Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
-
- Příspěvky: 3427
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Prouza88
Znojemaku, v rozsahu otáček, ktere dávají +- ještě smysl u spalovaku tvůj graf je komplexní, jinak si kup elektro a budeš akcelerovat, nebudeš řadit, a krouťak furt bude, prostě jiná charakteristika u elektro, jiný rozdíly teď neřešim, ale princip kroutaku furt stejný akorát v jiných limitech.
Re: Prouza88
Tak Prouza, v předvečer Tvého slavného dne. Všechno nejlepší a ať už Ti konečně koupí to auto s dostatečným krouťákem 500 - 3000 ot/min. Teď by k tomu byla výhodná příležitost. Slušné firmy to dělají při nějakém výročí......
Re: Prouza88
Děkuji děkuji, již mám přislíbeno
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
tý vogo, se tady bavíte o 3000ot/min, musel jsem se podívat kolik je horní hranice u toho mého mergla. Display je 2500, červené je 2300ot/min. To tam máte motory z F1 ček???
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- Příspěvky: 3427
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Prouza88
pro úplné pochopení, krouťak se udává v Nm, tzn. pokud se řadí rychlosti mění se ten prevod třeba 2x 3x atd .např.350 Nm, kterou působí primárně na klikový hřídel, to je každému jasné , ale je to v závislosti na těch otačkach, které jsou pokaždé jiné, ale v principu jde o to držet ten krouťak a výkon v souladu kontinuity množství otaček,proto se má řadit kromě případů kdy chceš zrychlovat, tam musíš zajistit řazení, čili násobení kroutaku i v závislosti mezi průběhem kroutaku a nárůstem výkonu, otáčky držíš samozřejmě co nejvíc nahoře....
prohlížel jsem si vůz F1 měl obsah je 1500 cm3 ale výkon 1000 kW...jak je to možné? Je to těmi otáčkami co dokáže vytocit, proto to tak taky tak kvičí, proto motory F1 točí okolo 10-12 tis. or./min
prohlížel jsem si vůz F1 měl obsah je 1500 cm3 ale výkon 1000 kW...jak je to možné? Je to těmi otáčkami co dokáže vytocit, proto to tak taky tak kvičí, proto motory F1 točí okolo 10-12 tis. or./min
Re: Prouza88
Rozumí někdo tomu brňákovi, nebo to nejde do hlavy jenom mě?
4215: 2300ot tam mam pod kopcem docela často, za horizontem 2500ot když brzdim
4215: 2300ot tam mam pod kopcem docela často, za horizontem 2500ot když brzdim
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7554
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Prouza88
Dnes ve tři ráno do Kassel Man 520.nemecka megafirma z Neuss za volantem pul polska ,vozí od cotbus překližku měl tam 24,já 25200kg.Zpocatku jsem se rychle blížil pak vedle něho tři pruhy provoz nula zdechlo mi to ,pak mu to podradilo a byl v pici.Nejsem jsem podlaha ,normální mod.Ne ekorezim.Asi to fakt jede to i save .Hlavně to tahne úplně dole aj.
Re: Prouza88
Jožo příště podlaha, to tam hudláš na 12ku a diviš se že ti helmut ujel
Volvo dycky jelo o level vejš, MANa musiš dat aj v 520..
Prozatim zacnem na FH540, jestli ho uděláš nebo ne, odtud se odpichnem
Od ty doby co mu vzali PowerLiner 500+ to s tym klukem de dolu, zblbli ho Ecorežimama a pod kopcem už neumi ani zakvaltovat
Volvo dycky jelo o level vejš, MANa musiš dat aj v 520..
Prozatim zacnem na FH540, jestli ho uděláš nebo ne, odtud se odpichnem
Od ty doby co mu vzali PowerLiner 500+ to s tym klukem de dolu, zblbli ho Ecorežimama a pod kopcem už neumi ani zakvaltovat
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7554
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Prouza88
Powerliner skončil na kiper.Jsem.ho potkal kolega hlásil čip na 600 ho a podobne ty kraviny co se říkají ...Předešli majitel byl údajně totální curak (já)..Jak se vykecal mu říkám to auto bylo do 750 jak nové ,nepoakrabane ,nezniceme.Ty máš upadnute vše na co se podívám spojlery všechny dole ,zboku ,spigle všechny .guma každá jiná ,vlevo plech v právo hlinik arp ...Já bych se na to vysral mít pod kopcem desitku ,2400 otáček nohu v masce.Bud to jede nebo nejede ,tečka.A hlavně to nezere ,tady jak máš 24 litrů za celou tocku to je moc...Váhy legal do 40 celkové .Adblue to bere ještě míň sotva litr na sto
Re: Prouza88
Eště řekni žes přešel na dechovku a je to všecko jožo
Dycky rebel
Dycky rebel
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
No nevím, u nás se taky zhlédli v 420tkách, kvůli spotřebě. (jednou tady V.I.P. uživatel napsal, že nafta je alfa a omega dopravy), když je řidič pošle do zadnice, že auto nechce, tak vymysleli pohádku, nebo fakt, že jak "auto vidí kopec" tak si samo přidá na výkonu. Nerozumím tomu, ale vysvětluji si to tak, že ze 420tky se stane 540, nebo nevím. V tomto nejsem silný v kramflecích. Tak Prouzo zkus mi to objasnit.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Prouza88
Ja nevim co to tam máte za Liazky No kokotina žejo.. Napadá mě snad jedině Volvo, to dělá tu vezi TurboCompound, kdy druhy turbo přes hydrodynamickej měnič žene napřímo setrvák.. netušim jestli to maj ve 420, ale ve 460 to má joža, a opravdu to jede jak klasická 540.. Někde sem četl že jen na horní řadu nebo tak nějak(to sem z joži nedostal) a pak by to odpovidalo tý vaší firemní pohádce.. bo když dojdu k autu a tam vidim 380 na kabině, tak se taky točim na patě, bo se s tym nedá jezdit, a už vubec ne "na spotřebu"..
Šak proč taky lesáci máme 500 a vejš? No protože kdyby nam dali 380 tak to žere 200l na 100.. Na bejvalí firmě sme měli FH540 a FH16 650ku.. a ta 650 jezdila s největší spotřebou, pak na to sedl šofér z FH540 který nám jezdily za 33-37l a voala jezdil s tym za miň, bo na tom nestál jak kokot na každý křižovatce ale použival ty koně jen do taháků a všem 540kám ujel levou zadní, na to sou ty překoňovaný bestie.. s 380 máš nohu na zemi aj s kopce, jenže ta ti vživotě za vic jak 40l jezdit nebude, ale když dáš tomu samýmu vemenu 700koní, tak bude jezdit za 60, no a proto máte 380ky
Mě jezdí 500kilo za 61-62l, když mi daj slabší, za vic jezdit nebudu, ale budu o dost pomalejší, když mi daj 700koní, ušetřím, a eště budu rychlejší.. Bo budu jezdit na 3/4 plynu a né na doraz otáčkoměru abych jel aspoň 20
Třeba se dočkám tý V8 co mi starej slibil, pak se uvidí, za týden mám na mým 500kilu 500.000km, tak se mu připomenu
Jo a alfa omega není nafta ale cena za dopravu, když to máš dobře placený, je lepší lítat a udělat co nejvíc práce.. Než co nejvíc ušetřit, protože pak dopadneš tak že šetříš jenom pro to abys ušetřil
A téď do mě
Šak proč taky lesáci máme 500 a vejš? No protože kdyby nam dali 380 tak to žere 200l na 100.. Na bejvalí firmě sme měli FH540 a FH16 650ku.. a ta 650 jezdila s největší spotřebou, pak na to sedl šofér z FH540 který nám jezdily za 33-37l a voala jezdil s tym za miň, bo na tom nestál jak kokot na každý křižovatce ale použival ty koně jen do taháků a všem 540kám ujel levou zadní, na to sou ty překoňovaný bestie.. s 380 máš nohu na zemi aj s kopce, jenže ta ti vživotě za vic jak 40l jezdit nebude, ale když dáš tomu samýmu vemenu 700koní, tak bude jezdit za 60, no a proto máte 380ky
Mě jezdí 500kilo za 61-62l, když mi daj slabší, za vic jezdit nebudu, ale budu o dost pomalejší, když mi daj 700koní, ušetřím, a eště budu rychlejší.. Bo budu jezdit na 3/4 plynu a né na doraz otáčkoměru abych jel aspoň 20
Třeba se dočkám tý V8 co mi starej slibil, pak se uvidí, za týden mám na mým 500kilu 500.000km, tak se mu připomenu
Jo a alfa omega není nafta ale cena za dopravu, když to máš dobře placený, je lepší lítat a udělat co nejvíc práce.. Než co nejvíc ušetřit, protože pak dopadneš tak že šetříš jenom pro to abys ušetřil
A téď do mě
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
To je polemika. Cena za dopravu. I odesilatelé se snaží šetřit a vydělat, a když mi někdo odveze zboží z bodu A do bodu B za poloviční cenu, tak půjdu k němu, je to jako s pivem. Jdu koupit pivo tam kde je v akci (Lidl, Penny, Kaufland) a né že se držím zásady že piju jen tuto a onu značku, protože jsem na ní zvyklý. Podívej se na ty odkazy na FC co výše dal Převozník. Tam to je jen licitace o ceně, a nikdo se neptá co to je, kolik to váží, kam to je.
Jinak Volva máme taky sic obyčejné, ale motory 460 stažené na 420. Jen podle řečí, že to je uškrcené, prostě tomu motoru se nedá "napít".A jsme zase u Alfa a omegy dopravy- nafta. Někde jsem viděl (tady nebo na FC) to "babišovo" dieslové video o spotřebě. Na jednom autě to je úspora xx litrů, na 10autech to je xy litrů a za měsíc to je cisterna. Zapoměli tam říct, že nesmí jet za sebou auta ze stejné firmy.
Jinak Volva máme taky sic obyčejné, ale motory 460 stažené na 420. Jen podle řečí, že to je uškrcené, prostě tomu motoru se nedá "napít".A jsme zase u Alfa a omegy dopravy- nafta. Někde jsem viděl (tady nebo na FC) to "babišovo" dieslové video o spotřebě. Na jednom autě to je úspora xx litrů, na 10autech to je xy litrů a za měsíc to je cisterna. Zapoměli tam říct, že nesmí jet za sebou auta ze stejné firmy.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Prouza88
Polemika s pivem pèkná, ale ty seš houbelec pivař, tak tomu nerozumiš Jako ty dispečeři.. to snad ani nejde uškrtit auto na výkonu dle přání dispa..
Dám ti zas příklad.. pojedu s jožem, joža jede za 22l, já to sfuknu za 25l. Za měsíc(10000km) joža našpáruje 300l, to je 12000kč.. Že ho za měsíc seknu nejmiň o točku je asi každýmu tady jasný Ták a řekněme, že sem na něj furt někde čekal, ale sem stihl jednu blbou furu nakrátko navic, oba sme spokojeně doma, já mam 300km navic, a za kolik se jezdí na kilometr? 1€? A jožu budou plácat po zádech že jezdí o 3l miň, bo ušetřil, ale firma nezarobila že.. a eště dojel v sobotu
Já ti nevim, jestli se to nepřehání s tym šetřenim.. Když chceš šetřit, založ si banku
Zrovna neska sme jeli s našim "ekologem" bezrukáčem, nalož mi jen trochu, takovou leteckou furu Tak já plnej a on za mnou s takovou ostudou.. Má 510 Dafa, každej hup to do mě málem jebl, liboval si jak se mu s tym pěkně jede.. Jel za mnou, bo neznal trasu, furt mě "dotahoval" abych mu neujel, sem ho protáh kanálama a na pile mi hlásí, čéče, já to jel za 55l, asi to mam rozbitý Výsledek byl ten, že já fakturoval 12, on tak 9 táců, ale ušetřil na těch 100km 200kč v naftě, no a 3tácy minus
S těma autama za sebou máš recht, to je jak s tym kolegou neska, já jel v klidu bo nestačil jak to neznal + provoz atd, a on na tym musel stát jak na rejču.. A kdyby sme si vyměnily auta, ne náklad, tak bych ho udělal i na spotřebě, bo já mam o 10kol navic, k temu převody a 5t nadváhu
Dám ti zas příklad.. pojedu s jožem, joža jede za 22l, já to sfuknu za 25l. Za měsíc(10000km) joža našpáruje 300l, to je 12000kč.. Že ho za měsíc seknu nejmiň o točku je asi každýmu tady jasný Ták a řekněme, že sem na něj furt někde čekal, ale sem stihl jednu blbou furu nakrátko navic, oba sme spokojeně doma, já mam 300km navic, a za kolik se jezdí na kilometr? 1€? A jožu budou plácat po zádech že jezdí o 3l miň, bo ušetřil, ale firma nezarobila že.. a eště dojel v sobotu
Já ti nevim, jestli se to nepřehání s tym šetřenim.. Když chceš šetřit, založ si banku
Zrovna neska sme jeli s našim "ekologem" bezrukáčem, nalož mi jen trochu, takovou leteckou furu Tak já plnej a on za mnou s takovou ostudou.. Má 510 Dafa, každej hup to do mě málem jebl, liboval si jak se mu s tym pěkně jede.. Jel za mnou, bo neznal trasu, furt mě "dotahoval" abych mu neujel, sem ho protáh kanálama a na pile mi hlásí, čéče, já to jel za 55l, asi to mam rozbitý Výsledek byl ten, že já fakturoval 12, on tak 9 táců, ale ušetřil na těch 100km 200kč v naftě, no a 3tácy minus
S těma autama za sebou máš recht, to je jak s tym kolegou neska, já jel v klidu bo nestačil jak to neznal + provoz atd, a on na tym musel stát jak na rejču.. A kdyby sme si vyměnily auta, ne náklad, tak bych ho udělal i na spotřebě, bo já mam o 10kol navic, k temu převody a 5t nadváhu
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7554
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Prouza88
My se tady už dávno neplacame po zádech .Je tu šéf co ví vše nejlíp vždy a já.Nikdo mezi náma není.Ja teď jezdím v opačném gardu ,na můj návrh .Tzn na ,,vejkend,v pondělí slozim antwrp,roter,středa doma a 45 do pátku valím kyta.Za mě ok je že vyřídím co chci ,příplatky za víkend nějaké jsou,a hlavně nejedu dvě hodiny přes Drážďany nebo Berlín ,tak jak to je v pondělí normalni.Isave opravdu kroutak má,to malé rurbo dela divy ,žere to min i Adblue.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host