Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

ned dub 06, 2008 6:41 pm

Budgie
Příspěvky: 171
Registrován: sob říj 07, 2006 8:39 pm
Bydliště: BV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:shock: :shock: tak to vidim poprvé, připadá mě, že to má prvky kabiny z T805
ned dub 06, 2008 9:59 pm

jozkin
Příspěvky: 80
Registrován: čtv pro 06, 2007 8:19 pm
Bydliště: Martin

Příspěvek

Uz som o tejto Tatre pocul a videl par fotiek. Kazdopadne som rad, ze sa nepodarilo zrusit tatrovacku koncepciu podvozku a tato rada ostala iba v jednom prototype :-) (Hoci je skoda, ze sa nezachoval, aspon myslim)
ned dub 06, 2008 10:14 pm

Uživatelský avatar
Tom120
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv srp 24, 2006 1:41 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ona to byla celá řada po válce "nových" vozidel - Tatra 116, 117, 118, 119, 120 a 122. Několik prototypů postaveno mezi lety 1948-1952.
Tyto vozidla měly obdélníkový rám a motor za kabinou.

Budgie píše:připadá mě, že to má prvky kabiny z T805
- vzhledem k tomu, že řada T-805 přišla o 3 roky pozdějš, tak to může být max. naopak. :wink:
Naposledy upravil(a) Tom120 dne pon dub 07, 2008 10:08 pm, celkem upraveno 1 x.
pon dub 07, 2008 7:00 pm

jozkin
Příspěvky: 80
Registrován: čtv pro 06, 2007 8:19 pm
Bydliště: Martin

Příspěvek

Ja som vychadzal z knizky Tatra uzitkove automobily; 2. rozsirene vydanie a tam sa pise:
"... po nem (prototyp T116) meli prijit typy 117 - sklapec, 118 - valnik, (3-osy s nosnosti 10 tun) s osmivalcovym motorem (13 572cm^2), 119 - sklapec (odvozeny od typu 118), 120 - navesovy tahac (6-valec) a typ 122 - dvacetitunovy naves (odvozeny od typu 118), ale nebyly postaveny ani jako prototypy. ..."

Takze ten prototyp bol jediny, minimalne jedine T116 sa prototypu dozila...
pon dub 07, 2008 9:51 pm

Uživatelský avatar
Tom120
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv srp 24, 2006 1:41 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No, ono je to celé dost nejasné, ale prototypy T-116 byly 3.
pon dub 07, 2008 10:13 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

Obrázek
pon říj 10, 2011 10:48 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

fuj blééé brrr..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
pon říj 10, 2011 10:56 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10892
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

A to se tu prská na Pheonixe :)
BES - běs
úte říj 11, 2011 6:30 am

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

že: Centrální trouba :smich: a hned na začátku :lol: není to nějaký žertovný číslo?
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
úte říj 11, 2011 12:26 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

Celá brožúra z ktorej to mám je na ulozto.cz :wink: Volá sa to "Automobily Tatra posledních 20 let". Je to z roku 1965 a spomína sa tam aj výroba typov 801 - 805, dízlového Tatraplánu atď.
úte říj 11, 2011 12:41 pm

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2431
Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
Bydliště: Bystre n/T

Příspěvek

Eddie:

dízel sa piše diesel :wink:
stř říj 12, 2011 8:53 am

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

:lol: No sorry že som to napísal foneticky :lol:
stř říj 12, 2011 11:01 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

To vješ,to su ti východňári :lol:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř říj 12, 2011 11:33 am

SmallT
Příspěvky: 573
Registrován: ned pro 19, 2010 8:58 pm
Bydliště: Štramberk

Příspěvek

Kurník možná nebýt centrálního plánování, tak by to spatřilo světlo světa. Na druhou stranu, třeba zrvona to centrální plánování způsobilo vývoj žebříku.
čtv říj 13, 2011 11:27 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti