Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Foglik
- čelo až na záda
- Příspěvky: 1899
- Registrován: stř čer 04, 2008 9:41 pm
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jestli je to blbost, nebo ne. Ani nevím jestli si to na tom školení vymýšlejí a ne bo jestli je v tom kousek pravdy.
V každém případě je mě to srdečně jedno, protože já si žádný papír sám vypisovat nebudu, a jestli si ho v kanclu udělají dvakrát, nebo desetkrát je mi celkem fuk. Pro mě je podstatný, že ho budu mít já v autě v originálu a oštemplovanej a podepsanej kompetentní osobou.
Ostatní už není moje starost, ať je to jak chce.
V každém případě je mě to srdečně jedno, protože já si žádný papír sám vypisovat nebudu, a jestli si ho v kanclu udělají dvakrát, nebo desetkrát je mi celkem fuk. Pro mě je podstatný, že ho budu mít já v autě v originálu a oštemplovanej a podepsanej kompetentní osobou.
Ostatní už není moje starost, ať je to jak chce.
Nikdo netvrdí že to budou faxem či mailem posílat tobě. Vysvětloval mi to Bagoun když jsem mu dal toto potvrzení o "nečinosti" na špatném formuláři. Dal mi správný formulář jako vzor ať ho vezmu na firmu a vysvětlil mi, že to samý a podepsaný musí být na firmě a oni mají právo si to nechat z té tvojí firmy nafaxovat.
Vím že je to totální blbost, ale takhle mi to vysvětlil, tak Vám to tu jen posílám dál
Vím že je to totální blbost, ale takhle mi to vysvětlil, tak Vám to tu jen posílám dál
- Foglik
- čelo až na záda
- Příspěvky: 1899
- Registrován: stř čer 04, 2008 9:41 pm
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
Debata o tom, zda mít nebo nemít na firmě kopii potvrzení o dovolené mě přijde jako debata o ničem. Pokud zrovna nebudeš podvádět, tak je přece jedno, jestli podepíšeš jeden nebo dva papíry, nebo ne?
Ale česká nátura je taková, že pokud vyjde nějaké nařízení, český človíček nebude přemýšlet, jestli to nařízení má nějaký smysl a jestli by ho pro to neměl radši dodržovat. Rovnou začne koumat, jak ho obejít.
Jinak o potvrzení dovolené se dočtete tady:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... ro+řidiče/
Ale česká nátura je taková, že pokud vyjde nějaké nařízení, český človíček nebude přemýšlet, jestli to nařízení má nějaký smysl a jestli by ho pro to neměl radši dodržovat. Rovnou začne koumat, jak ho obejít.
Jinak o potvrzení dovolené se dočtete tady:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... ro+řidiče/
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasně je to uplně jedno kolik papírů podepíšeš. Celý Aetr nebo dnes 561- ka je hovadina a nesmysl, který neřeší vůbec nic. Až budu na takové životní ůrovni jako na západě , tak budu dodržovat ty nesmysle. dO TÉ DOBY MI NEBUDE NIKDO DIKTOVAT KOLIK HODIN MŮŽU STRÁVIT V PRÁCI A KDY UŽ DĚLAT NEMŮŽU. Žádná EU za mě ůčty nezaplatí, tak ať si trhnou nohou. Proč je řízení autra jediná činost takto omezovaná Proč můžu na vedlejšák dělat třeba truhláře a nebudu nic porušovat , ale odpočinek nebudu mít žádný. Prostě je to blbost, která mi zakazuje jezdit když ještě můžu a dovoluje jezdit když jsem utahanej jako kotě.
- Foglik
- čelo až na záda
- Příspěvky: 1899
- Registrován: stř čer 04, 2008 9:41 pm
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
" Proč je řízení autra jediná činost takto omezovaná "
Třeba proto, aby tě nějakej střelec, co si nabral půjček až nad hlavu, aniž by přemýšlel o tom, jestli je vůbec bude schopen splácet, nesestřelil dítě na cestě ze školy jenom pro to, že je pro samé honění se za penězi vyšťávenej jak vymačkanej citrón a už nevidí na cestu.
Třeba proto, aby tě nějakej střelec, co si nabral půjček až nad hlavu, aniž by přemýšlel o tom, jestli je vůbec bude schopen splácet, nesestřelil dítě na cestě ze školy jenom pro to, že je pro samé honění se za penězi vyšťávenej jak vymačkanej citrón a už nevidí na cestu.
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak to jo To je uplně lichý argument, protože snad každý řidič a to i řidič osobáku musí vědět kdy už to nejde. A co třeba po víkendovím odpočinku jsem třeba já nejvíc utahanej , ale podle 561-ky jsem fit a můžu vyrazit do světa. Když potom usnu za volantem tak přece nemůžu být ten špatnej protože jsem dodržel co jsem měl je to hovadina. proč můžu po celodení šichtě skočit do osobáku a frčet do chorvatska. nic neporušuju, ale jsem mrtvej a můžu toho školáka sejmout uplně stejně jako s kamionem proč můžu prodávat na pumpě celou noc a ráno vyrazit za volant a nic neporušuju je to prostě hovadina a s dluhama to nemá nic společnýho, protože ty si v některých případech prostě udělat musíš. A vydělávat peníze je jedna z povinností dospělého člověka a nikdo mě v tom omezovat nebude. Dneska mam dvě práce a nic neporušuju, protože ta druhá se nevztahuje na evidenci pracovníků v autodopravě a ve skutečnosti dělám až 18 hodin denně. Ale nic neporušuju což je asi trochu divný nebo je to v pořádku Kdo přišel na to že musíš odpočívat 11 hodin a po 6 pracovních dnech musíš 3 dny odpočívat co když stavím dům a neodpočinu si vůbec to ale nikomu nevadí, hlavně že neřídím náklaďák Kdo to vymyslel nějaký vědec nebo blbec z kanceláře Proč může taxikář jezdit pořád ten nikoho neohrožuje Jenom tvrdim že je to nesmysl . Proč mě bude někdo omezovat , když nejezdím ožralej, a jezdím opatrně a podle předpisů Přece ty jsou od toho oby se nemohlo stát že nabourám. To je to základní a ne jak dlouho jsem v práci. To že mi někdo nařídí jak mám odpočívat neznamená že nebudu usínat třeba po 4 hodinách jízdy a přitom můžu ještě půl hodinku frčet
- Foglik
- čelo až na záda
- Příspěvky: 1899
- Registrován: stř čer 04, 2008 9:41 pm
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak to jo To je uplně lichý argument, protože snad každý řidič a to i řidič osobáku musí vědět kdy už to nejde. A co třeba po víkendovím odpočinku jsem třeba já nejvíc utahanej , ale podle 561-ky jsem fit a můžu vyrazit do světa. Když potom usnu za volantem tak přece nemůžu být ten špatnej
Vidíš jak si protiřečíš. Jestli si po víkendu utahanej tak, že usínáš za volantem, tak za to nelez. Protože až někoho sestřelíš, tak určitě budeš ten špatnej, i když si třeba jel podle předpisů. A tvoje příklady dvojího zaměstnání a sedání si za volant utahanej a neodpočatej ukazujou jen na tvojí nezodpovědnost. Mimochodem, kdybys v té době někoho ohrozil a provalilo se, že jsi někde hákoval jak nemoudrej a pak jsi šel na další šichtu jezdit, přišijou tě minimálně porušení § 3 nebo § 4 Zákona o silničním provozu.
Neříkám že "AETR" a 561 jsou dokonalé, ale jsou tu taky pro to, aby z tebe dopravce nesedřel kůži a měl jsi čas oddychnout. Že to neděláš je tvůj problém. Já jen doufám, že tě někde na silnici nepotkám, aspoň tedy ne v pondělí, až budeš klimbat za volantem a nadávat na blbé předpisy.
Vidíš jak si protiřečíš. Jestli si po víkendu utahanej tak, že usínáš za volantem, tak za to nelez. Protože až někoho sestřelíš, tak určitě budeš ten špatnej, i když si třeba jel podle předpisů. A tvoje příklady dvojího zaměstnání a sedání si za volant utahanej a neodpočatej ukazujou jen na tvojí nezodpovědnost. Mimochodem, kdybys v té době někoho ohrozil a provalilo se, že jsi někde hákoval jak nemoudrej a pak jsi šel na další šichtu jezdit, přišijou tě minimálně porušení § 3 nebo § 4 Zákona o silničním provozu.
Neříkám že "AETR" a 561 jsou dokonalé, ale jsou tu taky pro to, aby z tebe dopravce nesedřel kůži a měl jsi čas oddychnout. Že to neděláš je tvůj problém. Já jen doufám, že tě někde na silnici nepotkám, aspoň tedy ne v pondělí, až budeš klimbat za volantem a nadávat na blbé předpisy.
- Foglik
- čelo až na záda
- Příspěvky: 1899
- Registrován: stř čer 04, 2008 9:41 pm
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
Mě jen přijde úplně absurdní vysvětlovat smysl AETRu řidiči z povolání. Názor ti nikdo nebere, jen makat na jedné šichtě a pak sednout za volant na další, makat 18 hodin denně je pro mě hazard. A já jsem opravdu v rámci možností poctivej a tolerantní řidič. Myslím že o tom je profesionalita řidičů z povolání.
Trochu jsme odbočili od tématu, tak už ti dám jen jeden příklad:
Spousta řidičů nadává na policejní kontroly, na měření rychlosti a vůbec na činnost policie jako takové. Tak ji tedy zrušíme, když nám jen otravuje život, ne? Řidiči jsou přece zodpovědní lidé, tak k čemu nám ta policie bude. Myslíš že bez ní bude na silnicích bezpečněji? Určitě ne.
Trochu jsme odbočili od tématu, tak už ti dám jen jeden příklad:
Spousta řidičů nadává na policejní kontroly, na měření rychlosti a vůbec na činnost policie jako takové. Tak ji tedy zrušíme, když nám jen otravuje život, ne? Řidiči jsou přece zodpovědní lidé, tak k čemu nám ta policie bude. Myslíš že bez ní bude na silnicích bezpečněji? Určitě ne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti