Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Jinak ja ani nejak se nezabyvam osbnima vozama, ale mam velice blizko k nakladakum. Cinske nakladaky, to je to same dilenske spracovani, a jsou udelane na hranici pruchodnosti schvaleni k provozu, aby jim byl vydan technicky prukaz a espezetka! V provozu to vypada asi tak. Ze provozovatele tyto vozy nakupuji pro jejich nizkou porizovaci cenu, takze zakoupi nekolik vozidel ktere vzhledem na porizovaci naklady maji velice rychlou navratnost. Takze jak rikaji rusove, on si koupi cinany, kdyz se z nich jeden dva vyserou, stejne ma dalsi ktere jezdi, takze to neresi, vyrazene auta rozebiraji na dily. Rusum uplne staci kdyz takovy nakladak vydrzi rok dva provozu a pak ho jednoduse hodi do srotu. Cinani na svou techniku nedavaji zadnych zaruk, pripadne minimalnich do 3 mesicu. A v realite provozu, tak te cinske nekladaky vydrzi tech rok, rok a pul, az dva roky jezdit. Vic ani neni potreba!
U nakladnich vozidel pozite materialy jsou take slabe, takze korba je udelana ze 4-ky plechu co je jak papir, ramy to same, takze v terenu je zcela bezne ze se urve predni, nebo ktera koli zadni naprava jen kuli tomu ze nevydrzelo spojeni ulozeni drzaku na ram kuli tenkemu materialu! Takze je toho az az dost!
U nakladnich vozidel pozite materialy jsou take slabe, takze korba je udelana ze 4-ky plechu co je jak papir, ramy to same, takze v terenu je zcela bezne ze se urve predni, nebo ktera koli zadni naprava jen kuli tomu ze nevydrzelo spojeni ulozeni drzaku na ram kuli tenkemu materialu! Takze je toho az az dost!
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Jirka Novak:
Srot, jako srot! Ono je to tak ze ty jejich vyrobky i kdyz jsou jako srot, maji svoji adekvatni cenu, a se prodavaji, cim cinane maji zajistenou vyrobu, praci a ekonomicky rust!
Co mas z toho, ze vyrabis supr kvalitni vyrobky, dlouholete zivotnosti pri drahe jak vyrobni tak porizovaci cene, kdyz okruh kupujicich mas minimalni! Nemas z toho nic, jenom nerentabilni vyrobu, straty!
Takze cinane oni ten svuj vyrobni program maji velice dobre nastaveny, na zaklade kurvecky dobre vyuceneho trhu a poptavkach spojenych s financnimi moznostma kupujicich.
Srot, jako srot! Ono je to tak ze ty jejich vyrobky i kdyz jsou jako srot, maji svoji adekvatni cenu, a se prodavaji, cim cinane maji zajistenou vyrobu, praci a ekonomicky rust!
Co mas z toho, ze vyrabis supr kvalitni vyrobky, dlouholete zivotnosti pri drahe jak vyrobni tak porizovaci cene, kdyz okruh kupujicich mas minimalni! Nemas z toho nic, jenom nerentabilni vyrobu, straty!
Takze cinane oni ten svuj vyrobni program maji velice dobre nastaveny, na zaklade kurvecky dobre vyuceneho trhu a poptavkach spojenych s financnimi moznostma kupujicich.
mates86:
Ja jsem toho sameho nazoru! Vzdyt dejme tomu SAD Lucenec uz dnes jezdi linky, i dalkove napr. Lucenec Praha, cinskyma autobusama zn. YUTONG (MAN).
Je otazkou casu kdy ti cinani k nam expanduji s tema svyma vozama! Ono stav je takovy, ze i kdyz tady lidi delaji machry, stejne utahnout leasing na novy nakladni vuz je velice slozite. Bez ohledu nato zda-li se jedna o provozovani MKD pripadne technologicke a stavebni dopravy.
To same je i v oblasti osobni dopravy, autobusy MHD, primestke a mezimestke prepravy osob. Mesta nemaji penize a DP jsou fifinancovany z mestkych rozpoctu!
Ja jsem toho sameho nazoru! Vzdyt dejme tomu SAD Lucenec uz dnes jezdi linky, i dalkove napr. Lucenec Praha, cinskyma autobusama zn. YUTONG (MAN).
Je otazkou casu kdy ti cinani k nam expanduji s tema svyma vozama! Ono stav je takovy, ze i kdyz tady lidi delaji machry, stejne utahnout leasing na novy nakladni vuz je velice slozite. Bez ohledu nato zda-li se jedna o provozovani MKD pripadne technologicke a stavebni dopravy.
To same je i v oblasti osobni dopravy, autobusy MHD, primestke a mezimestke prepravy osob. Mesta nemaji penize a DP jsou fifinancovany z mestkych rozpoctu!
Tak pro zajimavost, SAD Lucenec jezdi linky s takovou cinou!
Autobusy plni normu EURO-4, ja si myslim ze to docela pekne vypada jak z venci, tak i ve vnitrku, jenom ta cena je ve srovnani s europskymi autobusy tretinova!
To same je i u nakladnich vozidel! Cinani se rychle priblizuji europskemu standartu, kvalitou jsou take uz uplne nekde jinde nez pred 5-ti rokama, takze ono to bude jeste zajimave!
Autobusy plni normu EURO-4, ja si myslim ze to docela pekne vypada jak z venci, tak i ve vnitrku, jenom ta cena je ve srovnani s europskymi autobusy tretinova!
To same je i u nakladnich vozidel! Cinani se rychle priblizuji europskemu standartu, kvalitou jsou take uz uplne nekde jinde nez pred 5-ti rokama, takze ono to bude jeste zajimave!
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host