Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: AFRICA ECO RACE 2019
Zajímavý, já si dycky myslel, že ty baléčka jsou schválně 6x6 protože jsou větší, delší korba atd...když sem občas viděl ty fotky kdy tam hoši vezli nějaké rozbité auto a ještě předtím nastrkaných několik motorek, tak si nedovedu představit, jak by se to naložilo když se podívám na Tomovu závodní 4x4 - a to nemluvím o velké kabině, protože počítám, že dlouhá kabina je tam potřeba, bo někam musí nasednout taky jezdci z těch mašin?
Fénix? Jde to vůbec s Tatrováckým vzducháčem? Bo pochybuju, že by Tom s sebou začal vozit kromě mechaniků ještě programátora motorů... Nezdálo se mi, že by měl prostor a čas na to, aby mohlo jak u Buggyry stát 10 lidí kolem několika počítačů a pozorovat nějaký průběhy grafů a zkoumat, "proč ten motor doprdele nejede na plnej výkon".
Fénix? Jde to vůbec s Tatrováckým vzducháčem? Bo pochybuju, že by Tom s sebou začal vozit kromě mechaniků ještě programátora motorů... Nezdálo se mi, že by měl prostor a čas na to, aby mohlo jak u Buggyry stát 10 lidí kolem několika počítačů a pozorovat nějaký průběhy grafů a zkoumat, "proč ten motor doprdele nejede na plnej výkon".
Re: AFRICA ECO RACE 2019
Teoreticky můžeš vyhodit prostřední nápravu a budeš mít čtyřkolu...
A i na ni naložíš deset tun...
A i na ni naložíš deset tun...
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Re: AFRICA ECO RACE 2019
d@rkWolf: Výhoda 6x6 je jak píšeš: velká kabina /super u bílé Balai / a délka korby. Někdy jsem měl auto a 2 motorky nebo 2 čtyřkolky a 4 motorky. To by si na 4x4 nedal.
Nebo auto a motorku na korbě a ještě 1 auto jsem tahal za sebou. Samozřejmě že 4 x 4 je v dunách obratnější. Ale my jsme zase nepospíchali jak závodníci. Takže si měl více času na průjezd
v dunách. To bílé Balai má 510 HP. To oranžové 610 HP / bývalý závodní motor/ to je trošku jiná písnička. No a bílé Balai má větší rozvor a tím jsem si musel dávat víc bacha v dunách ať nezůstanu viset na rouře. Jinak jsem byl s bílým Balai velice spokojen. 1 X poloosa a jinak bez poruch.Ale i s bílým jsem vyjel všechno. S 6X6 jsem třeba naložil auto a moto a odvezl jsem
je na tvrdou pistu kam mi řekl pořadatel a tam si pro ně už dojela jejich asistence. No a já jsem se vrátil zpět do závodu tahat další. Kdežto 4 x 4 by toho tolik nevzala a proto by těch obratů musela udělat více. Na Rally Faraonu byla s náma jedna 4x4 / MAN na výpomoc / a po 4 dnech to vzdal. Takže jenom můj názor 6 x 6.
Nebo auto a motorku na korbě a ještě 1 auto jsem tahal za sebou. Samozřejmě že 4 x 4 je v dunách obratnější. Ale my jsme zase nepospíchali jak závodníci. Takže si měl více času na průjezd
v dunách. To bílé Balai má 510 HP. To oranžové 610 HP / bývalý závodní motor/ to je trošku jiná písnička. No a bílé Balai má větší rozvor a tím jsem si musel dávat víc bacha v dunách ať nezůstanu viset na rouře. Jinak jsem byl s bílým Balai velice spokojen. 1 X poloosa a jinak bez poruch.Ale i s bílým jsem vyjel všechno. S 6X6 jsem třeba naložil auto a moto a odvezl jsem
je na tvrdou pistu kam mi řekl pořadatel a tam si pro ně už dojela jejich asistence. No a já jsem se vrátil zpět do závodu tahat další. Kdežto 4 x 4 by toho tolik nevzala a proto by těch obratů musela udělat více. Na Rally Faraonu byla s náma jedna 4x4 / MAN na výpomoc / a po 4 dnech to vzdal. Takže jenom můj názor 6 x 6.
Re: AFRICA ECO RACE 2019
Právě tak mi to přišlo z hlediska toho, co sem viděl a četl, mno uvidíme, jak to má Tomáš vymyšlené. Já měl dycky rád 6x6ky Tatry, už z dob kdy Tatra začla na Dakaru a měli tam šlapadla, to bylo geniální
Re: AFRICA ECO RACE 2019
A jinak myslite tedy, ze TT da jedno balai pryc nebonsi necha vsechny tri?
Re: AFRICA ECO RACE 2019
A nebyl Tomas Tomecek na nejakem zavode jako pilot balai s 4x4, ktere bylo udelano z asistencni tatry, kde byla sundana nastavba. mam pocit tak dva, tri roky dozadu.
Re: AFRICA ECO RACE 2019
Taky jsem už někde viděl balai 4x4 z asistenční Tatry, Tunisko? Egypt?
Tak už jsem to našel. Pharaons Rally 2015
https://www.motormix.cz/album/1923
Tak už jsem to našel. Pharaons Rally 2015
https://www.motormix.cz/album/1923
Re: AFRICA ECO RACE 2019
Nyní na ČT Sport.
Tomáš chce jet i příští rok s mechanickou Tatrou, opět by chtěl změny na motoru. Start 5.ledna 2020.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/102 ... 5-special/
https://www.ceskatelevize.cz/porady/102 ... -aktualne/
Tomáš chce jet i příští rok s mechanickou Tatrou, opět by chtěl změny na motoru. Start 5.ledna 2020.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/102 ... 5-special/
https://www.ceskatelevize.cz/porady/102 ... -aktualne/
Re: AFRICA ECO RACE 2019
TT hurá že zas pojede
Re: AFRICA ECO RACE 2019
To jsem rád, že pojede:-) Jaký byly změny na motoru letos? Jen měl jiný turbo ne? Nebo tedy lépe řečeno, měl tam dvě ne?
A nevíte jak to vypadá s Čapkou a jeho tatrou?
A nevíte jak to vypadá s Čapkou a jeho tatrou?
Re: AFRICA ECO RACE 2019
Říkal, že by Čapka se taky chtěl zúčastnit, ale to se uvidí. Tatra stojí pořád v Zagoře. TT chtěl skončit po dvou neúspěšných Jakarech, ale rodina ho přemluvila.
Uvědomuje si, že jeho balíček není už tak rychlý, ale pořád chce jet sám, asi. Potvrdil, že spojková hřídel byla původní, 15 let stará.
Uvědomuje si, že jeho balíček není už tak rychlý, ale pořád chce jet sám, asi. Potvrdil, že spojková hřídel byla původní, 15 let stará.
Re: AFRICA ECO RACE 2019
Přesně jak sem si myslel, že tam ta spojková byla od té doby, co s tím autem jezdí . Všichni ostatní za tu dobu vystřídali/postavili těch aut aspoň 5 a nový díly lámou po 2 dnech, ne 15 letechmirasat píše: ↑stř led 16, 2019 6:09 pmŘíkal, že by Čapka se taky chtěl zúčastnit, ale to se uvidí. Tatra stojí pořád v Zagoře. TT chtěl skončit po dvou neúspěšných Jakarech, ale rodina ho přemluvila.
Uvědomuje si, že jeho balíček není už tak rychlý, ale pořád chce jet sám, asi. Potvrdil, že spojková hřídel byla původní, 15 let stará.
Re: AFRICA ECO RACE 2019
d@rkWolf:
Tak ono se jede na Jakaru trošku jiné tempo. Nic proti Tomečkovi, kdyby se snažil jet takové tempo (a nejel by ho, protože jeho auto na to nemá), tak se mu také sype každý den. To je realita.
Tak ono se jede na Jakaru trošku jiné tempo. Nic proti Tomečkovi, kdyby se snažil jet takové tempo (a nejel by ho, protože jeho auto na to nemá), tak se mu také sype každý den. To je realita.
Re: AFRICA ECO RACE 2019
Já vím, to slýchám od některých nadjedinců každou chvílí, už se k nim přidal i Kalina-holt zaměstnavatel BGR, budiž, Gerard jel loni v Africe na TOP1 celkově(jasně to řekl už před závodem, že chce být první celkově), dupal na to že to jeho buggy-Iveco málem usmažil a kdyby naši slavní Jakarští válečníci ztráceli na konci na prvního tolik, co na něj ztrácel Tomáš s 15 let starou Tatrou a technicky vzato konstrukcí ještě starší, postavenou pro sériové předpisy, nikoliv buggy typu Královna, skákali by radostí...místo toho ovšem jedou mimo klasifikaci, nebo nejedou. Až na Aleše a ten ztrácí na Nikolku přes 6h a na Gerarda kolem 4,5 dle general rankingu. O tom, že se v Africe opět najelo víc závodních km netřeba mluvit, ale jo, nemají tam tak vysoký duny.
Re: AFRICA ECO RACE 2019
d@arkWolf:mluvíš mi z duše
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti