Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Já taky.
Vždycky jsem mu říkal Žehlička,kvůli tomu čumáku.
Jinak,je to vidět,že je to pracovní stroj,ve své době už notně zaostalý,a zastaralý,viz příšerná palubka,zašlapávací pedály do země(patent Saviem-Avia ),a vůbec vzhled jako z 70tých let.
Ovšem tahače,pokud byly ospojlerované,s vysokou boudou,a prodlouženým nárazníkem byly famozní,obzvlášť oranžové od Frikusu,to je potěcha pro oko.
Vím,že ČSAD jich mělo svého času spoustu,a vyprodávali je za zajímavé ceny,ale tradovalo se,že to byly auta nevýkonná,žravá,hlučná,a zastaralá,proto o ně nebyl zájem.Zajímavéé ovšem bylo,že skoro vůbec nerezli
Ale je fakt,že Steyr mně vždycky bral,a ty novější F 2000 jsou bomba,ta maská je nádherná,lepší než od MANa,jezdil s nimi KLACSKA zavážet pumpy OMV,a vždy jsem se kochal pohledem na nádherný Steyr F 2000,zelený se stříbrnými pruhy S tím bych chtěl jezdit,a s úsměvem odpovídat na dotazy:To je MAN?-Jakejpak MAN vidláku,to je STEYR
Vždycky jsem mu říkal Žehlička,kvůli tomu čumáku.
Jinak,je to vidět,že je to pracovní stroj,ve své době už notně zaostalý,a zastaralý,viz příšerná palubka,zašlapávací pedály do země(patent Saviem-Avia ),a vůbec vzhled jako z 70tých let.
Ovšem tahače,pokud byly ospojlerované,s vysokou boudou,a prodlouženým nárazníkem byly famozní,obzvlášť oranžové od Frikusu,to je potěcha pro oko.
Vím,že ČSAD jich mělo svého času spoustu,a vyprodávali je za zajímavé ceny,ale tradovalo se,že to byly auta nevýkonná,žravá,hlučná,a zastaralá,proto o ně nebyl zájem.Zajímavéé ovšem bylo,že skoro vůbec nerezli
Ale je fakt,že Steyr mně vždycky bral,a ty novější F 2000 jsou bomba,ta maská je nádherná,lepší než od MANa,jezdil s nimi KLACSKA zavážet pumpy OMV,a vždy jsem se kochal pohledem na nádherný Steyr F 2000,zelený se stříbrnými pruhy S tím bych chtěl jezdit,a s úsměvem odpovídat na dotazy:To je MAN?-Jakejpak MAN vidláku,to je STEYR
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Nj... Ten špicatý dizajn mal niečo do seba. A tá metalíza vyzerala fakt dobre. Kto vie ako by sa uberal dizajn tej kabíny keby sa STEYR nezlúčil s MANom a šiel svojou cestou. Myslím si že by to v tejto dobe mohlo byť určite oživenie medzi súčasnými takmer rovnakými kabínami. Ináč Klacsku s cisternami stretávam pomerne často. A musím povedať že tú oranžovú kombináciu od Frikus jaksi nemusím...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zde je pěkne vidět podvozek
http://forum.difflock.com/viewtopic.php ... 0e355d2f36
http://forum.difflock.com/viewtopic.php ... 0e355d2f36
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ve vedlejší diskuzi MAN TGA někdo nevěděl, jak vypadá maska na Steyru TGA, tak tady jeden je..a navíc pěknej speciálek teda:
Steyr TGA 37.430 8x4 s Palfingerem PK100002G
http://www.ditzj.de/html/en/trucks/man/bregy37430.html
Steyr TGA 37.430 8x4 s Palfingerem PK100002G
http://www.ditzj.de/html/en/trucks/man/bregy37430.html
Ano je to presne tak. Konstrukcia podvozku a motoru Tatra a Pinzgauer je velmi napodobna. Tato rakuska znacka pouziva takisto vzduchom chladeny motor a centralnu nosnu ruru s vykyvnymi polonapravami. Rozdiel je hlavne v tom, ze Pinzgauer produkuje terenne automobily v neporovnatelne mensom meritku ako Tatra. Napr.: najväcsi model Pinzgaueru 6x6 by sa kategoricky neda porovnat ani s V3S. Ale vo svojej triede predstavuju spicku .
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti