Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Aleš má motor naladěný od vás, vyřešil chlazení a má klid.
Situace s BSR už zavání divadelním představením s neherci.
Sotnikov, kdyby mohl, tak se smíchy potrhal....
Situace s BSR už zavání divadelním představením s neherci.
Sotnikov, kdyby mohl, tak se smíchy potrhal....
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
No byla to letos "sranda" až do konce. Jen co je pravda. Ale v konečném důsledku to je jeden z nejsmutnějších dakarů za poslední roky. Trochu mi to přišlo jako návrat do let okolo roku 2010, kdy v JA české týmy hromadně odpadaly a skoro nikdo nedokončil.
Z těch co sleduji nakonec nejvíc očekávání splnila Buggyra. Předpokládal jsem, že ve vysavačích už jim to tak nepůjde a loňský výsldek se rozhodně nezopakuje a stalo se. Casale pojede top 5, protože to je velmi šikovný pilot a rychlostně na to Tatra má, než se rozsype. A tak nějak to dopadlo. Rozsypala se a výsledek nakonec opravdu není, kromě menších dílčích úspěchů.
Je mi hrozně líto Aleše. Letos jeli opravdu dobře. Zajížděli stabilní výsledky, drželi pozice, problémy nebyly, bylo vidět, že jim to "jde" jak v kabině, tak v bivaku. Až na ten konec. Ještě v kontextu s úmrtím Karla, to je opravdu až k pláči. Musím i uznat, že jako dlouholetý krtik vystupování Aleše a ILT jsem loni i letos na jejich videa koukal moc rád a působily velmi příjemně.
Martin Prokop prakticky to samé. Akorát tam byl rozdíl v tom, že on už před Dakarem tvrdil, že auto není úplně TOP a tak nějak se to neslo celou soutěží. I přes to se drželi slušně, ale nepovedlo se. Auta zas tak nesleduji, tak vlastně nevím.
Zlatý hřeb letoška je BSR. Když před odjezdem slavně představovali MM Technology, tak jsem pojal obavy, aby to letos nebyl průser. Ale neustále jsem si říkal, že snad proboha nééé. No a ono ano. Je to taková směs úspěchů a neúspěchů, která mi zavání ukousnutím si většího krajíce, než jsou schopni přežvýkat. Neustále se mi vybavuje věta Cursora: "Proč si někdo hraje na něco, co není." Na jednu stranu se během roku povedlo postavit tři nová závodní auta, z toho dvě úspěšně prodat. Navázat spolupráci s Ivecem. Sehnat tři velké "značkové" doprovody a napěchovat je díly a mechaniky. Postavit na start druhé týmové auto. Domluvit instalaci továrního motoru. To jsou všechno úžasné počiny. Jenže zající se sčítají až po honu.
A hon, tedy Dakar je z určitého pohledu taková malá katastrofa. Martin Macík zajel na první pohled hezké 7. místo. Jenže soutěží se v podstatě protrápil z důvodu neustálých problémů s motorem, které nebyly o ničem jiném, než o použití neostestovaného řešení a pravděpodobně ve spěchu a ne úplně precizně provedené zástavbě. A kdo ví co dalšího se tam dělo. Navíc 7. místo pro někoho, kdo mluví o bedně je neúspěch. Celý MM Technology se taky nijak nepředvedl. Z 5 kamionů dva nedojely vinou jezdeckých chyb pilotů. Ovšem při pohledu na celkem nevyzpytatelné chování podvozků by se o tom dalo docela slušně diskutovat. Nejhorší je ale to, že reálně největší konkurent DeRooy dopadl o poznání lépe. Jejich auta plní celou první desítku a to byla v podstatě komplet obsazena nájemnými piloty. Kateren je nejrychlejší po Kamazech, V. D. Brink starší si 6. místem zajel snad nejlepší umístění v kariéře. 8. Versteinjen, 9. hasič De Groot se starší verzí auta, 10. Brink mladší s trambusem jakožto rychlá asistence, 11. De Laar rovněž se starším autem. Pak až následuje 13. Koolen s Niciasem. To je výsledek, který hovoří zcela jasně.
Navíc mi přijde, že nikdo moc neočekával, že by se také nemuselo dařit, což se projevilo v provední mediálních výstupů týmu, které působily hodně nervozně (mírně řečeno). Tak snad si z toho vezmou to přínosné a do budoucna se podaří to vychytat a zase se trochu zvednout. Uvidíme. Bylo by to fajn, ale...
Z těch co sleduji nakonec nejvíc očekávání splnila Buggyra. Předpokládal jsem, že ve vysavačích už jim to tak nepůjde a loňský výsldek se rozhodně nezopakuje a stalo se. Casale pojede top 5, protože to je velmi šikovný pilot a rychlostně na to Tatra má, než se rozsype. A tak nějak to dopadlo. Rozsypala se a výsledek nakonec opravdu není, kromě menších dílčích úspěchů.
Je mi hrozně líto Aleše. Letos jeli opravdu dobře. Zajížděli stabilní výsledky, drželi pozice, problémy nebyly, bylo vidět, že jim to "jde" jak v kabině, tak v bivaku. Až na ten konec. Ještě v kontextu s úmrtím Karla, to je opravdu až k pláči. Musím i uznat, že jako dlouholetý krtik vystupování Aleše a ILT jsem loni i letos na jejich videa koukal moc rád a působily velmi příjemně.
Martin Prokop prakticky to samé. Akorát tam byl rozdíl v tom, že on už před Dakarem tvrdil, že auto není úplně TOP a tak nějak se to neslo celou soutěží. I přes to se drželi slušně, ale nepovedlo se. Auta zas tak nesleduji, tak vlastně nevím.
Zlatý hřeb letoška je BSR. Když před odjezdem slavně představovali MM Technology, tak jsem pojal obavy, aby to letos nebyl průser. Ale neustále jsem si říkal, že snad proboha nééé. No a ono ano. Je to taková směs úspěchů a neúspěchů, která mi zavání ukousnutím si většího krajíce, než jsou schopni přežvýkat. Neustále se mi vybavuje věta Cursora: "Proč si někdo hraje na něco, co není." Na jednu stranu se během roku povedlo postavit tři nová závodní auta, z toho dvě úspěšně prodat. Navázat spolupráci s Ivecem. Sehnat tři velké "značkové" doprovody a napěchovat je díly a mechaniky. Postavit na start druhé týmové auto. Domluvit instalaci továrního motoru. To jsou všechno úžasné počiny. Jenže zající se sčítají až po honu.
A hon, tedy Dakar je z určitého pohledu taková malá katastrofa. Martin Macík zajel na první pohled hezké 7. místo. Jenže soutěží se v podstatě protrápil z důvodu neustálých problémů s motorem, které nebyly o ničem jiném, než o použití neostestovaného řešení a pravděpodobně ve spěchu a ne úplně precizně provedené zástavbě. A kdo ví co dalšího se tam dělo. Navíc 7. místo pro někoho, kdo mluví o bedně je neúspěch. Celý MM Technology se taky nijak nepředvedl. Z 5 kamionů dva nedojely vinou jezdeckých chyb pilotů. Ovšem při pohledu na celkem nevyzpytatelné chování podvozků by se o tom dalo docela slušně diskutovat. Nejhorší je ale to, že reálně největší konkurent DeRooy dopadl o poznání lépe. Jejich auta plní celou první desítku a to byla v podstatě komplet obsazena nájemnými piloty. Kateren je nejrychlejší po Kamazech, V. D. Brink starší si 6. místem zajel snad nejlepší umístění v kariéře. 8. Versteinjen, 9. hasič De Groot se starší verzí auta, 10. Brink mladší s trambusem jakožto rychlá asistence, 11. De Laar rovněž se starším autem. Pak až následuje 13. Koolen s Niciasem. To je výsledek, který hovoří zcela jasně.
Navíc mi přijde, že nikdo moc neočekával, že by se také nemuselo dařit, což se projevilo v provední mediálních výstupů týmu, které působily hodně nervozně (mírně řečeno). Tak snad si z toho vezmou to přínosné a do budoucna se podaří to vychytat a zase se trochu zvednout. Uvidíme. Bylo by to fajn, ale...
Filip Nikl
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
No já jsem teď zvědav, jak a kdo pojede ty další závody. Každopádně by mohla být pro diváky tento ročník zajímavější už v tom, že se nepojede jen Dakar, ale i další větší závody.
Ještě taková otázka, myslíte si, že uvidíme Šoltyse na nějakým závodu s BSR?
Ještě taková otázka, myslíte si, že uvidíme Šoltyse na nějakým závodu s BSR?
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Šolťák: Něco má ve smlouvě a něco řekne doktor.
Na Emiráty bych s ním nepočítal...
Co bych Macíkům neměl za zlé je, že se přihlásili do svěťáku. Několikrát řekli, že přiznávají nulovou konkurenci v této sérii závodů. Může to posunout řidičské dovednosti a techniku. Bude-li tomu tak, určitě mi nebudou vadit medaile. Uvidíme, jestli se někdo další chytne.
Macíci by měli najmout motoráře a stolici, někde na letišti vybudovat pár hupů podél dráhy a na nich jezdit do zblbnutí v různých rychlostech.
Při závodech by měl sociální sítě obsluhovat někdo jinej, než posádka. Ta se má soustředit na závod. Haprovala i navigace.
Když jede Kamaz opravdu pilu, nadělí ostatním minimálě 10minut na etapu, většinou více.
Uvíme, co další kroky MMT, zatím mlčí.
Na Emiráty bych s ním nepočítal...
Co bych Macíkům neměl za zlé je, že se přihlásili do svěťáku. Několikrát řekli, že přiznávají nulovou konkurenci v této sérii závodů. Může to posunout řidičské dovednosti a techniku. Bude-li tomu tak, určitě mi nebudou vadit medaile. Uvidíme, jestli se někdo další chytne.
Macíci by měli najmout motoráře a stolici, někde na letišti vybudovat pár hupů podél dráhy a na nich jezdit do zblbnutí v různých rychlostech.
Při závodech by měl sociální sítě obsluhovat někdo jinej, než posádka. Ta se má soustředit na závod. Haprovala i navigace.
Když jede Kamaz opravdu pilu, nadělí ostatním minimálě 10minut na etapu, většinou více.
Uvíme, co další kroky MMT, zatím mlčí.
Naposledy upravil(a) mirasat dne pon led 17, 2022 12:19 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Já myslím, že jako trénink na Dakar je svěťák super věc, pokud na ní tým má peníze. Protože pak se stane, že mezi Dakarama nějaké týmy najedou extrémně málo jak tréninkových tak závodních kilometrů.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
filip 90:
Nedá sa než so všetkým súhlasiť...
Nedá sa než so všetkým súhlasiť...
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
filip 90: Souhlasím s tvým hodnocením
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Zítra ráno Mates na Primě 5:55 až 9:00. Možná první vystoupení po Dakaru.
Jsem zvědav, co budou ve středu vysílat na ČT Sport...
Jsem zvědav, co budou ve středu vysílat na ČT Sport...
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
mirasat: díky ještě jednou za radu s Dakarskými ozvěnami ... vyměnil jsem si 2 maily s ivysíláním na ČT a Ozvěny již frčí Takže komu se také nedařilo pustit si poslední ozvěny s Jirkou Vintrem, tak již to šlape Díky
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Opravdu není zač A za odměnu
https://fb.watch/aBBcpzQ835/
Macíkovic video Hm, tak sjížděl menší dunu a něco se stalo s řízením. Zastavili, prohlídli, nic nenašli. Jeli dál a pak upalo levé kolo po skoku...
To fakt vypadá, že problém se spojovačkou se přesunul jinam. Mates asi na rozdíl od Šolťáka ty ,,sjezdy - doskoky,, dun jel podvědomě víc opatrně.
https://fb.watch/aBBcpzQ835/
Macíkovic video Hm, tak sjížděl menší dunu a něco se stalo s řízením. Zastavili, prohlídli, nic nenašli. Jeli dál a pak upalo levé kolo po skoku...
To fakt vypadá, že problém se spojovačkou se přesunul jinam. Mates asi na rozdíl od Šolťáka ty ,,sjezdy - doskoky,, dun jel podvědomě víc opatrně.
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Nesledoval někdo živák od Mariána Chytky MCHphoto na ig? Zajímavé povídání. Došla řeč i na MMphoto...
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Honzo, diky za upozorneni, uz na to koukam:)
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Kdy zhruba prisla rec na MMphoto? Diky
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Cca 40minut před koncem.
Re: Dakar 2022 průběh 2. poloviny
Jem si to poslechni hezky cely, at to mas v kontextu;)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti