO.1
To je pouze při zkráceném odpočinku 9.hodin. Patnáct hodin nepracuješ, máš v nich veškeré činnosti.

TACHO.1

Napsal: stř říj 05, 2011 7:46 pm
od Šedý Vlčák
Moc děkuji za odpověď, ale jsem teď v myšlení nějaká pomalá :wink: takže když mám v 15 hodinách veškeré činnosti, znamená to teda, že kromě "normálního výkonu" - (jízda+práce+bezpeč.přestávka), tam bude třeba i pohotovost nebo přestávka na jídlo(podle ZP)?
Děkuji za odpověď a trpělivost se mnou :wink: