Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
- Příspěvky: 428
- Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
- Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
- Kontaktovat uživatele:
Ovdušnění serva
Ahoj, nedávno jsme generálkovali celou avii a 31t , když sem s ní měl testovací jízdu, volat mě tahne do leva. Jediná varianta kterou znám je točit volantem do prava a do leva dokud se to neovzdušní.Máte někdo lepší tip ?
LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
Jestli ti táhne řízení do strany, tak máš blbě seřízenou přední nápravu. Vzduch v servu způsobuje trhavý nebo hodně těžký řízení. Mrkni na sbíhavost, funkčnost samostavů brzd, dotažení ložisek, tlak v gumách, rozdílnost gum, nebo funkčnost brzd.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
V první řadě se mrkni na sbíhavost, dává se do nuly až mírné sbíhavosti (max 2mm) a na tlak v kolech.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Podívej se do nádobky, pokud v ní nemáš pěnu, tak v soustavě vzduch není. Taky záleží, co tam máš za olej.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Potřeboval bych poradit ohledně řízení tak to dám sem, mám furgona r.v. 95 a mám vyhňápané ten čep kterej je když to vezmu z pohledu řidiče až za tou pístnicí uplně na koncu a je spojenej s tou pákou co je v tom pouzdru na rámu a nedovedu si představit jak je ta páka s tou pístnicí spojena, protože jako normální kulák to rozhodně nevypadá, budu to měnit tak netuším jak to dostat od sebe.
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host