Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Což to já jsem si to přečetl ale myslím - že o ohlášení dvou pilotů najednou(v souvislosti s tim jak ty webovky vypadaj) tu nepadlo ani slovo... já mam furt dojem, že se mladej Macík v nějakym rozhovoru nebo někde prostě podřekl - doslova - že doma staví nový Liaz s pracovnim názvem Franta.. ale potom co se tu děje, si tim už vůbec jistej nejsem... Já osobně doufám v třetí Liánu - každou pilotovanou + samozřejmě kooperaci s nějakym silnym týmem - protože ''společně todokážeme'' ... ale snažim se si od toho moc neslibovat, abych pak ''zase'' nebyl zklamanej..
up: dobrou spekulací ještě nikdo nikomu neublížil
up: dobrou spekulací ještě nikdo nikomu neublížil
tady něco z histórie.. https://www.facebook.com/kmracingteam/p ... =3&theater - jestli to zdejším znalcům něco poví - o bájném Frantovi
http://www.kmracing.cz/?p=7865
MM,st.:"Co se týká obsazení vlastně tří liazů – ke stávající dvojici přibude zatím rozpracovaný Franta"
takže dle toho předpokládám, že Franta bude Liazka a dle té stránky přibudou další 2 řidiči a příští rok pojedou 3 LIAZky
MM,st.:"Co se týká obsazení vlastně tří liazů – ke stávající dvojici přibude zatím rozpracovaný Franta"
takže dle toho předpokládám, že Franta bude Liazka a dle té stránky přibudou další 2 řidiči a příští rok pojedou 3 LIAZky
Naposledy upravil(a) xtomos dne úte led 20, 2015 6:39 pm, celkem upraveno 1 x.
No já hlavně nevim co jinýho by to bylo? Mercedes, Scania ani Volvo o motorsport nestojí a MAN, Iveco a Renault se už angažují v jiných teamech. Otázka je co DAF? Ale pokud by to měl být DAF se vším všudy, tak bych očekával požadavek na motor Paccar, což je nesmysl pokud je k dispozici Gyrtech. Takže zbývá LIAZ.
Filip Nikl
Marley:
Ohlášení dalších dvou pilotů najednou jsem tu nadhodil už v tom svém prvním příspěvku k této záležitosti - je to tam vedeno jako "bod 2)"
Tři auta sice budou (třetí auto = Franta, se pro příští Dakar staví. To se MM neprořekl, to je oficiálně potvrzené jak na FB, tak i na webu), ale otázka je, jestli k těm třem autům opravdu budou i ti tři piloti. Ale ta Tvoje úvaha celkem dává smysl. Tak jsem teda zvědavý, co z toho nakonec vzejde.
Ten článek od xtomose je rok starý, takže bych ho tak moc vážně nebral. Ale ta xtomosova úvaha je taky k zamyšlení a podobná té Tvojí.
Hoši, možná jste to trefili!
Ohlášení dalších dvou pilotů najednou jsem tu nadhodil už v tom svém prvním příspěvku k této záležitosti - je to tam vedeno jako "bod 2)"
Tři auta sice budou (třetí auto = Franta, se pro příští Dakar staví. To se MM neprořekl, to je oficiálně potvrzené jak na FB, tak i na webu), ale otázka je, jestli k těm třem autům opravdu budou i ti tři piloti. Ale ta Tvoje úvaha celkem dává smysl. Tak jsem teda zvědavý, co z toho nakonec vzejde.
Ten článek od xtomose je rok starý, takže bych ho tak moc vážně nebral. Ale ta xtomosova úvaha je taky k zamyšlení a podobná té Tvojí.
Hoši, možná jste to trefili!
!LIAZ 4life!
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: čtv pro 19, 2013 1:28 pm
- Bydliště: žatec
Přesně tak. Pokud to není nějak novinářsky pokroucený, tak je to bez debat. Prostě Tatra dobrý, ale MAN daleko lepší. Navíc to vypadá, že mu tam udělaj co mu na očích uviděj, takže není co řešit. Jedinej zádrhelec by mohli bejt zdejší sponzoři. Ale asi i to nebude problém, protože sedačka v MANu bude v porovnání s celkovými náklady ILT na Dakar za pár "drobnejch".
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Rozhovory po příletu: http://www.ceskatelevize.cz/sport/moto/ ... i-ameriky/
Timy:
K jezdcům u KM Racing.
Jeden jezdec bude staronový - Vlastimil Vildman, letos když nesoutěžil, tak ho svrběli ruce a minulou spolupráci s KMR si pochvaloval. Navíc je to spolehlivý a dobrý řidič, sice ne Top třída, aby bojoval o bednu, ale je schopen jezdit s minimálními ztrátami a krýt záda týmovým parťákům.
No a druhý jezdec? Artur Ardavičus - letos se ukázalo, že si s tatrou nerozumí a toto je příležitost se dostat do výborného auta s pevnými nápravami a kompletním zázemím, navíc je schopen přinést potřebné peníze.
Prosím, brát s nadhledem
K jezdcům u KM Racing.
Jeden jezdec bude staronový - Vlastimil Vildman, letos když nesoutěžil, tak ho svrběli ruce a minulou spolupráci s KMR si pochvaloval. Navíc je to spolehlivý a dobrý řidič, sice ne Top třída, aby bojoval o bednu, ale je schopen jezdit s minimálními ztrátami a krýt záda týmovým parťákům.
No a druhý jezdec? Artur Ardavičus - letos se ukázalo, že si s tatrou nerozumí a toto je příležitost se dostat do výborného auta s pevnými nápravami a kompletním zázemím, navíc je schopen přinést potřebné peníze.
Prosím, brát s nadhledem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti