Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine
Truck trial ve světě
Kde všude se jezdí truck trial? Našel jsem akorát německý http://www.dttm.de/ a samozřejmě je ještě mistrovství Evropy.
Mě připadá že s tim ty Němci neuměj. Všechno jedou na volnoběh a na redukci. Třeba 2008 v Milovicích tam byly z těch některejch sekcí docela vyvalený. Třeba bahení příkop kde je potřeba to voroštovat aby se to prohrabalo tak jeli na jedničku na volnoběh. Samozřejmě se začal hrbat asi po 2 metrech a už ho tahali. Pak vylez ven v džínách a lakýrkách a ani nemoh zapojit lano protože by se umazal. Češi s Tatrama to vyrvali eště s kubikem hlíny před sebou a Němcům na 813 ani nefungovaly uzávěrky takže nemohli vubec zajet do sekce!!! Spíš tam zdržovali než aby něco předvedli.
Filip 90 souhlas,kdyz se jel cesko nemeckej zavod v Postoloprtech tak v S4 si nemci stezovali ze Vrba,Bendaci a spol rozrejvaj sekce a oni tam pak s tima Uralama nemuzou projet,tak najizdeli do sekci nejdriv helmuti a pak nasi. A s kolosama ani nemluv,pres haldy blafali na volnobeh a nahore sedeli na roure a kolecka ve vzduchu,zatim co nasi davali pod kotel a jak to litalo.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Sice je to mimo vaše téma, zda němci umí "řádit" či ne, ale:
Na trucktrialu mě obrazně řečeno málo překvapí. Nicméně tahle "díra" už mi přijde jako fakt mazec: (krom jiného je to s P V3S):
http://www.youtube.com/watch?v=8WIaG0GO ... re=related
Na trucktrialu mě obrazně řečeno málo překvapí. Nicméně tahle "díra" už mi přijde jako fakt mazec: (krom jiného je to s P V3S):
http://www.youtube.com/watch?v=8WIaG0GO ... re=related
V Evropském mistrovství mají také volnější pravidla. V třídách S5 mají povoleno rozdělit brzdy - můžou samostatně zabrzdit jen kola na levo nebo napravo, dokonce jsem viděl borce co to měli rozdělený i na přední a zadní nápravu. Dost jim to pomáhá, když se potřebují otočit na malém prostoru. Stejně jim to nepomohlo a české posádky jim natrhly v Ostravě prdel i když takto upravená auta neměli.
Suhlasim s vami, co sa tyka tych nemcurov. Spomente si na "Dexter team" s T813 pancierovkou. Na to, ze ma perfektne pripravene auto (vid. gumy), som ho este zatial nevidel predviest ani jeden zaujimavy kusok. Ale aj tak sa mi najviac pacil rozhovor s tym nemcom, co jazdi na cerveno-hnedom MAN-e po zavode v Ostrave. "Moj man je asi o 30 rokov novsie auto a aj tak ma Rosti so starou Tatrou porazil". "A to som sa vopred pokladal za vitaza".
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
DTM má problem že v srn nejsou lokality pro závody.Hold ekologové to kosí všude.-Ta vska bute určitě HU tam jsou na tyto auta specialisti.-Musím taky poznamenat že Dexter team se nechal vyprovokovat v závodě Krásná Lípa asi 2007 kde zajel do rybníku a musel se nechat vytáhnot bulíkem.Dobře si to pamatuji protože já jsem tam v tom rybníku utopil motor KO.
To Mikki: tehdy v r. 2007 ještě Psycho nejezdil, do jezírka skákali z jedné strany Kanonýři s Uralem a Jarda Klinkáček a z druhé strany to rozpálil Karel 334 Z třetí strany se tam potom vbatolil i Dexter, ale nepředvedli nic světoborného.
Níže pár fotek Dextera a krásná vzpomínka Karla 334
http://rickr.rajce.idnes.cz/Dexter_Krasna_Lipa/
Níže pár fotek Dextera a krásná vzpomínka Karla 334
http://rickr.rajce.idnes.cz/Dexter_Krasna_Lipa/
Zahrabal se sám, ven ho tahají dva.
myslím že ten němec si potom drbal hlavu že tam jezdil.Asi jako já.To bylo v plánu že když to projedu tak iveco pojede taky.K tomu bohužel nedošlo protože rybník byl dlouho plný zoufalců.Moje chyba byla že jsem motor stále držel v chodu a doufal že budu vytažen hned.To se bohužel nestalo a odpařovákem zatékala voda do motoru.Pak už to mazalo jenom na vodu.někdy je lepší ten motor zatopit pak to všechno vypustit a pojede to dál.Asi to neplatí u motoru E3 až 5.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host