Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Tak kdyby měl někdo touhu probírat ročník 2018, vložit odkazy na fotky nebo různé zprávy, tak prosím sem...
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Myslíš, že to není na hospodu?
Já osobně jsem spokojenej s Martinem Macíkem, i když nepopírám, že mi jeho výstupy byly dlouho protivný (jóó, skoky ke mně patří, takovej jsem já nebo erudovaný popis závady na diferáku). Doufám, že se ale jak on, tak fanoušci zdrží přemotivovanosti do budoucna. Když vydrží, bude to super. Zaslouží si to. Pokud přidaj auto, taky bezva. Prostě se na ně hezky dívá.
Opět jsem rozčarovanej z Buggyry. Martin to umí, auta podle všeho taky dobrý, nějaký pokrytí taky maj a přesto pořád nic. Určitě čekali víc. A já taky. Potěšila mě účast i kondice Pepy Kaliny.
Aleše je mi líto. Jezdit umí taky a podle mě líp než Kolomajz. Brachialitou jsou si na rovni, nicméně na Alešově straně jsou dílčí výsledky a na první pohled větší cit pro auto a terén. Zapadnutí bylo smolný, ovšem vjezd do dun bez turba a následnej mediální dojáček o odstoupení, to mi něco připomíná. A kde bylo sakra náhradní?
Z Artura mám radost. Celou dobu trvání závodu nás skvěle bavil videama, který byly nadto ještě informačně přínosný. Úplně pomalej očividně není. Jeho komentář ke Gyrtechu jako by byl dalším dílkem do skládačky "jak je to s tím motorem vlastně?"
Renaultů škoda přeškoda. Snad se na to VdB nevysere. Taky by mě zajímalo, jak by s tím autem, za předpokladu, že by se mu vyhly poruchy, dojel nějakej opravdu dobrej řidič. Zdánlivě nahrávaj ne zcela zkušeným.
Škoda je absence MANů. Snad se ještě vůbec vrátěj.
Z nenáklaďáků zaslouží respekt Prokop.
Já osobně jsem spokojenej s Martinem Macíkem, i když nepopírám, že mi jeho výstupy byly dlouho protivný (jóó, skoky ke mně patří, takovej jsem já nebo erudovaný popis závady na diferáku). Doufám, že se ale jak on, tak fanoušci zdrží přemotivovanosti do budoucna. Když vydrží, bude to super. Zaslouží si to. Pokud přidaj auto, taky bezva. Prostě se na ně hezky dívá.
Opět jsem rozčarovanej z Buggyry. Martin to umí, auta podle všeho taky dobrý, nějaký pokrytí taky maj a přesto pořád nic. Určitě čekali víc. A já taky. Potěšila mě účast i kondice Pepy Kaliny.
Aleše je mi líto. Jezdit umí taky a podle mě líp než Kolomajz. Brachialitou jsou si na rovni, nicméně na Alešově straně jsou dílčí výsledky a na první pohled větší cit pro auto a terén. Zapadnutí bylo smolný, ovšem vjezd do dun bez turba a následnej mediální dojáček o odstoupení, to mi něco připomíná. A kde bylo sakra náhradní?
Z Artura mám radost. Celou dobu trvání závodu nás skvěle bavil videama, který byly nadto ještě informačně přínosný. Úplně pomalej očividně není. Jeho komentář ke Gyrtechu jako by byl dalším dílkem do skládačky "jak je to s tím motorem vlastně?"
Renaultů škoda přeškoda. Snad se na to VdB nevysere. Taky by mě zajímalo, jak by s tím autem, za předpokladu, že by se mu vyhly poruchy, dojel nějakej opravdu dobrej řidič. Zdánlivě nahrávaj ne zcela zkušeným.
Škoda je absence MANů. Snad se ještě vůbec vrátěj.
Z nenáklaďáků zaslouží respekt Prokop.
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
MM mi nevadí, akorát je ukecanej, to já taky. Na druhej kamion bych to zatím neviděl, ale uvidíme. Spíše mě zajímají ty novinky na závodním kamionu (záměrně nepíši na Frantovi).
MK je mi trochu líto. Dokáže techniku šetřit, ale BGR má zjevně na Dakaru méně buchet v šátku, než třeba IVECA, takže jí nešetří zjevně dostatečně. Letos otestovaly to, co jim ještě chybělo - nápravy, kardan. Bohužel mají neustálé problémy s motorem, asi by se měli zeptat u MAZu, jak na to
Aleš (Královna) zjevně udělal od Silkway progres, ale doladění auta bude ještě tak na 3 roky potřebovat. Musí v tom pokračovat, jinak byl poslední rok zbytečný.
MK je mi trochu líto. Dokáže techniku šetřit, ale BGR má zjevně na Dakaru méně buchet v šátku, než třeba IVECA, takže jí nešetří zjevně dostatečně. Letos otestovaly to, co jim ještě chybělo - nápravy, kardan. Bohužel mají neustálé problémy s motorem, asi by se měli zeptat u MAZu, jak na to
Aleš (Královna) zjevně udělal od Silkway progres, ale doladění auta bude ještě tak na 3 roky potřebovat. Musí v tom pokračovat, jinak byl poslední rok zbytečný.
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
K MM si myslím že to sponzoři potřebují aby byl ten člověk komunikativní, pokrokový (živáky) a uměl se prodat a byl vidět (tím i oni jsou vidět). Někdy je jako ukecaný až moc ale tak to se dá těch 14 dní v roce přežít Líbi se mi že si vyvinuli ten motor a jak se ukázalo tak to byla více než správná cesta. Třeba bude jednou z MM staršího nejlepší český motorář Vůbec bych se nezlobil kdyby se jeden motor objevil u Aleše v autě pač mě ten gyrtech poslední roky moc nepřesvědčuje o nějaké veliké spolehlivosti
Mám právě obavu aby Alda nepřišel o sponzory když nebyl moc vidět ale tak snad je natolik silný že si je udrží a bude dál pokračovat v te trnité cestě. Si jen říkám že je škoda že letos nejel v Deroyově týmu ale při jeho smůle by mu určitě taky zas něco odešlo fatalního
Jinak mě moc mrzí že nepokračoval dál v závodě škoda že se ten risk v dunách nepovedl Upřímně pro mě od odstoupení Aleše nebyl závod už tak atraktivní na sledování. Naštěstí to trochu spravil MM
U Kolomajze to je těžko řidičsky vyzrává ale jen ta technika ty naše truckery všechny brzdí
Snad všechny 3 uvidíme na SWR
Mám právě obavu aby Alda nepřišel o sponzory když nebyl moc vidět ale tak snad je natolik silný že si je udrží a bude dál pokračovat v te trnité cestě. Si jen říkám že je škoda že letos nejel v Deroyově týmu ale při jeho smůle by mu určitě taky zas něco odešlo fatalního
Jinak mě moc mrzí že nepokračoval dál v závodě škoda že se ten risk v dunách nepovedl Upřímně pro mě od odstoupení Aleše nebyl závod už tak atraktivní na sledování. Naštěstí to trochu spravil MM
U Kolomajze to je těžko řidičsky vyzrává ale jen ta technika ty naše truckery všechny brzdí
Snad všechny 3 uvidíme na SWR
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Představa, že Aleš jde zazvonit na Macíka, že by rád motor, je komická. Představa, jak mu ho Macík ochotně slíbí, ještě víc.
A že byl Aleš málo vidět? Chudák, kterej zapadl v dunách, byly ho plný sestřihy a ještě bojuje o chudáka roku nebo jak se ta rubrika jmenuje?
A že byl Aleš málo vidět? Chudák, kterej zapadl v dunách, byly ho plný sestřihy a ještě bojuje o chudáka roku nebo jak se ta rubrika jmenuje?
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Teda jako docela se bavím pánové... Některý názory stojí za to.
Filip Nikl
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Aleš nebyl vidět?
Aleš vyhrál etapu - a i když tu nejkratší, tak právě jednu z nejvíce sledovaných.
A že je utopická představa, že mu Macík připraví motor? A představa, že Aleš pojede znovu s Manem, nebo že pojede s autem od Buggyry byla před pár lety také hodně utopická - a nakonec reálná.
Aleš vyhrál etapu - a i když tu nejkratší, tak právě jednu z nejvíce sledovaných.
A že je utopická představa, že mu Macík připraví motor? A představa, že Aleš pojede znovu s Manem, nebo že pojede s autem od Buggyry byla před pár lety také hodně utopická - a nakonec reálná.
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Iveco do královny už chtěli, než zjistili, že by museli překopat půl auta. Takže se mi tato možnost nezdá moc reálná.
Tomáš Ďurčo
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Tak on ten motor u Macíků taky trochu haproval, nejdříve údajně špatným palivem a poté údajně přišli na nějakou prkotinku. Mě budou spíše zajímat výsledky dobudoucna.
U Aleše mi přišlo, že věděl o nějakých problémech, které na dakaru s autem nastaly, ten průjezd dunami bylo hození mincí. Neprojel, tak to ukončil.
Fantastické je, jak ten Dakar každého vysává. A teď nemyslím finančně. Letos dokonale vysál zas i fanoušky. Je tam prostě největší konkurence. A ty sportovní zvěrstva ? Co ta stížnost v male moto ? Jak dopadla ?
Koukalo by se mi na to mnohem lépe, kdybych věděl, že mají všichni stejné podmínky.
Silkway má letos výhodu, že se jede obráceně, tak snad se ta technika vrátí dříve.
U Aleše mi přišlo, že věděl o nějakých problémech, které na dakaru s autem nastaly, ten průjezd dunami bylo hození mincí. Neprojel, tak to ukončil.
Fantastické je, jak ten Dakar každého vysává. A teď nemyslím finančně. Letos dokonale vysál zas i fanoušky. Je tam prostě největší konkurence. A ty sportovní zvěrstva ? Co ta stížnost v male moto ? Jak dopadla ?
Koukalo by se mi na to mnohem lépe, kdybych věděl, že mají všichni stejné podmínky.
Silkway má letos výhodu, že se jede obráceně, tak snad se ta technika vrátí dříve.
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Aleš je pohádkář, jednou už takhle v dunách kvůli turbu skončil a pak ho tam v písku měnil, moc dobře věděl, že nemůže projet
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
On to taky Pepa Kalina popisoval ve své knize, jak to tenkrát u Aleše s tím turbem bylo... Aleš se rozhodl i přes problém jet, udělali turbo a skončili.
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Tak ono vyměnit turbo dá nějaký ten čas, přiznám se nevím jaký (vychladnutí, demontáž, montáž)
Co se týče motoru, tak pro netovární tým je to zásadní problém, (nebo spíš rozdílná značka vozidla a značka motoru) jelikož je to hnací hlavní energie musíš na to také napojit odpovídající dimenzované další díly doporučené od jednoho výrobce motorů. Příklad Kamazu, nebo Mazu.
Man, Renault a Iveco ti nikdy neprodají to top co potřebuješ na závodění do Tatry a Liazu o ostatních se ani nebavím. Tady by jsi musel snad jedině oslovit a zainvestovat do motorů třeba Paccar, aby jsi měl tovární podporu nebo jiného dodavatele motorů, který by měl zájem.
Co se týče motoru, tak pro netovární tým je to zásadní problém, (nebo spíš rozdílná značka vozidla a značka motoru) jelikož je to hnací hlavní energie musíš na to také napojit odpovídající dimenzované další díly doporučené od jednoho výrobce motorů. Příklad Kamazu, nebo Mazu.
Man, Renault a Iveco ti nikdy neprodají to top co potřebuješ na závodění do Tatry a Liazu o ostatních se ani nebavím. Tady by jsi musel snad jedině oslovit a zainvestovat do motorů třeba Paccar, aby jsi měl tovární podporu nebo jiného dodavatele motorů, který by měl zájem.
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
To by byl zajimavý pohled.laik píše: Představa, že Aleš jde zazvonit na Macíka, že by rád motor, je komická. Představa, jak mu ho Macík ochotně slíbí, ještě víc.
A že byl Aleš málo vidět? Chudák, kterej zapadl v dunách, byly ho plný sestřihy a ještě bojuje o chudáka roku nebo jak se ta rubrika jmenuje? .
Re: DAKAR 2018 - krafárna po skončení
Je tu a není Bonver, Alešův tým, nejezdí Valtr - pilotních uhlíkových jednotek je dost.
BGR by potřebovala stabilní posádku pro Martina a taky druhou stabilní posádku, tohle jim už snad došlo. To radši startovat jen s jedním kamionem a vzít víc náhradních dílů.
Macík jede na sebe a funguje to.
Samozřejmě pokud by se šlo cestou omezení (výměna dílů v závodě), pak by to ale muselo platit pro pro všechny. Dokud nebude v tomto rovnost, tak se nemá cenu bavit.
BGR by potřebovala stabilní posádku pro Martina a taky druhou stabilní posádku, tohle jim už snad došlo. To radši startovat jen s jedním kamionem a vzít víc náhradních dílů.
Macík jede na sebe a funguje to.
Samozřejmě pokud by se šlo cestou omezení (výměna dílů v závodě), pak by to ale muselo platit pro pro všechny. Dokud nebude v tomto rovnost, tak se nemá cenu bavit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti