Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Dakarská hospoda
Asi je vhodné toto téma zavést a veškeré věci, spekulace, apod. řešit zde.
Na úvod jeden klasický rozhovor s Alešem. http://www.rozhlas.cz/motozurnal/dakar2 ... t--1164280
To jsem netušil, že Van den Boschův DAF má točivý moment motoru 4500 Nm!!! Klasika.
Na úvod jeden klasický rozhovor s Alešem. http://www.rozhlas.cz/motozurnal/dakar2 ... t--1164280
To jsem netušil, že Van den Boschův DAF má točivý moment motoru 4500 Nm!!! Klasika.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Add "napnelismus"
Když se guma v trenkách napíná příliš dlouho, tak se prostě vytahá a přestane plnit svůj původní účel. Výsledkem je vykukující zadnice.
Chyba je ale asi na naší straně, protože jsme si ještě nezvykli na Alešův styl prezentace, vyjadřování atd. Vždy už to vypadá, že trošku zmoudřel a že si osvojil třeba slovíčko pokora, ale každým dalším prohlášením to vždy pohřbí. Holt takový je jeho styl. Šestým místem pohrdá, nezajímá ho. Jede jen na bednu. No budiž. Když má tohle člověk jeho kvalit zapotřebí, budiž.
Tra
Člověk si zvykne i na smrt. Klidně přiznám, že to byla větší makačka, než jsem čekal, protože jsem na motorku obvykle lezl po mnoha hodinách odestátých s kamerou na ostrém slunci a v prachu. Kupodivu jsem ale dnes v pohodě a nejsem ani tak unavený, jako tomu bylo na začátku. Materiál natočený je, byť autem bych ho asi nalovil výrazně více (pokud bych se s někým za volantem střídal) a můžu po trochách začít stříhat film. Chci poděkovat Markovi Spáčilovi za letenku a benzín, Honzovi Veselému za zapůjčení dakarského speciálu Yamaha 450 (motocyklu, který už dvakrát v minulosti Dakar absolvoval v závodnické roli) a užitečné rady, Kolomajzovi za dobrou náladu a skvělý výkon, klukům mechanikům za opravu rozšvihaného zadního kola, naložení a složení kostitřasu z a na kamion, policii za přivřené oči, když jsem si to švihal stopadesátkou se stativem na zádech a kamerou s foťákem na břiše jižní Amerikou, firmě Ivar za zaplacení střihače a zvukového studia, Detienovi, Nerovi a Jenkimu za aktuální sms informace o stavu na trati, podle kterých jsem mohl plánovat kdy a kam jet, no a těm, kvůli kterým jsem byl nucený použít nečekaný dopravní prostředek děkuji za skvělou příležitost dokázat sobě i ostatním, že ještě za něco stojím a práci odvedu za všech okolností. Díky všem za tuhle zkušenost
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
-
- Příspěvky: 338
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:38 pm
- Bydliště: U Mraveniště 1
Máte nového belgického navigátora Serge Bruynkense. Byl jste s ním spokojen?
„Určitě. Na rovinu mohu říct, že lepšího jsem doposud neměl."
Tak nevím, dle mého podával Aleš nejlepší výkony když ho navigoval (a hlavně držel na uzdě) J.Kalina.
Chápu jeho snahu stmelovat posádku pomocí chvály (však už by potřeboval nějaké ustálené složení), ale tvrdit, že nikdy neměl lepšího....
„Určitě. Na rovinu mohu říct, že lepšího jsem doposud neměl."
Tak nevím, dle mého podával Aleš nejlepší výkony když ho navigoval (a hlavně držel na uzdě) J.Kalina.
Chápu jeho snahu stmelovat posádku pomocí chvály (však už by potřeboval nějaké ustálené složení), ale tvrdit, že nikdy neměl lepšího....
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Je spousta lidí, kteří si neumí o tomto udělat objektivní názor a věří tomu co Aleš řekne nebo napíše na facebook nebo co napíší bulvární media - jako třeba novinky. Přece, když to říká Aleš, tak to musí být pravda ....
No a ILT má to PR opravdu dobře udělané, s tímto umí pracovat a proto je to pořád dokola. Například letos to vypadá, jako když měl závadu jen on a nikdo jiný a přitom měli nějaké problémy všichni. Dále ty řeči o starém a špatném autě atd. Hlavní je pro ně, že se to všude dokola objevuje, že to lidi čtou (tím pádem vidí i sponzoři) a jim to pomáhá. Podívejte se kolik lidí se v různých diskuzích staví na jejich stranu, ale což ... každému co mu náleží.
No a ILT má to PR opravdu dobře udělané, s tímto umí pracovat a proto je to pořád dokola. Například letos to vypadá, jako když měl závadu jen on a nikdo jiný a přitom měli nějaké problémy všichni. Dále ty řeči o starém a špatném autě atd. Hlavní je pro ně, že se to všude dokola objevuje, že to lidi čtou (tím pádem vidí i sponzoři) a jim to pomáhá. Podívejte se kolik lidí se v různých diskuzích staví na jejich stranu, ale což ... každému co mu náleží.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host