Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-137, 138, 148
Ale jako základ dobrý,ne?
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: T-137, 138, 148
Já jsem řešil jen korbu, ne celý auto...
Re: T-137, 138, 148
Povídání a pár fotek
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 47ab5f122/
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 47ab5f122/
Re: T-137, 138, 148
Pokračování předešlého, o typu T148
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... n=Aktualne
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... n=Aktualne
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-137, 138, 148
na renovaci nebo na trial?
Re: T-137, 138, 148
Na důchod….
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-137, 138, 148
V novém čísle časopisu ATM 3/24 jsou náhledy nových Tater Force vojenského provedení. 2X valník 6x6 s plachtou s krátkou kabinou , 1x valník 4x4 s plactou a nosič kontejnerů 8x8 s velkou čtyřdvéřovou kabinou. Moc pěkný.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti