Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
jarek: paráda, něco více o AD 40 by nebylo?
tady to je čkd, ale já 40 viděl od Gottwalda
GudiTM-dle mne jde o prototyp, nikde se s tim v čkd nechluběj
tady to je čkd, ale já 40 viděl od Gottwalda
GudiTM-dle mne jde o prototyp, nikde se s tim v čkd nechluběj
Naposledy upravil(a) Kabourek dne úte pro 06, 2011 8:17 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Jedna AD 40 jazdi po strednom slovensku, V lete som ju niekolko krat stretol ale nestihol vyfotit Jednu AD40 maju aj nejaky hacisi, stretal som ju niekde u olomouca ale mala rameno otocene do zadu ako AV 14, a tocnu pod vezou posunutu viac dozadu nad 3 napravu, viac som kuknut nestihol...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
jarek148: náměstí V.I.Lenina -Kladno, nádhera. mé rodné město. Můžeš říct při jaké příležitosti?rok?
http://www.ckd-jeraby.cz/editor/image/s ... ek_199.jpg
tady je ta AD40 u čkd
http://www.ckd-jeraby.cz/editor/image/s ... ek_199.jpg
tady je ta AD40 u čkd
- IPEX
- Příspěvky: 266
- Registrován: stř črc 06, 2011 12:51 am
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Hynek: Jedna TATRA 8x8 AV30, kterou jsme dělali.
Co se týče jeřábů, naposledy jsme dělali AD24. Teď máme ve výrobě podvozek pod jeřáb 6x6, který půjde do Ruska.
Co se týče jeřábů, naposledy jsme dělali AD24. Teď máme ve výrobě podvozek pod jeřáb 6x6, který půjde do Ruska.
Naposledy upravil(a) IPEX dne ned pro 11, 2011 2:24 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
- IPEX
- Příspěvky: 266
- Registrován: stř črc 06, 2011 12:51 am
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Zapátral jsem trochu v našem archivu. Většinu materiálu uvedeného níže pořídil pan Milan Hrubý, konstruktér, který pracoval pro kopřivnickou automobilku v letech 1959 až 1995 (z toho střídavě v SEMEXu) a mimo jiné se podílel na řešení projektů jako byl jeřábový podvozek se všemi řízenými nápravami a hydropneumatickým pérováním nebo tahač letadel. Ten byl řízený čtyřmi systémy s hydrostaticky plynulým pohonem a hydraulickou zvedací kabinou. Od roku 1998 pracuje s námi.
Předem se omlouvám za kvalitu fotografií, většina originálů je skenovaná. Budu toho přidávat více, je toho hodně.
Předem se omlouvám za kvalitu fotografií, většina originálů je skenovaná. Budu toho přidávat více, je toho hodně.
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2429
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host